středa 4. listopadu 2015

Pudr Healthy Balance od Bourjois

Tento pudr od Bourjois jsem na svém wishlistu měla hodně dlouho a letos na podzim na něj konečně došlo. Jelikož mi přestali vyrábět moji stálici od Maybelline, kterou jsem nosila v kabelce, rozhodla jsem se, že právě Healthy Balance bude jeho náhradou. A jelikož musel zastoupit letitého oblíbence, neměl to vůbec jednoduché. Ale zvykli jsme si na sebe a dnes na něj nedám dopustit.



Pudr mám v odstínu 52 Vanille. Měla jsem tento odstín už u jiného pudru od Bourjois, takže to byla sázka na jistotu. Je to odstín přesně pro mě. Nicméně v nabídce je i světlejší 51, ale ta se u nás dost špatně shání.

Pudr je neuvěřitelně jemný. Nicméně je velmi dobře slisovaný a vůbec nepráší. Nevím, jak to dělá, ale můžete ho nanášet houbičkou i jakýmkoliv štětcem, ale nikde ani snítko. Zároveň se ale velmi dobře nanáší a v balení netvrdne.

S jeho množstvím se musí šetřit, protože se to s ním dá velmi snadno přehnat a poté umí dělat masku. Ale v lehké vrstvě dokonale zmatní a tento efekt vydrží dlouho. Nebudu tvrdit, že celý den, to se mému věčně lesklému nosu stát nemůže, ale rozhodně je to delší časový interval, než u jiných pudrů.



Na začátku jsem bojovala se dvěma věcma. Tím prvním bylo balení. Potřebovala jsem prostě bytelnou náhradu za Maybelline. Mojí podmínkou bylo zrcátko, které je ale přímo u pudru, ne někde v patře pod nebo nad a aby se do balení vešla houbička, kterou pudr nanáším během dne. Zrcátko je tady ok a musím řict, že byť se to nezdá, je docela bytelné i balení. Zatím vše drží jak má a dokonce se zatím vůbec nehnuly ani nápisy, a to pudr tahám v kabelce přes dva měsíce. Problém byl s tou houbičkou, protože balení je hodně úzké a není stavěné na to, aby se tam něco dávalo. Nakonec jsem ji tam stejně nacpala a nosím ji tam, ale je to dost naknap a hrozí, že se to samovolně otevře. Ale pravda je, že se to zatím nestalo.

Druhým problémem bylo to vrstvení. Já jsem byla zvyklá, že Maybelline je velmi lehký a i když ho aplikuji během dne pětkrát, pořád to vypadá přirozeně. U Bourjois se mi nejdříve zdálo, že dělá masku. Jenže stačilo trochu ubrat a je to hned lepší. Navíc matný efekt vydrží dost dlouho, takže pudrování pětkrát za den není nutné. Ve finále jsem si ho prostě zamilovala.


Pudr to se mnou nemá lehké, ale nakonec jsem ráda, že ho mám a rozhodně to není mé poslední balení. I když jsem tedy zvědavá, jak dlouho mi bude trvat, než ho spotřebuji, protože ač ho používám i víckrát za den, již dva měsíce, stále vypadá jako nový a nejde poznat, že to něj sahám. 

Na pudru oceňuji hezké skladné balení se zrcátkem, jeho super jemnou texturu, která ale vůbec nepráší a skvělý zmatňující finiš, jež přetrvá dlouhé hodiny. Cena je 200 Kč za 9 gramů, ale jelikož skutečně vůbec neubývá, myslím si, že za investici stojí. Pokud se poohlížíte po novém pudru, můžu vám tento kousek doporučit.

Já jsem ho kupovala na parfums.cz, kde ale musíte trochu číhat, protože je každou chvíli vyprodaný. Asi nejsem jediná, komu se zamlouvá. :-)

Jaký pudr aktuálně používáte vy?

12 komentářů:

  1. můj absolutní oblíbenec, měla jsem jich už snad 10 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Můj velký oblíbenec, ale na mé smíšené pleti zmatňující efekt zas tak dlouho nevydrží, i když teď když je chladněji je to lepší. Miluji, že se dá použít samostatně i bez pudru, cena je fajn a krásně voní

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna po nějakém pudru pokukuji jelikož mi dochází můj Dermacol, asi na něj mrknu ..

    OdpovědětVymazat
  4. V piatok idem do Prahy, takže určite sa naňho pôjdem pozrieť. Pretože na púdroch mi veľmi vadí, že sa dosť prášia a ak sa chcem ráno už nachystaná rýchlo prepúdrovať, tak mám celé nohavice špinavé.
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  5. já teď používám od Pupy, ale bohužel se k večeru už šíleně lesknu na čele. dobrý na zmatnění je Astor Mattitude, ale má pitomé balení - houbičku tam mám taky napresovanou a nemá zrcátko, navíc je to takový tenký plast, už ho mám slepené izolepou, protože prasklo. ale pudr je na jedničku!

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsem ho před lety a co si na něm teď vybavuji a ty jsi nezmínila, je jeho ovocná vůně. Jinak mě neohromil a dost mi vadilo to balení bez houbičky, na cesty na prd. Taky ten plast působí lacině.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypada celkem dobre. Ale ja zustanu u meho dermacolu. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Mám ho ve dvou odstínech, jednou dokonce kolegyně poznala, že je na mě něco jinak a pochválila mi ho... což se často s kosmetikou nestává... :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem asi hrozná konzerva, ale i když mám doma několik pudrů, stejně mám nejraději ten krajkový od Dermacolu a starý dobrý Stay Matte od Rimmelu ;)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem asi hrozná konzerva, ale i když mám doma několik pudrů, stejně mám nejraději ten krajkový od Dermacolu a starý dobrý Stay Matte od Rimmelu ;)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já momentálně používám pudr NYC, ten transparentní, má skvělý odstín pro bledulky. Kvůli barvě jsem tenhle od Bourjois vyhodila, na mně byl hrozně žlutý a takový moc krycí.

    OdpovědětVymazat
  12. Ten mám v plánu už nějakou dobu vyzkoušet, ale potřebuji 51 a jak říkáš, je špatně sehnatelný...

    OdpovědětVymazat