středa 18. listopadu 2015

Nové lesky na rty od Loreal

Je to tak půl roku zpátky,  co se z našich drogerií vypařily slavné lesky Glam Shine od Loreal v jejich tak typických baleních. Jistě si je budete všichni pamatovat. Byl to leskový evergreen po mnoho let. S napětím jsem očekávala, co se stane jejich nástupci. Netrvalo dlouho a regály zaplnily zbrusu nové lesky Loreal. A jak jinak, bylo nutné je ihned vyzkoušet

V nabídce je mnoho nejen barevných variací, ale dost se liší i textury. Shrnout by se daly do tří skupin - transperentní, plné třpytek a krémové. Nejvíce chválené jsou ty poslední jmenované a i mě nejvíce lákají. Bohužel ale nyní žádný tento kousek nemám. Ale mám v plánu nějaký pořídit. Povídat si tedy budeme o transperentní a třpytivé variantě.


Na vyzkoušení jsem dostala třpytivou oranžovo - zlatou variaci 505 Never let me go a transparentní růžovku 306 More of Bora Bora. Oba kousky mají společné balení. To je moc hezké, takové svěží a moderní. Zároveň bytelné a plně funkční. Fajn je i aplikátor, kterým se barva nanáší přesně a pohodlně.



První kousek je velmi kontroverzní a já sama jsem se dlouho nemohla rozhodnout, jestli ho miluji nebo nenávidím. Je to nude-oranžová tekutina plná zlatých třpytek. A právě ty nejsou v lescích příliš oblíbenou položkou. Na rty se nanáší dobře, lehounce lepí a je trochu hrubější, ty třpytky jdou cítit. Těžko se mi to vypovídá, ale nakonec se mi zalíbil. Není to pro každý den, ale zvláště na přelomu léta/podzimu to byla ta pravá barva a v některých kombinacích opravdu netradiční. Jednoduše má svoje kouzlo.


Růžovka zase pro změnu klame svojí svítivostí. Tentokrát jsem však překvapená nebyla. Je to mladší brácha staršího Glam Shine Aqua Pomegranate, který vypadal úplně stejně (recenze zde) a měla jsem ho moc ráda. Dokonce jsem ho celý vypotřebovala. Je to klasický transparentní lesk jen s velmi decentním růžovým nádechem. Na rtech je příjemný, lehounce lepivý a vydrží do prvního většího napití či svačinky. Prostě klasický lesk. A abych nezapomněla, naprosto fantasticky voní - jako sladké tutti frutti bonbonky. Pro mě je to takový základní kousek každé kosmetické výbavy a rozhodně se u mě neztratí. 



505 Never let me go
Na fotce skutečně nedokáže vyniknout. Opravdu není takhle nudný. Případně, mám ho na sobě i zde


306 More of Bora Bora

Musím říct, že jsem s lesky spokojená. Je pravda, že ten třpytivý je trochu kontroverzní a top oblíbenec to nikdy nebude, ale zase je docela originální a své místo pod sluncem si zaslouží. A transparentní růžovka je zkrátka klasika. A hlavně, v nabídce je spousta dalších odstínů, takže si každý vybere ten svůj. Důležité je, že lesky jsou uživatelsky příjemné, skvěle se nanáší, lepivost i výdrž jsou prostě tak nějak standardní, jak se u takových přípravků předpokládá. Rtům nijak neubližují. Myslím si, že je to adekvátní náhrada za slavné Glam Shine.

Cena lesků je kolem 200 Kč, v akci jsou sehnat i kolem 150 Kč. Pokud se po nějakém lesku poohlížíte, myslím si, že Loreal je sázka na jistotu. 

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji PR Loreal.

Už jste stihli novinku od Loreal vyzkoušet?

12 komentářů:

  1. Vypadaji dobre, me trpytky nevadi, takze bych klidne mrkla po trpytivem :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna dneska jsem byla v Rossmannovi a viděla jsem je tam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzkoušet jsem nestihla, ale už jsem je prohlížela a myslím, že do budoucna si určitě nějaký vyberu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám je, a ten matnej.. ooo, ten je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyto lesky mě moc nelákají. ale ten se třpytkami vypadá moc hezky. Mě třpytky vůbec nevadí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné lesky. Mají božský aplikátor :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Lesky moc nemusim, ale nevypadaji spatne :) Ja obcas pouzivam jen jeden cerveny od Rimmelu, ktery je celkem pekne pigmentovany :)

    OdpovědětVymazat
  8. Lesky moc nemusim, ale nevypadaji spatne :) Ja obcas pouzivam jen jeden cerveny od Rimmelu, ktery je celkem pekne pigmentovany :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten transparentní vypadá super. Nemám ráda třpytkové lesky, takže ten pro mě, zvlášť v tomhle odstíbu, nebude to pravé :-) Ale na ty krémové se určitě zajdu mrknout :-)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkný článek. Lesky Glam Shine jsem měla moc ráda, ty transparentní vypadají pěkně, ale já jsem z této řady ukořistila ten nejčervenější, moje dojmy si můžeš přečíst v čerstvém článku:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2015/11/loreal-paris-infallible-mega-gloss.html

    OdpovědětVymazat