pátek 12. října 2018

Kosmetická pětka:Dove

Po menší pauze se vracíme ke kosmetické pětce a dnes mám pro vás skutečně speciální značku. Alespoň v mém srdci má vyhrazeno zvláštní místo. Zároveň ji určitě moc dobře znáte i vy. Dove je zkrátka klasika.



Dove jsem měla ráda odjakživa, sprchové gely a tělová mléka si pamatuji z koupelny už od dětství a například to Original tělové mléko jsem měla už nejmíň desetkrát. A to víte, že já kosmetiku hodně střídám a málokdy mám něco opakovaně. Nikdy předtím jsem to na blogu nezmiňovala, ale v předešlých letech byl právě Dove jedním z mých klientů a já pro ně dělala PR. Novinky mi ležely na stole dříve než se dostaly do obchodů a já o nich následně šířila zprávy dál do světa mezi redaktorky i blogerky. Byť jsme se po dvou letech spolupráce museli rozloučit, na značku jako takovou jsem nikdy nezanevřela a doteď vždy nadšeně pokukuji po každé další novince. Vybrat jenom pět oblíbenců byl pěkný problém, a úplně opačný problém jsem měla u neoblíbenců. Pro mě je ta značka hrozně nekonfliktní a milovat ji zkrátka musí každý a vyloženě špatné věci tam zkrátka nejsou. A i u wishlistu jsem se zapotila, já mám totiž od nich fakt skoro všechno prozkoušené. :-) Ale pravidla jsou pravidla, takže jsem pětku vždy dodržela, i když to zvlášť u těch negativ bolelo. 

5 věcí, které miluji

1. Antiperspiranty - Klidně bych to vzala obecně, protože je mám ráda všechny. Mám-li být konkrétní, tak u mě vede verze Original, a to v tuhé formě. Vlastně v poslední době používám už téměř výhradně tu. Voní neutrálně, nedělá fleky a spolehlivě ochrání. 



2. Tělové mléko Original - Opět mám ráda spoustu mazadel, ale klasika je jen jedna. Tahle. Baví mě konzistenčně, krásně se to roztírá, nevtíravě voní a hydratuje dostatečně. Není lepšího tělového mléka. 



3. Peelingy - Tohle je nedávná novinka a zároveň můj objev roku. Zamilovala jsem se na první vyzkoušení a už jedu druhé balení. Je to neskutečně jemná a příjemná hmota, ale zároveň velmi účinná. Pokožka je vždy krásné hladká a vůbec ne podrážděná. Tohle je za mě pecka.


4. Suchý šampon - Všichni milují Batiste, ale za mě je Dove lepší. Udělá hezký objem, zbaví mastnoty a hlavně ten efekt chvíli vydrží. K tomu navíc nedělá bílé fleky a taky je šetrnější k vlasové pokožce. Po jiných suchých šamponech mě umí svědit hlava, tady se to neděje. Moc se o něm nemluví, ale za mě osobně je to nejlepší suchý šampon, který jsem kdy měla. A to už nejmíň čtyřikrát. 


5. Tělový olej Uplifted - Mám srdeční vztah k celé řadě Derma Spa, protože jsem ji uváděla na trh. Ale tohle je z ní můj vůbec nejoblíbenější kousek, především kvůli vůni. Nikdy jsem nepřišla na to, co mi připomíná, ale asi něco z dětství. Měla jsem tu lahvičku pořád na stole a pokaždé, když mě něco rozčílilo, stačilo si přičichnout a hned bylo všechno v pořádku. Ale jinak je skvělý i na mazání, nejen čichání. :-) Je lehoučký, rychle se vsákne, hydratuje tak akorát. Mám ho ráda. 


5 věcí, které mi nesedí

1. a 2. Šampony a kondicionéry -  Jak tuhle značku miluji, tak je jedna kategorie, která mi vážně nesedí. A to jsou šampony a kondicionéry, a to naprosto komplet, je jedno jestli vyšší řada Advance Hair Series nebo ta klasika, pro objem, na barvené, suché, mastné. Je to úplně jedno, svědí mě po nich vlasová pokožka a i vlasy se rychleji mastí. Ta jejich formule mi nesedí. Ale to většina šamponů z drogerie, takže to zase tak velké překvapení není. 


3. Tělová řada Goodness - DermaSpa je obecně skvělá řada, ale konkrétně podkategorie Goodness mě tolik nezaujala. V oleji jsou třpytky a třeba tělové mléko i krém na ruce má občas tendence se na pokožce loupat. Ta formule je obecně taková silikonově kluzká. Dova zkrátka umí lépe a tahle řada není jejich silná stránka. 


4. Intimní gel - Tady to není moc objektivní, já zkrátka tyto produkty moc nepoužívám a nesedí mi ani Dove. Ale když už mi došli klasičtí neoblíbenci, musím zmínit i ten. 


5. Sprchové gely - Tohle mě trošku bolí a spíš bych je nechala na neutrální půdě, ale pravdou je, že mezi moje vyloženě oblíbené sprchové gely Dove nepatří. Hodně tedy záleží na konkrétní parfemaci a třeba mou milovanou shea butter si občas pořídím, ale obecně mi vadí jejich mazlavější a méně pěnicí textura a u těch s jemnější parfemací mi vadí takový divný ocásek. 


5 věcí na mém wishlistu

1. Sprchová pěna  - Sprchové pěny jsou velkým hitem a potěšilo mě, že ji do svého porftolia zařadil i Dove. Chci si ji už hrozně dlouho pořídit, ale čekám pořád na nějakou akci a nějak se míjíme. 


2. Tělové mléko ve spreji - Mléko ve spreji ještě tolik provařené není a upřimně jsem jich zatím ani moc nevyzkoušela. Ale jistě chápete, že tohle nemůžu minout. Budu si ji přát od Ježíška. :-) 



3. Krémy na ruce - Ať je to s kupodivem, těch jsem od Dove nikdy moc nevyzkoušela. Jen nějaké z řady DermaSpa, ale třeba loňské novinky Nourishing Secrets by mě lákaly. 


4. Micelární sprchové gely - Bez ohledu na to, co jsem napsala o sprchových gelech výše, novinky mě zajímají a vyzkoušet bych je chtěla. 


5. Odličovací gely - Nejvíce nás přirozeně láká to, co nemůžeme mít. Věděli jste, že Dove dělá i pleťovou péči? Minimálně odličovací gely jsou zvláštně v Asii velmi populární. Také bych je chtěla. :-)


Málokterá značka to u mě takto jednoduché. Zkrátka patříme k sobě a jejich produkty, až na malé výjimky (v podstatě ty šampony) mám opravdu ráda a moje koupelna je jich neustále plná. Dove je pro mě jednička, a abych tohle tvrzení ještě více podtrhla, tento článek má na blogu pořadové číslo 1 111. :-) 

Co vy a značka Dove? Používáte něco pravidelně?

11 komentářů:

  1. Dove je prostě klasika. Sprcháče mám ráda, ale teď zkouším ty micelární a kámoši nebudeme. Hrozně smrdí a pokožka po nich jakoby vrže. Co mi nesedlo, tak tonovací tělové mléko a krém na ruce Goodness.

    Je super, že v poslední době Dove přichází se spoustu zajímavých novinek. Určitě bych ráda zkusila peelingy, zaujaly mě i mléka ve spreji a doufám, že se k nám dostanou odličovací gely.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jejda, tak to si myslím, že mi ty sprcháče taky nebudou sedět:-/

      Vymazat
  2. Dove mám docela ráda, mám od nich ráda tělová mléka a sprcháče :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Já od Dove mám hrozně ráda sprchové gely, třeba jejich parfemace zelený čaj a okurka, těch jsem měla už x balení. Pak tělová mléka a nadšená jsem byla i z tělového peelingu. Rozhodně budu chtít vyzkoušet i tělová mléka ve spreji:-) Že Dove dělá i odličovací gely jsem doteď vůbec netušila:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já moc kosmetiku Dove ráda nemám, přijde mi hrozně chemická a většina produktů mi nesedí. Ale antiperspiranty mám také ráda, ty jsou zrovna fajn.

    OdpovědětVymazat
  5. Great post my blogger friend.
    Have a nice day .
    Dilek...

    OdpovědětVymazat
  6. Taky miluji jejich tuhé deodoranty, mám ráda všechny :) Za to já jejich sprchové gely mám velmi ráda u mě nesmí chybět. :) Krémy na ruce od Dove jsem kdysi zkoušela, ale tyhle novinky fakt vypadá dobře :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám Dove moc ráda, mně naopak sprchové gely sedí. Hlavně ten klasic a s okurkou potom :) Antiperspiranty kupuji opakovaně a ten peeling bych moc ráda zkusila i já. Mrknu se po něm :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  9. Bohužel musím jen souhlasit, vlasová péče od Dove nevyhovuje ani mě. Jinak veškerá mýdla jsou úžasná :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé sprchové gely od Dove mám ráda, také i jejich deodoranty. Sprchové pěny musím zkusit, a ještě více mě zaujaly tělové mléka ve spreji s nimi od žádné značky zkušenosti nemám. Zatím zkouším od Nivei sprchovou pěnu :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat