sobota 8. června 2013

Laky na nehty Yves rocher

Laky od Yves Rocher mám ráda především kvůli jejich velikosti. Nebo přesněji spíše ,,malosti". Mají totiž pouhé 3 ml, a to je přesně takové množství, co jsem schopna spotřebovat dříve, než lak definitivně zatvrdne. V minulosti už jsem pár těchto laků měla a aktuálně mám doma dva kousky. Jeden jsem dostala k Vánocům a druhý byl zdarma k nákupu.


Červená 31 Rouge groseille je tedy pro mě pořádný ,,odvaz". Na červené laky si sice pomalu zvykám, ale pořád se paradoxně cítím lépe třeba s modrou nebo zelenou. Ale zkusit se má všechno. V lahvičce se to tváří jako klasická červená, ale na nehtech tomu tak není. Tam to chytne lehounce do růžova a celkově je to velmi zářivá a výrazná barva. Na fotkách to bohužel úplně nevyniklo. 

Tyto laky mají nejen malinkou lahvičku, ale logicky i štěteček. U světlých odstínů mi to ani nepřišlo a nemám s tím problém. U tmavší barvy, kde je třeba preciznějšího nanášení, jsem už ale docela bojovala. Nehet musím přetřít nejméně pětkrát, než ho pokryji celý lakem a má tudíž  tendence k pruhování. Lakuji klasicky dvě vrstvy, ale ke stoprocentnímu krytí by to chtělo ještě jednu přidat. Schnutí je rychlé, do půl hodinky je vše v pohodě a žádné pozdější obtisky od čehokoliv se nekonají. Výdrž mě také mile překvapila, pohybuje se kolem tří dnů. Na to, že je to výrazný lak, kde jde vidět každý škrábaneček, tak mi to přijde jako slušný výkon.



Světle oranžový 11. Rose Pastel. Fakt nevím, kde vzali tu růži v názvu, protože tohle je prostě oranžová bez sebemenšího náznaku růžové. Je to velmi světlá barva a obsahuje menší lesklé šupinky. Lakování je obdobné, musím tedy nehet přejet hodně krát, ale u světlého laku se to ztratí. Opět dávám dvě vrstvy, ve kterých ale lak úplně nekryje. Pro mě je tohle ideální varianta pro nenápadné, ale přesto upravené nehty. V posledních dnech, kvůli zkouškám, ho mám na nehtech pořád. Schne rychle a bez problému a výdrž je totožná jako u předchozího kousku, čili 3 dny. Jelikož jde ale o světlou barvu a ošoupané špičky nejsou nijak patrné, obvykle ho na nehtech nechávám i déle.


Celkově si myslím, že jde prostě o fajn průměrné laky. Jediný problém spatřuji v malinkém štětečku, což ale třeba menším a užším nehtům ani vadit nebude. Přiznám se, že je mám ráda asi hlavně proto, že miluji Yves Rocher, jinak na nich nic zase tak zázračného není. A věřím, že mnohým z vás se nebude líbit poměr množství a ceny, který činí 59 Kč za 3 ml. Sama nějaké další kousky do sbírky v budoucnu nevylučuji.

Máte doma nějaký lak od Yves Rocher? Jak vám vyhovuje?

10 komentářů:

  1. Lak od Yves Rocher nemám, ale asi se po něm kouknu až příště pojedu do města, kde tuhle značku prodávají :) Teď mám ale ještě zálusk na laky od Maybelline Colorama, zatím mám jeden bílý, který ale moc nekryje ani ve 4 vrstvách :/.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám doma takový tmavě zelený a teda je to hrůza :-/ Jako to lakování malým štětečkem mi nevadí, krytí je fajn, ale ta výdrž je tak mizerná, že jsem po něm sáhla jen párkrát. Vydržel mi asi do druhého dne, pak se mi začal hodně odlupovat. Beru ho s sebou jenom na cesty, kdy potřebuji ušetřit každý kousek místa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si tu tvoji recenzi pamatuji, kvůli tomu jsem si ten zelený nekoupila, protože jinak se mi ta barva moc líbí, ale očividně je nějaký slabší.

      Vymazat
  3. já od YR zatím vyzkoušela pouze z boxů, nějak mě tato kosmetika neláká, kolem jejich krámku chodím snad 2-3x do měsíce, ale zatím mě něnapadlo se tam jít podívat.. je pravda, že jejich laky mají ideální objem pro plné spotřebování a asi by mi vyhovoval i menší štěteček, ale prostě.. já nevím, mám jiné favority mezi lako-značkami:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten oranžový se mi líbí, ale od nákupu mě odradilo právě to množství, čím menší lak tím rychleji vysychá a poměr cena/množství-to si raději koupím OPI.Ale barvičky mají fakt krásné, ten červený má kamarádka a vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Těch malých mám 9 a velké 2. A ty menší mi přijdou rozhodně lepší než ty velké. výdrž je u větších delší o den, lépe se lakují, ale světlé odstíny moc nekryjí a odstín Violine mi zvláštně zhoustnul. S těmi prcky nemám problém :) Drží okolo 3 dnů, rychle schnou, i když krytí u Rouge Groseille a Orange sanguine není nejlepší a trochu mi prosvítají bílé konce. S málým štětečkem problém nemám, mám je radši než ty extra široké, s kterými nejde tak pěkně vykreslit oblouček u kůžičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o těch velkých přemýšlím hrozně dlouho, ale nerada dávám za laky takové sumy. tak jsem ráda, že jsou podle tebe lepší ty menší, asi zůstanu jen u nich.

      Vymazat
    2. Radši zůstaň, ty velké jsou vážně předražené...
      A k tomu zelenému Vert canard - drží mi stejně hezky jako ostatní, jen hodně zabarvuje nehty :/

      Vymazat
  6. Ten červený lak je pěkný, ale nezkoušela jsem od nich jeste laky :)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat