pondělí 11. února 2013

Sparkle in Paris

Pokud si zavzpomínáte na povánoční články, tak jistě víte, že kolekce Sparkle in Paris patřila vůbec k nejčastějším dárkům u blogerek. Ježíšek se na nás asi domluvil. :-) Já jsem dostala kompletní sadu a hned počátkem ledna jsem se dala do zkoušení, takže je nejvyšší čas si to všechno sesumírovat.


Všechny výrobky provází totožná parfemace, která je velice příjemná. Je jemná, ale zároveň lehce kořeněná a spíše sladší. Líbí se mi, nemám s ní problém, hlavně u pečujících výrobků je ta vůně sice cítit, ale neobtěžuje mě to, je to tak akorát. U toaletky je to trošku horší, ta mi občas připadá nudná. Je to taková vůně typu neurazí nenadchne. Ale na běžné denní nošení, kdy nemám chuť na výraznější parfém, je to ideální a používám ji teď často.
Její složení:
Hlava: ostružiny, růžový grapefruit, růžový pepř
Srdce: kvítky pomerančovníku, šampaňský akord, sambacký jasmín
Základ: vřes vetiver, pižmo

Toaletní voda

Složení máte výše, je to prostě příjemná nenáročná vůně. Trošku sladká, trošku kořeněná, takový univerzál, který sedne většině, ale také to nikoho vyloženě neohromí. Já ji aktuálně nosím docela ráda a sahám po ní téměř denně. Její výdrž je také více méně průměrná. 5 až 6 hodin zvládne bez problému, poté se začíná vytrácet. Flakónek se mi také líbí, je jednoduchý a elegantní, akorát neustále zápasím s víčkem, které jde dost těžkou sundávat. Celkově jsem s vůní spokojená. Já mám vždycky ráda ve své sbírce nějaký ,,neutrál", který není výrazný a hodí se ke každé situaci. Na druhou stranu, asi by mě nenapadlo koupit si ji znovu. 

Antiperspirant

Po hodně dlouhé době se u mě objevil kuličkový antiperspirant. Normálně dávám přednost raději těm tuhým, ale tak změna je život. Voní hezky, jako celá sada. Po aplikaci je lehce lepivý, tak jako všechny kuličkové antiperspiranty, ale netrvá to nijak dlouho, vstřebá se rychle. Samotnou mě překvapila výdrž a funkčnost této věcičky. Já jsem tak nějak počítala, že to bude jen navoněná sranda, co moc nebude fungovat, ale spletla jsem se. Slibovaných 24 hodin to teda nezvládne, respektive to jsem ani nezkoušela, ale nějakých klasických 10 - 12 hodin vydrží. Po celý den se line z podpaží příjemná vůně antipersirantu a pot nemá šanci. Dokonce i po cvičení se stále udržovala příjemná vůně. Takže tohle je pro mě překvapení a je to nejlepší věc z této čtyřky. A i když kuličkové antiperspiranty moc nemusím, tak kdyby se mi tenhle dostal do ruky po druhé, tak bych se vůbec nezlobila. 

Sprchový gel

Sprchový gel, který se zároveň může používat i jako pěna do koupele. O tomhle není moc co psát. Prostě klasický zcela průměrný sprchový gel. Hezky voní, relativně slušně napění, umyje vás, nevysušuje pokožku. Na jednu stranu, co víc si přát, na stranu druhou, už jsem potkala tolik voňavějších, pěnivějších a hydratačnějších sprcháčů, že mě tento konkrétní prostě ničím nedostal a nevidím důvod se k němu opakovaně vracet. Takže je fajn, ráda ho vypotřebuji, ale to je asi tak všechno. 

Tělové mléko


Tělové mléko obsahuje třpytky, což je tak trošku čára přes rozpočet. Natřpytit se a jít si lehnout, to není moc dobrý nápad (kdo se pak bude zbavovat těch třpytek v posteli!) a těch příležitostí, kdy je třpyt těla žádaný, zase tolik není. Každopádně, svoji funkci plní skvěle. Ony to vyloženě ani nejsou třpytky, jako spíš třpytivé šupinky. Jsou velice jemné, je jich v mléku hodně, takže třpyt je skutečně vidět, ale přitom to nejsou nějaké velké nevzhledné třpytky, které by z vás opadávaly. Tohle krásně nanesete na tělo, mléko se rychle vstřebá, line se z něj lehká vůně. O hydrataci bych tady sice moc nemluvila, ale tak zase tohle mléko má primárně jiný účel. Lesklé šupinky se tedy pevně usadí na pokožce a drží přesně tam, kde chcete. Opravdu to vytvoří pěkný efekt. Takže kdo se chce třeba na plese hezky třpytit od hlavy až k patě, tak tohle je perfektní volba. Já jsem opravdu jen lehce zklamaná z toho, že ho využiji tak málo. Má 200 ml, což je na mléko pro takové účely zbytečně moc. Přemýšlím, že se s ním budu mazat i přes léto, kdy by to také nemuselo vypadat špatně, protože je mi fakt líto nechat ho tu ležet jen tak ladem.

To by bylo představení kompletní sady Sparkle in Paris. A celkové pocity? Jsem ráda, že mi sadu Ježíšek přinesl. To si také myslím, že bylo hlavním účelem této sady - pěkný dárek. Všechno je to v moc hezkých elegantních obalech, hezky to voní a ani jeden z výrobků není žádný průser, co by dělal ostudu. Svůj účel to splnilo, udělalo to radost obdarovanému. Jak jste si ale mohli všimnou výše v textu, nikde jsem vyloženě nejásala a nejsou to věci, které by mě uhranuly a po kterých bych toužila opakovaně. To si radši počkám, s jakou parádou se Oriflame vytasí zase příští Vánoce. :-)

Dostali jste také něco z kolekce Sparkle in Paris? Jak jste spokojení vy?

4 komentáře:

  1. Já s ní jsem relativně spokojená, mám tedy jen sprcháč, antiperspirant a mléko, ale nic z toho není vyložené zklamání.
    Jen tedy taky moc nevím, kam se mám natřpytit... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí design, ale nechce se mi zbytečně utrácet. Každopádně, třpytivý krém - o něčem takovém slyším poprvé:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrá recenze, akorát tedy mé dojmy z této řady jsou poněkud jiné :-). Pro porovnání se můžeš podívat zde:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/03/sparkle-in-paris.html

    OdpovědětVymazat