středa 28. listopadu 2018

Tipy na kosmetické vánoční balíčky

Přiznejte se, už jste začali s nákupem dárků? Jsem toho názoru, že nejlepším dárkem je kosmetika. Pro mě osobně je to to nejlepší, co můžu dostat. Ale zároveň je to i fajn věc, kterou darovat. Kosmetiku používají všichni a nad pěkně zabalenou krabičkou zaplesá nejedno srdce. Kosmetické firmy na nás každoročně valí spousty různých variací. A upřimně, mám vždy chuť si tak půlku koupit pro sebe. :-) Ale letos se držím a zatím jsem si koupila jen jeden. :-) Pokud chcete udělat radost někomu blízkému nebo klidně sobě, zde je pár tipů na ty nejkrásnější dárkové sety. 

Clinique

V poslední době mám nějak slabost pro Clinique. Já už jsem je jednou zavrhla, protože jejich krémy mi moc nesedí, ale jejich sortiment je hodně široký, a tak to zkouším z jiných stran. Vánoční balíčky se jim neskutečně povedly, navíc jsou za skvělou cenu a obvykle dost ušetříte, než byste si kupovali každý produkt zvlášť. Mým top favoritem je první na obrázku Take it all off. A ten už mám prosím i doma. :-) Odličovací balzám je hodně chválený a vyzkoušet jsem ho chtěla už dávno. A tato sada stojí ještě asi o 150 Kč míň, než odličovač sám, a to tam k němu máte ještě ubrousky, masku v miniatuře, taštičku a čelenku na vlasy. Cena je tedy 690 Kč a pokud vy nebo obdarovaný milujete odličování a hledáte něco nového, tohle je super. Skvělé jsou ale i další sady, třeba hned ten vedle s minaturami jejich oblíbených produktů, pečujících i dekorativních. A fajn jsou i mini sety, které vychází kolem 600 Kč a opět je tam mix odličování, péče a dekorativky. Všechny jejich sety najdete pohodlně na eshopu

Loreal Paris

Loreal je jedna z drogérkových klasik a jejich sortiment široký. Mně osobně se více líbí balíčky s dekoativkou, třeba ten s řasenkou a lakem je skvělý, vyjde vás na 350 Kč a celkově se všemi se vejdete v klidu do pětistovky. 

Maybelline, Mixa a Garnier

Další mix z domu Loreal. Garnier má super sady, jak vlasové, tak pleťové. A obecně, pokud víte, že se někdo pravidelně odličuje micelárkou, je těch sad v nabídce hodně, buď již zmiňovaný Garnier nebo třeba Mixa. A Maybelline přišel s roztomilým stromečkem. Mimochodem, ty nové linky jsou super. 

Dermacol

S Dermacolem potěšíte všechny věkové kategorie od malých slečen až po babičky. Já osobně mám nejraději cokoliv z řady Aroma Rituals. A fajn jsou i sety s micelárkou a řasenkou, navíc v pěkné taštičce. 

Sephora Collection

Sephora každoročně připravuje svoje vlastní sety. Mega paleta líčení je už legenda. Mně osobně by ale větší radost udělaly sety s jejich maskami nebo rtěnkami. V nabídce nechybí ani tělová péče. Vše letos vyvedeno v tmavě modrém sovičkovém balení. Podle mě super tip na dárek. V nabídce je toho hodně a dobrá zpráva je, že je všeho zatím dostatek. 

Sephora luxury

Luxusní značky Sephory také nezahálí a každá z nich si připravila hned několik setů. Tohle je opravdu jen špička ledovce a spíš jsem si sobecky navybírala to, co bych si sama koupila. :-) A úplně nejvíc tu sadu Make Up For Ever. Tu už jsem měla i v ruce, ale vrátila jsem ji. Nepotřebuji ji, ale chci! Ještě navíc vyjde na fajn cenu kolem 700 Kč. 

Dove

Dove je také taková klasika. Líbí se  mi ta variabilita, můžete kupit malou krabičku se dvěma produkty z pár korun nebo klidně kosmetickou taštičku s pěknou výbavou. Prostě dárek za stovku i pětistovku, jak zrovna potřebujete. A to že jsou ty jejich produkty skvělé, netřeba mluvit. 

Nivea

Nivea je to samé v bledě (nebo spíš tmavě :-D) modrém. Opět koupíte malé krabičky i dárkové tašky. Občas se vám tam připlete Labello nebo péče o pleť.

Tak co, inspirovali jste se k nákupu dárků pro vaše blízké? Anebo spíše pro vás? :-) 

8 komentářů:

  1. Co se týká kosmetických dárků pro mé blízké, tak ve většině případů kupuji kosmetiku samostatně a z ní pak vytvořím a zabalím balíček sama, ale co se týká mně, tak je jakýkoliv balíček vítán, obzvlášť se mi líbí ty od Sephory:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna před chvílí jsem někde na internetu četla článek, že kosmetické balíčky spolu s parfémy , ponožkami a pyžamky patří mezi nejhorší tipy na dárky... s tím teda ale rozhodně nesouhlasím a nejenže je ráda kupuji, ráda je i dostávám :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Letos má velmi pěkné sety i Ziaja. Přemýšlím, že jeden koupím mamce. Pro sebe zatím žádný nechci a statečně odolávám, i když ty sety od Clinique vypadají dost dobře.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím koment nado mnou a presne Ziaja! Z nej teraz šaliem, určite by som kúpila najprv ju a potom tie masky od Sephory :O Tie by som brala.
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  5. Dárkové sady nekupuju, protože každá značka má dobré výrobky jiné, někde mi třeba vyhovují korektory, ale ne rtěnky, jinde naopak atd. Taky nechci, aby mi lidi kupovali kosmetiku, je tam riziko, že by se netrefili do toho, co se mi líbí. :) Radši si ji kupuji sama. Ale tchyni kosmetiku kupuju ráda, má ráda značku Bione, takže dárky pro tchyni mám "vyřešeny". :) Tento rok si naštěstí opět přeje kosmetiku, jinak nevím, co bych jí koupila. Horší to bude s dárkem pro tchána. :) Manželovi koupím asi košili, má všechny roztrhané. :D Diana

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc za komentáře a na ty balíčky Ziaja se musím podívat, nalákaly jste mě.

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo balíčky mám poslední dobou docela ráda!
    Clinique jsou fakt nej, ale ani ty ostatní nejsou špatné... třeba pro babičku sada Dove jednoznačně vítězí...
    A tatovi jsem koupila v DM v Drážďanech moc šikovnou sadu sprej do podpaží, sprcháč + malej krém Nivea. To si fakt myslím, že využije každej chlap.

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle sady jako rychlo dárky, když se neví co by, tak jsou fajn. Neurazí, ale ani extra teda nenadchnou.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat