pondělí 19. listopadu 2018

Listopadový Lookfantastic box

Slíbila jsem vám, že teď s Lookfantastic boxem nedám pokoj, a tak je tady další edice. Tentokrát jsem to vydržela a předem jsem netušila, co mě čeká. Ale tenhle box je sázka na jistotu, opět jsem byla velmi spokojená. Zkrátka je stvořen pro mě. 

Jen v rychlosti pro připomenutí, seženete ho na lookfantastic.com. Edice vychází vždy v úvodu měsíce, ale chvíli trvá, než vám ho z Británie dopraví, takže mi obvykle chodí kolem desátého. Cena je 15 liber, pokud zvolíte předplatné, jde to pak níž. Celkově se to vždy odvíjí i od aktuálního kurzu, tento poslední balíček mě konkrétně vyšel na 440 Kč. Najdete tam 6 produktů, z toho minimálně jedno plné balení a britskou Elle. Obvykle se cena těch produktů pohybuje mnohonásobně výše, box má vždy hodnotu minimálně 50 liber, ale většinou i víc. 


Konkrétně listopadový box se nesl ve znamení dekorativky více, než je u něj obvyklé. Ale kupodivu mi to vůbec nevadí, byť péči obecně zkouším raději a je tam také daleko větší pravděpodobnost, že vám sedne. 


Tahákem boxu byla plná velikost fixu na oči od značky Mellow. Přiznám se, zatím ji nechávám zavřenou. Mám doma za poslední dobu otevřené hned troje nové linky a nechci to kupit, protože pak všechny vyschnou a je to zbytečné. Takže zatím schovávám a čase se k ní ráda vrátím. 


Dalším dekorativním kouskem je tekutá rtěnka od Contour Cosmetics. Nejdříve jsem zajásala, protože odstín je božský, přesně šitý na mě. Krásná nude růžová, pecka. Jenže svými vlastnostmi je to taková typická tekutá matná rtěnka, které já nemusím. Aplikuje se to i zaschne hezky, stejně tak to drží. Ale je to neskutečně suché a na rtech nepříjemné. Navíc jídlo to nepřežije, takže to musíte opravovat a nejde s tím vydržet celý den. Pořád na rtech cítíte suchou krustu. Tohle za mě ne, bohužel. 



Do třetice dekorativka a tentokrát pecka. Rozjasňovač od Laura Geller. Kdo sledujete zahraniční youtuberky, tak víte, že tohle se u nich objevuje docela často. Jsem moc ráda, že něco takového můžu vyzkoušet. Navíc v roztomilé miniautuře. Je to odstín Gilded Honey a nejdřív jsem se bála, že je to rozjasňovač spíš pro tmavší pleť. Jenže on je brutálně zlatý jenom když do něj zajedete prstem. Štětcem na rozjasňovač už ale nanesete jen zlatavý nádech. Viz fotka výše, vlevo štětcem a vedle prstem. A mám to v plánu používat i jako oční stín, když se nanese na mokro, bude to podle mě vypadat skvěle. Tohle mě z celého balení potěšilo asi nejvíc. 


Z péče tady máme bombu do koupele od bubble t ve speciální limitce jen pro tento Lookfantastic box. Víte, že vanu nemám, takže mě na to moc neužije. Ale párkrát do roka, zvláště pak přes Vánoce, si ji napustím u rodičů, takže program na letošní svátky je jasný. 


Značka Elemis je v boxu docela často, ale pořád ji nemám moc prozkoušenou, tak proč ne. Enzymatický peeling mě potěšil, protože s těmito věcmi teď trošku experimentuji, tak jsem ráda, že můžu vyzkoušet něco dalšího. Navíc to skvěle ovocně voní po papaye. 


Posledním kouskem je vzoreček pleťového krému REN. Také mě potěšil, navíc ta značka je fakt drahá a normálně se k tomu moc nedostanete. Jen tady narážím na to, že ty věci stíhám spotřebovávat. Konkrétně pleťové krémy s LF boxů mám dané bokem už tři, a všechny v poměrně štědré dávce. Potřebují více obličejů, já to říkám pořád. :-) Ale opět jsem ráda a časem se na něj dostane. 


Musím zopakovat to samé, co píšu vždycky, Lookfantastic box mě baví. Ta skladba produktů mi vyhovuje a je to několikátý box v řadě, kdy mi sedí všechno nebo maximálně jednu věc pošlu dál. Jsem ráda, že můžu testovat luxusní a méně známé značky, a to pořád za poměrně slušnou cenu. Naštěstí, prosincová vánoční edice už je zaplacená, takže se na ni moc těším. Pak bych si ale měla dát zase chvíli pauzu, ale uvidíme...

Jak se vám aktuální Lookfantastic box líbí? A už jste si nějaké vydání objednali nebo plánujete?

7 komentářů:

  1. Já v LF boxu "jela" před pár lety. Vlastně jsem ho přestala odebírat proto, že tam bylo víc a víc pečující a ta mi nebaví. Já mám v pečující svoje stálice a ty nechci měnit. A byly tam fakt kraviny, vody na obličej ve spreji, to já vůbec nepoužívám, liftingové sérum ve spreji, opět za mě blbost... a dekorativky tam bylo hrooozně málo :-(

    Ale ty linky bych docela zkusila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Za sebe bych byla taky spokojená, nejvíc by mně bezesporu potěšil ten rozjasňovač:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Stani,
    ja som ten box mala a po par mesiacoch som to odhlasila. Hromadili sa mi doma veci, ktore som nepouzivala. Zdalo sa mi to drahe, kedze 3/4 veci ma doteraz doma alebo som ich porozdavala.

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujal mě rozjasňovač. Ta bomba, tam byla už v boxu, byla fajn :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tento box sa veľmi podarila. Asi by som mala obnoviť predplatné.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  7. Nic mě nezaujalo :-((

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat