pondělí 12. listopadu 2018

Já a moje obočí

Produktům na obočí jsem se nikdy takto podrobně nevěnovala. Pravdou je, že jsem je dlouho dobu vůbec nepoužívala, i v posledních letech to bylo velmi decentní. Rozhodně jsem tedy názoru, že upravené a správně zvýrazněné obočí je základ, a když už nic, měly by si ženy upravit alespoň to. Podle mě je to daleko efektivnější, než si dělat například černou čáru pod oči. Já osobně jsem vždy "hřešila" na tom, že moje obočí je tmavé, husté a má ucházející tvar. Jak se ale člověk víc a víc líčí, zjistila jsem, že tomu něco chybí. Asi tak tři, nebo možná už čtyři roky tedy používám zabarvený gel. Je to jednoduché, lehce se to zvýrazní, ale zároveň není nutné nic sáhodlouze vybarvovat. V poslední době mi ale přišlo, že je to stále málo a u mnoha fotek jsem si říkala, že bych to obočí měla mít výraznější. A tak jsem zapátrala dál a nyní moje výbavička na obočí čítá pěkných pár kousků, které vám dnes ukážu. 


Pořád toho není moc a mám v této oblasti ještě co zkoušet. Nicméně stále platí, že mé obočí j relativně husté a navíc tmavé, takže mám tu práci o dost jednodušší. Co se značek týče, vidíte že jsem zaseknutá především na Loreal a občas Maybelline. Jejich produkty mi perfektně sedí barevně a vesměs jsem spokojená i s kvalitou, takže jsem začínala právě u nich. 


Od Lorealu má aktuálně tři kousky. Gel na obočí Brow Artist dobře znáte. Je to můj svatý grál, který používám v kuse aspoň tři roky. Skvěle mi sedí barevně, obočí decentně zvýrazní, dobře zafixuje a drží celý den. Potíž mu dělají jen extrémní letní dny, kdy se umí otřít do brýlí nebo lehce rozpít. Čas od času zkouším jiný gel, také některé uvidíte níže, ale stále se vracím k Lorealu. Paradoxem je, že se u nás prodává jen v jednom odstínů, a to přesně tom, který mému obočí sedí nejvíc. Ráda bych vám je doporučila, ale vím, že barevně sedne jen malému procentu lidí. Je škoda, že sem toho Loreal nepustil více. 

Druhým kouskem je tužka Brow Artist Maker, kterou všichni odsoudili. Je totiž hodně tlustá, můžete mrknout níže, jak tlustou čáru to udělá. Dostala jsem ji kdysi od Lorealu, a když jsem si právě řekla, že bych s tím obočím měla něco dělat, tohle bylo jediné, co jsem doma měla, a tak jsem to začala používat. A kupodivu na mé obočí to zase taková tragédie není. Musí se to často strouhat do špičky a ty vnější konce úplně dokonale nevykreslíte, ale na lehké nedbalé zvýraznění je to fajn. Mně jde navíc hlavně o dokreslení začátku obočí, které mám dost široké, a tak mi tohle vyhovuje. Navíc je to s tím stokrát rychlejší než s mikro tužkou a také samotné balení vydrží dost dlouho. Jinak kreslí moc hezky, je měkká, barevně vyhovující a drží celý den. Vím, že tohle není ideál a dost možná se ani já sama k tomu vracet nebudu, ale dokážu si s tím poradit a nebudu mít problém ji dopotřebovat. 


Třetím kouskem je novinka Micro Tattoo a povím vám, to je pekelně divná věc. Konzistenčně je to fixa, jen to má takový divno kartáček, asi s úmyslem přirozeného efektu. Ale já vám nevím, ono to ve finále skoro nebarví. Je to i dost světle, to vidíte níže (čára vpravo), barevně mi více sedí ta první čára od tužky. Jako přirozené to je, protože vám to dodá jen letmý nádech. Ve finále s tím také funguji, ale nemyslím si, že by s tím mohl pracovat někdo s řidším obočím a tímhle si ho nějak výrazněji dokresloval. Navíc je to hrozně suché a nejde to ani používat každý den. Je lepší, když to necháte pár dní odležet hlavou dolů, pak se hrot víc napustí a líp funguje. Když se k tomu připočte, že to vůbec není levné, stojí to snad kolem 350 Kč, tak tohle není věc, kterou potřebujete.


Přejdeme k Maybelline a věřte nebo ne, tohle je moje vůbec první mikro tužka na obočí. Mně to přišlo vždy na mé obočí hrozně zbytečné. Víte, jak dlouho mi to tím trvá? Asi sto let. :-D A to nechci vědět, za jakou chvilku to vypotřebuji. Ta plocha, kterou tím kreslím je fakt veliká. Nicméně barevně opět super, já mám u všech ty nejtmavší verze, a obočí s tím vypadá dobře. Fajn je i ten kartáček na druhé straně. Opět to drží celý den, byť to samozřejmě ještě fixuju gelem. I když jsem k tomu měla zprvu fakt nedůvěru, tak musím uznat, že ten výsledek je ze všech dnešních variant nejlepší. Je přirozený, přitom intenzivní. Jen to po ránu o něco dýl trvá. A ekonomicky to také nebude výhra, jsem zvědavá, jak rychle ta tužka zmizí. Ale rozhodně v této oblasti budu více experimentovat a není to naposled, co takový produkt doma mám. Naprosto chápu jeho oblibu a pro jemnější obočí to musí být jasná volba. 


Produkt, který používám nejčastěji, tak je tónovaný gel na obočí. Dlouho jsem ho nosila jen samostatně. Teď ho tedy častěji kombinuji právě s některou z tužek výše. Nejoblíbenější je Loreal, k tomu se neustále vracím. Ale tak dva roky zpátky se gely začaly ve velkém objevovat u všech značek a pokud mi to sedlo barevně, tak jsem je vesměs všechny prozkoušela. A zase se pak pokorně vrátila k Loreal. Ten je zkrátka nejlepší a nic na tom nezmění ani tyto dva kousky, které mám aktuálně doma. 


Dermacol přivedl na trh gely docela nedávno a povím vám, to je tedy fičák. Mám tu nejtmavší ze tří variant a barevně mi tedy sedí, je to temně hnědá. Ale to je neskutečně pigmentované. S klidem zapomeňte na všechny tužky, stíny a podobné věci. I když máte obočí méně výrazné, s tímhle to bude pecka. Má to drobný kartáček, hezky se s tím manipuluje. Barvy ale na obočí skončí docela dost a výsledek je velmi výrazný. Musela jsem si na to docela zvykat a upřimně se s tím na každodenní líčení ani necítím. Je to rozhodně fajn k hodně nalíčeným očím nebo na nějakou večerní akci. Drží to dobře, byť po celém dni jsem měla pocit, že je to lehce rozpité. Minimálně je to zajímavý produkt a od ostatních gelů z drogerie se odlišuje. Pokud milujete hodně výrazné obočí a chcete opravdu jen jeden produkt, minimálně to vyzkoušejte. 


Yves Rocher má gel v nabídce už možná tak rok, ale já si ho koupila teprve nedávno. Opět má sympatický malý kartáček. Jen ty štětinky má hodně od sebe a přijde mi, že ta barva je především mezi nimi a na obočí se hůř nanáší. Ten výsledek je hodně decentní a spíše vám to chloupky jen letmo zafixuje. Špatný rozhodně není a trošku mi můj milovaný Loreal i připomíná. Jen tedy to balení má 2,5 ml, což je hrozně málo. Cenově kolem dvou set. Ráda ho vypotřebuji, ale znovu se k němu vracet nebudu. 


Na závěr ještě jedna libůstka, která rozvířila blogerské vlny tak rok zpátky. Jedná se o Tattoo Brow od Maybelline. Většina lidí jej odsoudila. Já se s ním učila pracovat dlouho, ale ve finále jsem si jej oblíbila. Je to takový táhnoucí se gel, který nanese a necháte působit půl až dvě hodiny. Vznikne z toho taková hmota, kterou lehce sloupnete. Deklarovaná výdrž jsou 3 dny. Moje osobní zkušenost je klidně 5-7 dní, samozřejmě s tím, že to den ode dne bledne. Používala jsem ho zkrátka jednou týdně a stačilo mi to. Ráno jsem to vždy ještě dodělávala právě Loreal gelem. Jediné, co mně trošku štvalo, že se to občas umělo vymývat do teplejší zrzavé hnědé. 

Úplně nejvíc jsem ten produkt ocenila v létě ve vedrech, kdy se vám cokoliv dalšího buď roztékalo nebo jsem to měla pořád na brýlích. Tak jsem nanesla tohle a už tam nic nedávala. V létě jsem toho makeupu stejně měla obecně méně. A bylo to naprosto skvělé řešení, kdy to obočí domalované bylo, ale zároveň jsem měla jistotu, že se nikde nic nerozteče. Já už to balení mám těsně před vyhozením. Po roce ta textura není nic moc a asi tam toho už moc nemám. Ale plánuji si jej pořídit znovu. 



Péče o obočí se zkrátka vkradla i do mé rutiny. Základem pro mě zůstává barevný gel. Ale mám v plánu nadále experimentovat i v těch tužkách, případně dalších vychytávkách. Pokud máte nějaké vaše tipy na dobré produkty, sem s nimi. Budu se těšit. 

4 komentáře:

  1. Já mám víc variant, při spěchu si většinou konec obočí zvýrazním tmavší hnědou tužkou na oči a začátek zase světle hnědou tužkou na obočí. Většinou na to ale používám hnědé oční stíny. Gel mě nelákal nikdy, asi by mi obočí přišlo s ním jako "mokré". Spíš mám někdy problém s trháním obočí, někde to přepísknu a pak mi to chybí a mám v obočí díru, třeba jen kvůli 1 vytrhnutému chloupku. :D Diana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ten gel zase sedí, samozřejmě jsou mezi nimi rozdíly, ale je fajn, že ty chloupky drží na svém místě po celý den, rychle si na to člověk zvykne. S trháním si také někdy lámu hlavu, ale časem se to zlepšilo a když už fakt nevím, co s tím tvarem, občas nechám zaúřadovat kosmetičku a hned je to zase lepší.

      Vymazat
  2. Já mám obočí vytetované, ale potřebuju ho aspoň malinko přejet.
    Používá od Catrice gel, ale ty barvy nic moc pro normální lidi. Já jsem blond/zrz, takže ten do červena mít můžu, ale zbytek populace asi těžko. Ty tmavší odstíny nemají špatné...

    A ještě mám ráda od Maybelline takovej s kuličkou na konci.

    OdpovědětVymazat
  3. Na své obočí nepoužívám nic jiného, než gelovou řasenku! :-) Takový produkt se mi osvědčil nejvíce a to jsem jich vyzkoušela hodně. Zrovna teď používám tu gelovou řasenku od L´oréal a je úžasná!! :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat