čtvrtek 15. listopadu 2018

Vánoční wishlist

Je to tady zase, ať chceme nebo ne, Vánoce se nezadržitelně blíží. A pokud to chcete stále popírat, stačí vyrazit do nejbližšího obchodního centra a vánoční světýlka a pestrobarevné balíčky na vás budou číhat na každém kroku. Zkrátka nejvyšší čas napsat Ježíškovi. Mé přání znáte, kosmetika, kosmetika a taky...nějaká ta kosmetika. Mně to prostě udělá největší radost. A byť si mé okolí myslí opak, já ji nikdy nemám dost. A také je vážně jednoduché mi ji vybrat. Ráda vyzkouším cokoliv, což je oproti lidem, kteří mají svých pár produktů a neradi je mění, obrovská výhoda. A zlobit se nebudu, ani když mi produkt ve finále nesedne. S tím se počítá a tu radost, že můžu něco nového zkusit, mi to nevezme. 


Co bych si tedy přála? Asi tak vyloupit půlku Sephory, posbírat všechny vánoční limitky a roztomilé dárkové sety, a tak dále. Teď zpět na zem. Jelikož má seznam Ježíškovi skutečně reálně sloužit, vybrala jsem věci, cenově i dispozičně dostupné. To abych ho nevyděsila natolik, že by mi ve finále nepřinesl vůbec nic. :-) 

1. Laky na nehty Sally Hansen Insta-Dry - Letošní novinka, po které pokukuji docela dlouho.Chtěla jsem si je pořídit při těch nedávných hezkých slevách, ale podle všeho jsou dostupné jen v dm drogerii. A barva? To je přece jedno, hodil by se mi teď klasický červený, ale ráda nosím všechny odstíny růžové, neutrální, cokoliv. Ať je taky nějaké překvapení. 

2. Toaletní voda Burberry Brit - Tu mám na wishlistu hrozně dlouho, možná tak pět let. Ale vždy jsem si říkala, že do ní musím dospět a že si ji pořídím k třicetinám. No, už se to považlivě blíží, tak proč si ji neužít už tuto zimu. Jde sehnat třeba zde. A určitě menší balení, já to přece jen ráda střídám. 

3. Nature Box - To je nová značka v našich drogeriích a je nejvyšší čas ji pořádně prozkoušet. Šampony raději ne, tam mi experimentování moc nevychází, ale jinak se ráda nechám překvapit, jaký produkt a jaká parfemace to bude. Je toho v nabídce spoustu - sprcháče, mléka, másla, nějaké spreje...

4. Řasenka Super Curler Rimmel - Ta mě svým kartáčkem zaujala a ráda bych ji zkusila. 

5. Provocalips Rimmel - Zůstaneme ve stejném stojanu, tohle chci zkusit už dlouho a pořád jsem se k tomu nedostala. Opět, barevně je mi to jedno, ráda se nechám překvapit. 

6. Foreo - O tom také přemýšlím už léta. Mezitím se na sociálních sítích prohnala extrémní kampaň a těch verzí mají tolik, že jsem tedy musela dlouho googlit, co si pořídit. Ale dospěla jsem k závěru, že sáhnu po novince Foreo Luna Foto, která se spáruje s vašim telefonem a připraví vám péči o pleť na míru. Trochu scifi, jsem na to zvědavá. Opět nejlépe to jde sehnat asi zde

7. Sprchový gel a tělové mléko ve spreji Dove - Další novinky, které mě lákají a nějak jsem se k nim stále nedostala. 

8. Vánoční limitka Yves Rocher - To je klasika, bez toho by nebyly Vánoce.

A pak samozřejmě naprosto cokoliv. Vážně, udělat mi radost kosmetikou je kouzelně jednoduché!

Jaká jsou vaše vánoční přání?

10 komentářů:

  1. Já to říkám taky, kosmetiky není nikdy dost a nás nadšence potěší nejvíc, takže se Ježíška snažím taky směrovat touto cestou:-) Rozhodně by mohl zavítat do Yves Rocher pro něco z vánoční kolekce nebo do Fann pro úžasné balzámy Softlips:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný wishlist :) Já Foreo můžu jedině doporučit, mam ho již dva roky (sice tu základní verzi), ale je vážně skvělý! :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  3. Limitky od YR jsou opravdu klasika, každý rok alespoň něco kupuju. Jinak na foreo koukám už taky dlouho, stále si říkám že je to drahá sranda, ale nevím no :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Foreo drahé je, ale je docela zajímavé pozorovat, jak je každá edice levnějí a levnější. Možná se vyplatí ještě i počkat. :-) Začínalo to někde na pěti tisících a teď to jde sehnat i za půlku.

      Vymazat
  4. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  5. Mna Foreo sklamalo. Dostala som ho na narodeniny na zaklade mojho zelania a teda nic moc. Ziadne zlepsenie stavu pleti sa nekonalo 😒

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký Wishlist. Mám taky v plánu zkusit Foreo, tak doufám, že mě nezklame.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty produkty ve spreji od Dove mě taky mooc lákají :)) jinak máš moc hezký wishlist.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat