pondělí 26. listopadu 2018

Noční pleťové masky (Kiehls, Clinique, Origins)

Hydratační masky jsou pro mě stále trošku oříšek. Nejraději mám ty plátynkové. Nemusí se nic smývat, je to příjemné a člověk toho vyzkouší fakt hodně, protože jsou jednorázové. Na druhou stranu, mám jich velkou spotřebu a levné nejsou ani trochu. Jenže běžné smývací hydratační masky mi nesedí. Přijde mi, že jak to smyjete vodou, ztratí to ten efekt. Pak jsou tady ještě noční masky. Ty tedy také končí pod proudem vody, ale až po celé noci, takže výsledek je o dost lepší. V poslední době se mi tak doma sešly hned tři tyto masky, kterým se podíváme na zoubek. 


Noční masky jsou produkt, který je doménou především dražších značek a co si tak vybavuji, v drogerii je moc nenajdete. I moje dnešní tři masky jsou pěkně drahé. Ale u péče mi to tolik nevadí, na tom se kolikrát šetřit nedá. A když si navíc člověk spočítá, kolik dal za ta plátynka, tak to zase taková hrůza není. 

Ještě než se pustíme na jednotlivé masky, tak jak je používám. Zhruba jednou až dvakrát týdně, jak se mi chce nebo jak mám pocit, že to pleť potřebuje. Dávám je namísto nočního krému, ale podle různých tipů po netu je dobré pod ně dát ještě nějaký olej. Zesílí se tak účinky, jak oleje, tak masky samotné. Pod Kiehls doporučují ten jejich Midnight Recovery, ale ten mi nesedí. Aktuálně mám doma čistý meruňkový olej, který mám ráda, takže používám ten. Masky nanáším aspoň tak hodinku předtím, než jdu spát, aby to mělo čas se vstřebat a zbytečně jsem to neutřela do polštáře. Ráno poté pleť umyju čisticím gelem a vodou. Normálně ráno na obličej vodu nedávám a používám jen micelárku a tonikum. Ale po masce mám pocit, že je pleť ulepená a potřebuji to pořádně stáhnout. 


Clinique Moisture Surge byla sázka na jistotu. Už jsem ji jednou měla ve vzorečku a byla jsem spokojená, takže jsem jen číhala na akci, abych si pořídila plné balení. I tak cena přesáhla tisícovku, ale je toho 100 ml a zatím se to zdá nespotřebovatelné. Podle mě to nestihnu dodělat ani za rok, tím spíš, když to kombinuji s dalšími kousky. 

Maska je krémová, voní neutrálně, lékárensky. Nanáším tenkou vrstvu, byť tedy o něco více, než třeba pleťového krému. Hezky se to do pleti vstřebá  a nestává se mi, že bych něco utřela do polštáře. Jediné, co zůstane, tak je lehký lepivý pocit. To k nočním maskám tak nějak patří, nebo aspoň jsem zatím nenarazila na žádnou, která by to nedělala. Ale když na to člověk nemyslí, zvykne si a ve spánku mě to nijak nelimituje. 

Lepivý pocit přetrvá i do rána, takže jak už jsem psala, po probuzení to jdu ihned smýt gelem. Pleť je ale na první pohled hydratovaná, vypnutější a spokojená. Ten efekt to udělá okamžitý. A při pravidelném používání se pleť hezky udržuje v kondici a bez šupinek. Za mě je tohle moje nejoblíbenější noční maska a jsem ráda, že jsem si ji pořídila. 



Noční maska Kiehls se zázvorem a ibiškem je v jejich portfoliu docela nováčkem, není tam ani rok. I tak už se ale stihla propašovat do jejich nejprodávanější top desítky. Není se čemu divit, tato maska umí doslova instantní efekt a ráno se probudíte o pár let mladší. 

Poprvé jsem masku zkoušela z jednorázového pytlíčku a dala jsem to na obličej rovnou všechno. Jenže toho bylo ve finále moc. Lepilo to neskutečně, měla jsem pocit, že se mi ta pleť udusí a bylo to celé tak nepříjemné, že mi to zkazilo dojem z výsledného efektu. 

Pak jsem ale dostala tuto deluxe miniaturu, kde už si to dávkujete hezky sami a stačí toho opravdu tenká vrstva. Konzistenčně hutnější krém, ale opět se snadno rozetře do ztracena. Voní výrazně, jde tam cítit štiplavý zázvor, ale je to zjemněno lehkou květinovou vůní (asi ten ibišek?). Lepí to tedy dost, opravdu čím míň té masky dáte, tím líp. Do polštáře se ale nic neotře a spát s tím také jde. Ona i ta vůně postupem vyprchá, jde cítit hlavně při nanášení, ale později si na ni ani nevzpomenete. 

Výsledek, jak už jsem psala, je výrazný a viditelný na první pohled. Pleť je nejen hydratovaná, ale napnutá a přijde mi i barevně sjednocenější. Prostě na první pohled zdravá. Je to super maska, když jste večer opravdu unavení, ale potřebujete i příští den pořádně fungovat, tak tohle s pletí udělá přes noc zázraky a ráno vypadáte svěže a odpočatě, i když to tak ve skutečnosti třeba vůbec není. :-) 

Masku používám výjimečně, schovávám si ji právě pro tyto účely a i do budoucna se budu držet právě této miniatury. Má 14 ml a vydrží podle mě na minimálně 7 - 8 aplikací. Cena za plné balení opět přesahuje tisícovku.


Posledním kouskem je přírodní Origins. Mně je ta značka strašně sympatická, ale nějak se nemůžu dostat k jejímu hlubšímu testování. To je tak, když ta značka nemá sety s miniaturami, s plnými baleními se to testuje hůř. Nicméně, tohle miniatura je a dostala jsem ji jako dárek k nákupu. 

Konzistenčně je to příjemný krém, voní výrazně kytičkově. Jako přírodní kosmetika. :-) Hezky se nanáší, ale nejde rozetřít úplně do ztracena, na pleti zůstane lehký bílý film. Je to napsáno i na balení a můžu potvrdit, nechte masku tak hodinku působit a než půjdete spát, lehce obličej otřete kapesníkem. Může se stát, že se něco úplně nevsákne, tak je lepší se toho zbavit dřív, než se vám to objeví na polštáři. 

Jinak je maska na pleti asi nejpříjemnější. Sice taky lepí, ale nemám s ní takový přidušený pocit, jako s těmi předchozími. Co se účinku týče, tak nejdříve jsem byla docela zklamaná. Takový super efekt, co umí Kiehls tohle nezvládne. Ale s přírodou je to zkrátka jinak a nakonec jsem se přistihla, že čím víc masku používám, tím jsem s ní spokojenější. Ten efekt ráno není wow, ale pleti se ta hydratace přece jen dostala a přijde mi taková nespecifikovatelně spokojenější, zklidněná. Nejsou tam žádné velké hmatatelné výsledky, ale zkrátka jen dobrý pocit. A i ten kolikrát stačí. Navíc tato maska nejlépe reaguje právě s olejem, který dávám pod ní a jde poznat největší rozdíl, když ho nanesu či nikoliv. Zkrátka příroda si spolu rozumí. Myslím si, že Origins je prostě určený pro jinou cílovou skupinu a pokud přírodní kosmetiku vyhledáváte, tohle je fajn. 



Každá z těchto masek je jiná, ale ve finále jsem si oblíbila všechny tři a jsem ráda, že je můžu mezi sebou kombinovat a sáhnout vždy po té, na kterou mám aktuálně náladu. Kdybych si však měla vybrat, tak u mě vede Clinique. Je to takový dobrý kompromis. Kiehls je možná až moc hutný a lepivý a Origins zase decentní. Clinique je tak pěkně uprostřed. Každopádně, noční masky si u mě získaly své místo a já doufám, že se mi tím podaří snížit počty plátynkových masek, které se u mě během měsíce vždy stihly otočit. 

Co vy a noční masky? Máte s některými zkušenosti?

5 komentářů:

  1. Já když si dopřeji masku, tak volím z těch klasických v tubě, pytlíčku nebo plátýnku, žádnou noční jsem ještě nezkoušela. Ale rozhodně se jim do budoucna bránit nebudu.

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec tyhle noční masky neznám, já akorát občas mám nějakou masku v pytlíčku, protože než bych spotřebovala tubu, trvalo by to s mým tempem snad rok. :D Ani noční krém nepoužívám, dnes jsem zrovna někde četla, že noční krémy jsou hlavně vyživující a tím pádem pro mě nevhodné, protože mám mastnou pleť. Plánuju si ale jednou koupit oční krém od Kiehls. :) Diana

    OdpovědětVymazat
  3. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  4. S noční maskou zkušenosti ještě nemám, i když jsem se na jednu už chystala, ovšem od jiné značky. Každopádně se k ní ještě nedostala, ani ke koupi.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat