pondělí 13. března 2017

Španělská péče Xhekpon

Již nějaký ten měsíc pilně testuji produkty značky Xhekpon. Což pro vás možná bude znít neznámě, ale věřte, že je to jedna z nejoblíbenějších značek ve Španělsku a jejich pleťový krém je druhým nejprodávanějším krémem v místních lékárnách. A pozornost by si jistě zasloužil i u nás. 

Úplně poprvé jsem se s Exhekpon seznámila před několika lety skrze Ladybox. Tam byl vzoreček právě slavného krému. Když jsem dostala tuto nabídku, přiznám se vám, že jsem si sama musela v historii blogu najít kosmetickou statistiku, kde jsem o něm mluvila, abych si ověžila, jak se mi pozdával. Už tehdy se mi líbil a psala jsem, že bych se za plné balení nezlobila. Vesmír mě vyslyšel a o nějaký ten rok později tady mám nejen plné balení pleťového krému, ale i pár dalších věcí od této značky.


Co všechny tyto produkty spojuje, tak je hydrolyzovaný kolagen, pupečník asijský a aloe vera. A proč je kolagen právě hydrolyzovaný? Ve své přirozené formě se totiž do pleti špatně vstřebává. Proto je právě zde upravený tak, aby si ponechal všechny své skvělé vlastnosti  a navíc se do pleti snáze vstřebal. 

Začněme tedy hlavní hvězdou, kterou je regenerační krém na obličej Crema. Najdete ho v typické hliníkové tubičce. Která je roztomile oldschoolová, ale praktická už úplně ne. :-) Krém má příjemnou konzistenci, která se dobře nanáší a rychle vstřebá. 

Trošku bojuji s parfemací, a to tedy napříč všemi produkty. Nicméně zrovna u tohoto krému je to asi nejméně patrné. Je to takové velmi nenápadné a tak trochu sterilní, asi nejvíce mi to připomíná nemocniční chodbu.

Myslím si, že dokážu pochopit, proč je ve Španělsku tolik oblíbený. Ten krém je nejen funkční, ale také velmi univerzální a sedne velké škále lidí. Není ani super lehký, jako pírko, ale ani přehnaně hutný. Je výborný na noc, ale klidně i ráno pod makeup. Pleť dostatečně hydratuje, ale zároveň nezatěžuje.

Podle mě sedne mladším lidem od 20+ až po klidně starší pleť, od suché přes normální až po smíšenou, a to včetně citlivé. Snad jen na vyloženě problematickou mastnou pleť je to možná trošku moc. A také mladé náctileté slečny asi nutně nepotřebují krém s kolagenem. Ale jinak bude vhodný naprosto pro kohokoliv, klidně i pro pány. 

Já sama jsem si ho opravdu oblíbila a pomalu se blížím na dno tubičky. A úplně klidně bych si ho koupila znovu. Tím spíše, že i cena je příznivá. 40 ml produktu vás vyjde na 239 Kč. 


Dalším kouskem je krém na ruce, který je obdobnou verzí toho krému pleťového. Voní hodně podobně, jen silněji. A to je asi ten kámen úrazu, proč bych si ho nepořídila znovu, byť je jinak naprosto skvělý. 

Má i dost podobnou texturu, jen je logicky hutnější. Přesto se dobře roztírá a během chvilky se vsákne. Používala jsem ho hlavně v lednu/únoru, tudíž v těch největších mrazech, kdy ruce hodně trpí a musím říct, že se s tím popral velmi statečně. Ruce byly krásně vyživené a hned jsem poznala, když jsem krém na pár dní vysadila.

Co se účinků týče, fakt povedený kousek, ale já osobně se nedokážu přenést přes tu vůni. 40 ml stojí 159 Kč.


Poté jsem testovala ještě kolagenové tonikum, a jak víte, pro obdobná stříkátka na obličej já mám neuvěřitelnou slabost.


Tento kousek nabízí všestranné využití. Můžete ho používat na obličej, na vlasy, na tělo, tam kam je zrovna potřeba. Má za úkol  poskytnout úlevu namáhané, citlivé a podrážděné pokožce. Hodí se na různé popáleniny, na ekzémy nebo třeba jen na zklidnění kůže po depilaci.

Já osobně ho používám téměř výhradně na obličej, každý den jako základ před nanesením nočního krému. Vždy něco podobného před krémem používám a nemám sice žádné hmatatelné důkazy, že to něco dělá, ale já z toho mám dobrý pocit.

Sprej voní obdobně jako dva předchozí kousky, prostě neutrálně sterilně. Trochu mě mrzí, že nemá moc dobrou ,,střičku". Proud tekutiny je příliš veliký, raději mám jemnější mist. Jinak si ale myslím, že je fajn a zvláště poté v kombinaci s krémem viz výše odvedou dobrou službu. Není to vyloženě must have, ale pro stejné blázny jako já, co mají pro podobné lahvičky slabost, je to zase jiná alternativa k termálním vodám.

Cena je 399 Kč za 150 ml.


Pak jsem měla ještě nějaké vzorečky, ale musím říct, že tady už jsem žádný poklad nenašla. Sérum v ampulích bylo až moc lepivé a maska dokonce fakt děsná. Je to hrozně divná hmota, co smrděla jako benzín a nic to nedělalo. Snad tedy jen oční krém se mi zdál dobrý a ten bych klidně vyzkoušela i ve větším balení. Sprchový gel a tělový krém jsem si nechala na cesty, tak vám dám vědět někdy v budoucnu ve spotřebovánu. 


Celkově si myslím, že je to zajímavá značka a minimálně onen slavný pleťový krém stojí za vyzkoušení. Sehnat jde ve vybraných lékárnách nebo na xhekpon.cz. Určitě by bylo fajn, kdyby byl u nás rozšířenější, protože jak už jsem říkala, je neskutečně univerzální a sedět bude téměř každému. 

Za poskytnutí produktů děkuji zastoupení značky Xhekpon.

Setkali jste se s touto značkou?

8 komentářů:

  1. Take jsem krem mela kdysi v Ladyboxu a byl uzasny, perfektne mi sedl.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Značku si taky pamatuji z Ladyboxu, název firmy je tedy šílený a nezapamatovatelný:-) I složení mě celkem příjemně překvapilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mi to přišlo šílené a pokaždé, když jsem to psala, tak jsem to po sobě x krát kontrolovala :-) ale čte se to ,,čekpon", a to už není tak hrozné.

      Vymazat
  3. Značku neznám, ale popravdě není ani moc drahá a produkty vypadají hodně lákavě :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  4. Tak o tejto značke som ešte nepočula, ale vyzerá skvelo! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat