neděle 26. března 2017

Představení novinek Loreal

V týdnu jsem se účastnila slavnostního představení dekorativních novinek od Loreal Paris. Na začátku nás čekalo krátké představení, potom jsme si mohli všechno hezky vyzkoušet a osahat a vše jsme zakončili výbornou večeří. Zajímavých produktů bylo opravdu hodně, takže jdeme rovnou na ně. 


Líbí se mi, že Loreal k novinkám vždy vytvoří samostatný look, který je doplněný i o starší produkty. Tady se můžete podívat na celoroční plán, ať víte, na co se těšit na podzim. Na tiskovce jsme se však věnovali aktuálním měsícům, a to březnu, květnu a červenci.


Každý jednotlivý look symbolizovala nalíčení modelka a vedle ní byl box s použitými produkty.

Březnu vévodí ,,Superstar Look", který vsází na klasiku - výrazné oči s linkou a červené rty, doplněné o stejně barevný lak na nehty.


Světelené boxíky na akci byly moc pěkné, ale já chytrák všechny fotky buď mázla nebo to zaostřilo na ty kytičky kolem a ne na produkty. Ale jelikož jsem domů dostala štědrou taštičku, která obsahovala vše pro všechny tři looky, cvakla jsem vám to až doma.


Druhý ,,Cannes Look" odkazuje na stejnojmenný věhlasný filmový festival a dokonalý makeup hereček. Vsází na bezchybnou pleť a populární matné rty.


Tady jednotlivé produkty. Pro mě asi nejzajímavější, jak samotný výsledný look, tak jednotlivé produkty. Infallible makeup a Volume Milion Lashes jsou moji velcí oblíbencí a nové lip painty jsem si zamilovala na první vyzkoušení.


Léto je jedna velká zábava, a tak není divu, že mu bude vévodit ,,Baby Doll Look". Skladba produktů je hravá, rošťácká, ale zároveň svěží a vhodná do teplých dnů.


Co se produktů týče, základem je lehké ,,bíbíčko". Úžasně vypadá i nová paletka tvářenek a povedly se i nové odstíny lesků na rty. K looku patří ještě nová řasenka Baby Roll, na kterou se hodně těším, protože má primárně řasy natočit. Do našich obchodů ale dorazí až právě v červenci. 


Abychom to ve zkratce vzali ještě jednou, tady jsou vyfocení top novinky, které už čekají v regálech a rozhodně byste je neměli minout. 

Jednou z nejzajímavějších novinek je pro mě paletka tvářenka Blush Paint. Bohužel tedy dle tiskových materiálů bude dostupná jen na Slovensku (tak aspoň tentokrát budou mít něco více než my :-D ). Ale je to škoda, protože podle prvního zkoušení se jeví dobře. 

Co rozhodně stojí za to, tak jsou Lip Painty. Prodávají se ve dvou verzích - matné a lesklé a já jsem si je okamžitě zamilovala. Krásně pigmentované, příjemné, drží. Ty nesmíte minout. Cena je 220 Kč.

Naopak krémové tvářenky mě zatím tolik nezaujaly. Pigmentované jsou sice jako blázen, ale už moc nevím, jak s nimi naložit dál. Ale uvidíme. Cena je 300 Kč.

Obměnou prošly i laky na nehty, tak jsem na ně zvědavá (cena: 139 Kč), dále tam jsou nové linky (cena: 200 Kč) a nová dvoufázová řasenka, která je super v tom, že obě částí jsou černé, takže odpadá problém s bílou bází (cena: 360 Kč).


Ochudit vás samozřejmě nemůžu ani o klasické fotky z akcí. Ta se tentokrát konala v Galerii Mánes, takže jsme si mohli vychutnat pohled na Vltavu. 


Jídlo také nechybělo. Tříchodové francouzské menu začínalo cibulovou polévkou, která byla sice dobrá, ale už ne tolik fotogenická. Takže jsem cvakla až druhý chod v podobě kachny.


Zlatý hřeb večera - buchtičky s krémem. Ty nejlepší, co jsem kdy jedla.


Těch novinek se sešlo skutečně hodně a cítím v kostech, že objevím hned několik oblíbenců. Určitě můžete časem čekat sérii recenzí. Chtěla bych vytvořit i celý look jen s produkty Loreal. Ta jejich filozofie se mi zamlouvá. :-) 


Moc děkuji PR týmu Loreal za pozvání a mile strávený čas.

Která z novinek vás zaujala nejvíc?

12 komentářů:

  1. to musela byť skvelá akcia :) L´oréal mám veľmi rada, a mám od nich asi väčšinu kozmetiky :) z týchto ma zaujali lícenky, keďže to mi momentálne chýba
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Nejzajimavejsi je pro mě řasenka a make up.. .na make up jsem slyšela hodně chvály, tak bych si ho asi chtěla do budoucna pořídit!😀

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně Infallible makeup <3 No ale s tou paletkou tvářenek mě teda naštvali, ta mě zaujala nejvíc :(

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  4. Některé produkty se mi zamlouvají už od pohledu, určitě si ně ně počíhám. Velká škoda, že budeme ochuzeni o tu paletku tvářenek, ta se mi líbí snad ze všeho nejvíc:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Riasenka je úplne skvelá!! :)
    A musím povedať, že tá paletka lícenok vyzerá fakt super a nechápem, prečo ju vy, Česi mať nebudete :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně mě zaujal lip paint, jsem zvědavá na pigmentaci a hlavně na výdrž.

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka tvářenek a řasenka mě hodně zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sakra tak to mě teda naštvalo, že zrovna ta hezká paletka u nás nebude! :D Na Lip Painty se budu muset podívat, už jsem je očumovala, ale zatím jen tak zlehka :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem na bb creamy takže ten a pak také řasenka. Jinak moc povedený článek a hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat