pondělí 27. března 2017

Můj první DM box

Nebudete mi to věřit - vyhrála jsem svůj první DM Box. Ten je na trhu snad více než dva roky a má za sebou milion vydání. A je se poctivě o každé z nich hlásila. A pořád nic. Až jednoho dne ten vysněný email skutečně přišel a já si mohla zajít pro svoji krabičku.

Jestli na to mají nějaký klíč, to nevím, ale já jsem asi trošku pozlobila zákon schválnosti. Ani ne dva týdny zpátky jsem se naštvala a po hrozně dlouhé době si za body vzala slevovou kartičku, protože mi pořád hrozili, že mi propadnou. A když jsem se hlásila o DM Box, zkusila jsem ze srandy dát jinou prodejnu než obvykle. Tu, kterou mám více z ruky. No, a vyšlo to. :-) Díky bohu, že jsem těch bodů měla tolik, že ještě na DM box zůstalo, jinak by mě asi trefilo. 


Pokud DM Box neznáte, tak jen v rychlosti: DM drogerie ho připravuje zhruba jednou za dvě měsíce. Abyste ho mohli získat, musíte se přihlásit a pak doufat, že se na vás usměje štěstí. Box dostane jen každý pátý přihlášený. Pokud jste těmi šťastnými, platit už nemusíte nic, ,,pouze" se vám z DM kartičky strhne 200 bodů. Které tedy musíte mít nastřádané. 


A pojďme na to. Já to fakt miluji tu chvíli, kdy napjatě otevírám box a čekám, co na mě vypadne. Škoda, že tento koncept u nás prostě nemá pochopení. Sice tady nějaké jiné boxy jsou, ale pěkně vám dopředu řeknou, co na vás čeká. Asi to funguje, ale ne na mě. Pro mě jsou boxy skvělé hlavně kvůli tomu překvapení. Když se předem podívám, co tam je, nastoupí mé racionálnější ,,já" a usoudí, že to nepotřebuje. Jenže když je to překvapení, to je jiné kafe...


V boxíku na mě čekalo hned devět věcí. Škoda, že ne všechno je kosmetika, ale vždycky je tam přimícháno i něco jiného (co jsem se dívala na starší kousky, tak vždy je tam něco k jídlu a pravidelně se tam prostřídávají vložky s kondomy :-D ). A já tentokrát vychytala takový box, kde mě čekaly i jiné věci, ale popořadě.


Začneme tou lepší částí - půl litrové tekuté mýdlo Balea. Už hrozně dlouho jsem žádné neměla, a to jsem je kdysi kupovala pravidelně. Za mě super využitelná věc.


Tělové mléko od Balea, které v sobě obsahuje olejové složky. Musím říct, že mazadla od Baley obecně zase tolik nevyhledávám, ale také ráda po delší době vyzkouším, jestli se něco zlepšilo. A tohle vypadá dobře.


Zubní pasta Dontodent - mám od této značky ráda ústní vody, tak vyzkouším rovnou i tohle. Je to taková věc neurazí nenadchne, ale zase je užitečná a opět ji využiji. (Pamatujete si, jak jsme zbrojili za pasty v Ladyboxu:-D)

Dále tam byl lesk od Essence. Nejdříve jsem si říkala, že je to škoda, protože mám už doma dva. Jenže ty co mám, jsou pěkně naprd. A tento je naopak povedený. Krásně sladce voní a na rtech vytvoří lehoučký nádech. Opět si ho nechám.


Garnier maska mi udělala asi největší radost. Sice už ji mám vyzkoušenou, ale vyhovuje mi a stejně jsem si plánovala kupovat další. Navíc se trefili a tato růžová je moje nejoblíbenější.


A jdeme na ten zbytek. Dětské pitíčko. No nevím, ne každý má dítě a je na to zvědavý. Na druhou stranu, je to obyčejný džus, takže ho vypiju sama, i bez dětí. :-)

No a kondomy...paráda :-) Snad jsem to nechtěla ani rozebírat, ale musím se s vámi podělit. Tyto kondomy jsou totiž exkluzivní, mají černou barvu, svěží aroma a jejich obal svítí ve tmě. To by člověk neřekl, jaké blbosti se dají u takto obyčejné věci vymýšlet:-)


Dále tam máme aviváž. To jsem také nejdříve ohrnovala nos, protože je to věc, kterou běžně nepoužívám. Přijde mi to zbytečné. Prádlo voní už pro pracím gelu a není nutné to mít napuštěné ještě něčím jiným. Ale tak, když už to ke mně doputovalo, aspoň ji budu mít doma, kdybych se náhodou někdy rozhodla mít prádlo voňavější. Mimochodem, vůně je to fakt krásná.


A na závěr - tablety do myčky. Skvělá věc pro ty, co myčku nemají. :-D Když už nic, tak celá krabice po otevření krásně svěže citronově voněla a bylo to právě díky tomuto balíčku. Tak aspoň nějaký efekt to mělo a já musím vymyslet, koho tím podaruji.


Abychom to shrnuli. Bylo tam celkem pět kosmetických produktů a všechny se mi trefily do vkusu a nechám si je. To je myslím dobré skóre. A ten zbytek nějak přeberu. Nejdříve mě trošku mrzela ta aviváž s tabletami, protože co jsem se tak dívala, tak věci do domácnosti tam moc často nejsou a zrovna tady hned dvě. Ale celkově jsem z balíčku nakonec měla radost a budu teď poctivě šetřit body na další kousek. Jen tedy doufám, že to bude dřív ne ž za další dva roky.


Co vy a DM Box? Kolikrát se na vás usmálo štěstí?

11 komentářů:

  1. Geatuluji k prvnimu boxu :) Ja se tentokrat nehlasila, vyhrala jsem trikrat po sobe a body dosly. Jsem ale rada, tohle vydani mi prijde slabsi. Nejvice by me potesila maska a lesk.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ještě žádný box nevyhrála, ale vždy se kochám u ostatních co v něm byla a tento by se mi moc líbil.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Krabička je nádherná a i obsah se mi líbí. Já mám málo bodů, takže jsem to ani nezkoušela, ale už jsem taky jeden ( nebo dva) vyhrála :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já zatím vyhrála tak 3x a jednou ten dětský a zjišťuji, že na to nemá vliv kolik mám bodů ani jakou prodejnu zvolím:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Už jen ta krabice je krásná jarní a veselá :) obsah parádní. Úplně první DM box jsem vyhrála, když to fungovalo ještě tak, že hodnota balíčku byla nejmíň 700 a já si ho šla do prodejny za 150 korun vyzvednout :). A podruhé se mi poštěstilo minulé léto, kdy box byl nadupaný perfektně :)

    OdpovědětVymazat
  6. U nas DM Box stoji 5 eur a ziadne body. Tato edicia je podla mna dost na prd. Ja som "vyhrala" na zaciatku asi 3 boxy a vzdy som takmer vsetko rozdala, tak som sa o ne prestala snazit.

    OdpovědětVymazat
  7. Já už jsem vyhrála 3x, ale poslední dobou buď zrovna nemám dostatek bodů nebo štěstí:-D Ale tentokrát ani nelituji, ten obsah mi přijde takový neurazí, nenadchne.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je paráda poprvé výhra, já se toho neúčastním, protože tam nemám tolik bodů. :) Jinak mě by všechny věci náramně sedly. Já bych využila i právě tu aviváž :)

    OdpovědětVymazat
  9. Blahopreju! :-) ja jsem jeste DM box nevyhrala, a to uz jsem to zkousela nekolikrat, tak snad se na me jednou usmeje stesti :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Gratulujem k prvému boxu :D Ja sa snažím už po niekoľký krát, ale akosi sa nedarí :D ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat