pondělí 20. března 2017

Soutěž o kosmetiku z německé drogerie

Jak jste se mohli dočíst včera, byla jsem na nákupním výletu v Drážďanech a při této příležitosti jsem pořídila i něco pro vás. Dnes si tak můžete zasoutěžit o pár produktů, které jsou podle mě hodně povedené a u nás je běžně neseženete.



Záměrně jsem vybírala věci, které buď mám sama vyzkoušené a mám je ráda anebo jsem si je rovnou koupila i pro sebe a budu je také testovat. 



V balíčku najdete všemi chválené odličovací ubrousky z Primarku. Hodně se také mluví o pěnách do sprchy od německé blogerky Bilou. Pro vás jsem vybrala šťavnatou variantu Fizzy Berry. 



Miniaturky tělových mlék treaclemoon, které nejraději používám jako krém na ruce, jsou ozdobou každého kosmetického stolku. Zvolila jsem pro vás variantu Wild Cherry Magic (s jednorožcem na obale :-)). Dále je tady lak na nehty Kiko v odtínu 238, což je pravá nefalšovaná červená. Za mě jsou to ty nejlepší laky, které jdou sehnat, tak doufám, že nezklamou ani vás. 



A na závěr ještě rtěnka od privátní značky DM - P2. Je to odstín 200 give a clue a je to taková mauve růžovo vínová. Věřím, že sedne široké škále žen a potěší i vás. 


Podmínky soutěže:
1) Sledovat můj blog přes jeden z komunikačních kanálů (GFC, Bloglovin, Blogerky, Facebook, Instagram (stannah.navlastnikuzi)).
2) Kontakt na sebe nechat můžete i nemusíte, ale v druhém případě nezapomeňte sledovat vyhlášení soutěže, které proběhne na mém Facebooku
3) Do komentářů mi napište, co vás nejvíce láká ze zahraničních drogerií, případně, co si v nich pravidelně kupujete.

Soutěž poběží do neděle 26. 3. do 20 hodin. Vítěze vybere random.org.


Všem přeji hodně štěstí a úspěšné vykročení do nového týdne.

68 komentářů:

  1. Sleduju Gfc a facebook Lenka Alexovičová
    Kontakt: lenocka2222@azet.sk
    Najviac ma laka ta pena do sprchy a ruz

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduju Gfc a facebook Lenka Alexovičová
    Kontakt: lenocka2222@azet.sk
    Najviac ma laka ta pena do sprchy a ruz

    OdpovědětVymazat
  3. Ta pěna má super obal a rtěnku si vybrala taky krásnou. V zahraničních drogeriích mě láká prakticky všechno, co se u nás neprodává:-) Ale nejčastěji kupuji Age rewind korektor.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Nabidku zahraničních drogerii nesleduji, takze nedokazu rict. Ale asi vse, co u nas neni.

    OdpovědětVymazat
  5. Bloglovin fb elizabeth greenova
    tomanova.katerina@centrum.cz
    Laka me jejich fura krasnych sprchacu a jejich korektor od mabellyne, navic ten vyber!

    OdpovědětVymazat
  6. GFc Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    nejvíc mě láká rtěnka :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: Michaela Barthová
    FB: Siraelxy blogspot
    Mail: barthova.m@email.cz
    V zahraničí se dívám po značkách, které neznám...a pak se většinou obávám koupit, když ji neznám :-)
    Krásné věci si do GA vybrala.

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    mňa najviac štve, že v zahraničí je na výber viac odtieňov, napr. make-upov alebo že niektoré kozmetické trendy k nám prichádzajú dosť neskoro...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Mna momentalne laka Treacklemoon a Trend it up, pretoze u nas sa kupit nedaju. A laka ma vsetko, co tu nemame :)

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Markéta Králová, macu@seznam.cz
    Bohužel do ciziny nikam nejezdím (krom rodinné dovolené v Chorvatsku), takže tam ani nenakupuji.... ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    Hodně mě zaujala rtěnka a super lak.

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    V zahraničních drogeriích cíleně jdu hlavně po značkách nebo výrobcích, které jsou u nás nesehnatelné. Hodně ráda mám značky Treaclemoon a Fruttini, zbožňuji parfemace jejich produktů:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji na FB (Jitka Kučová).
    Na zahraniční kosmetice mám ráda obecně vyšší kvalitu a pestrý výběr, bohužel spousta skvělých výrobků je u nás nesehnatelná..
    ok2sbx@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC Jana Nováková.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji jako Sedmikráska přes GFC. e-mail USedmikrasky zavináč seznam.cz
    V zahraniční drogérii jsem ještě nikdy nebyla :-D V zahraničí samozřejmě ano, ale nikdy mě vlastně nenapadlo tam hledat drogérii. Zajímala bych se určitě o značky, které v ČR nejsou dostupné a celkově bych si tam prohlédla sortiment :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, moc hezký výběr věcí do GA :-). Jinak k otázce, klasika, vše co je nedostupné v ČR mě láká nejvíc :-D.
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji přes GFC jako va.lucinka
    Nakupuji spoustu věcí v zahraničí nejen drogerie, je daleko kvalitnější, někdy i levnější!
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. ten ruz je nadherny :)
    sledujem cez GFC Viera Sedlakova
    vierka.sedlakova@gmail.com
    do zahranicnych drogerii sa az tak casto nedostanem (a ked uz, tak mam len prirucnu batozinu, takze tekutiny su problem), ale vacsinou siaham po tom, co u nas nedostat. casto kupujem dekorativku, hlavne laky na nechty a ruze. zo starostlivosti prirodnu kozmetiku. ked som bola v rakusku, tak som si oniesla zasobu znacky terra naturi a privatnej znacky dogerie bipa (uz som zabudla nazov) :)

    OdpovědětVymazat
  19. Když jsem zavítala do Amsterdamu a bylo tam Kiko, které mě lákalo,tak jsem si tam šla udělat radost :). Taky mě láká značka Tarte
    VeruKru@seznma.cz

    OdpovědětVymazat
  20. GFC a FB jako Hana Koubová, v německu kupuji sprcháče DuschDas - nejlepší je mangový a veškeré novinky co u nás nejsou :) januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduju přes Bloglovin, konecna.ven@gmail.com
    Když jsem v zahraničí žila, na kosmetiku jsem neměla tolik čas a používala jsem víceméně to stejné, co doma, takže mě to teď hodně mrzí :D nejvíc jsem zvědavá na Kiko lak na nehty a jak vodí ten jednorožčí krém :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, sleduji Tě přes GFC pod tímto jménem. Z německých drogerií mě právě nejvíce láka zančka P2, která u nás není dostupná. Sprchovou pěnu od Bilou jsem už jednou měla a byla jsem nadšená, to je opravdu super záležitost. Měj se krásně :)

    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. FB Zuzana Hanková
    z-hankova@seznam.cz
    Do zahraničí se momentálně moc nedostávám, takže rozhled moc nemám, ale vždycky porovnávám, co máme a nemáme u nás :)

    OdpovědětVymazat
  24. sleduji FB Pavel Kratinoha, pavelkratinoha@seznam.cz, v Polsku kupuji to, co u nás není, např. Nivea roll on fresh ocean (u nás jen ve spreji)

    OdpovědětVymazat
  25. vybrala bych si tam určitě rtěnku a lak na nehty FB zoulova.jana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. FB Miška Pavlíková
    GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Já třeba v Anglii ráda nakupuji kosmetiku co tu třeba nekoupím, láká mě hodně značek. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Přes GFC sleduji jako Alena Lusková :)
    Ze zahraničních drogerií mě neláká přímo žádná značka, ale spíš větší výběr sortimentu všech značek a také světlejší odstíny makeupů :)

    luskova.alena@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Sleduji na FB a instagramu
    lajiv@seznam.cz
    když jsem v zahraničí snažím si odvést hlavně něco z dekorativky co se u nás neprodává

    OdpovědětVymazat
  29. Mě by lákalo asi téměř vše, protože nemám se zahraniční drogérii vůbec žádnou zkušenost ;-)
    na fb Renata Ševčíková (PavlikovaRenata@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  30. GFC i FB Vendula Janků
    Já bych ráda vyzkoušela odličovací ubrousky
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. V zahraniční drogerii jsem zatím nikdy nebyla, ale z doslechu to vypadá, že tam mají úplné poklady. Nicméně v létě pojedu (snad) do Anglie a tam asi do drogerie nakouknu. Jsem spíše na přírodnější kosmetiku, tak jsem zvědavá, co mi padne do košíku.
    theia.gab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Všechno co se leskne, třpytí, je na tom duha nebo stuha :-D Néé vždycky mě láká to co nemám, ale nejvíc mě dycky zaujme obal. Ale já ráda zkouším hodně kosmetiku zahraniční a věci do vany, to mě hodně ba :-)
    Jana Švábová - FB, svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. nejlákavější je samozřejmě vždycky to, co u nás není :-D a hlavně mě zajímá dekorativka
    GFC: Barzoolka
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduju jako Monnika GFC
    Já do německé drogerie jezdím moc ráda. Mají tam limitky, které se sem třeba ani nedostanou a celkově mám ráda tam nakupovat za ty skvělé ceny :)

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj, to jsou zajímavé věci, některé značky vůbec neznám :) Ze zahraniční drogérie mě láká pomerančovo-kokosový šampon od Sante, celkově bych tuto značku ocenila i u nás :-) A potom i přírodní dekorativku od Alterry, to by se mi taky líbilo :-)

    Sleduji jako Lucie.F

    Fiserova.C@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com

    V zahraničných drogérkach ma láka všetko, čo u nás nie je dostupné, ako Kiko, P2, Bilou a podobne.

    OdpovědětVymazat
  37. No já vždycky když jsem v německé DM , tak jsem jako v Alenka v říši divů :D nejvíc mě štve, že tam toho prostě mají víc, i u značek, které u nás jsou. Vždycky mě překvapí obří stojan Maybelline. Taky si myslím, že mají větší dostupnost přírodní kosmetiky. A protože zakázané ovoce chutná nejvíc, tak mě vždy láká všechno, co u nás není :D
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. GFC langmaierova1
    FB Martina Langmaierová
    Mě přijde,že pomalu,ale jistě se k nám postupně dostává do drogérií většina zahraniční kosmetiky.Není nic, co by mi vyloženě chybělo.Ale miniaturky Treaclemoon se mi líbí moc.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Mě rozhodně nejvíce láká značka treaclemoon. Jednou jsem id nich zkoušela krém na ruxe a zamilovala se. Byl bombarický, bohužel u nás tato značka nedostupná snad se brzy objeví. Krmelovanikola@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. O zahraničních drogeriích vůbec nemám přehled, nikam do zahraničí nejezdím, proto mě láká vlastně všechno :D Mám ráda, když si přivezu třeba drigerii ze Španělska, a doma mi pak španělský nápisy připomínají hezký chvíle na dovče. Bohužel to se už dlouho nestalo. Z tohohle balíčku se mi hrozně líbí jednorožčí obal a ta rtěnka, super odstín :)

    dybovamanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj,
    sleduji tě jako Hanka Blažková, můj email je hanicka.cica@seznam.cz. V zahraničních drogériích jdu hlavně po dekorativce, kterou u nás nemůžu sehnat.

    Hanka z www.ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj, sleduju Te pres FB jako Magda Valdova. Z nemeckych drogerii mam rada treaclemoon a konkretne Wild Cherry krasne voni.. Taky mam rada znacku Trend It Up :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj :)
    Sleduji tvůj blog jak přes blogger, tak přes Fb.
    Já bohužel patřím k typu lidí, co si vždycky říká, že si v zahraničí něco koupí a to ještě z dražších kosmetických řad, ale nakonec z toho sejde. Ale tato pěna Bilou by mě velmi zajímala! :)

    OdpovědětVymazat
  44. Vždy, když se dostanu do německé drogérie beru korektor Age rewind a nějaký lak od P2. Sleduji přes GFC, adela.poduskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Sleduji přes gfc jako Genevra, genevra43@gmail.com
    Já do ciziny už moc nejezdím, takže ani nemám možnost si tam něco koupit. :-)

    OdpovědětVymazat
  46. Veľmi ma láka P2 :)
    rosanna(a)post.sk
    Sledujem cez GFC a už roky cez bloglovin :)

    OdpovědětVymazat
  47. Sleduji přes FB - a zadám i instagram - jako Margita V....ká
    atigram@email.cz
    Zahraniční nesleduji, vyřádím se na našich e-schopech :-D

    OdpovědětVymazat
  48. Sleduji přes FB jako Lenka Mokrá.
    Vzhledem k mému strachu z cestování zahraniční drogerie moc nenavštěvuji, ale máme příbuzné v cizině, ke kterým jednou za rok jezdíme. Tak tam se vždy podívám. Nic oblíbeného nemám, ten sortiment se tam za ten rok vymění. Nejčastěji sahám po čemkoliv, co není k sehnání u nás a je jedno jestli je to na vlasy, tělo nebo malovátka.
    E-mail: l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Do NDR drogerií :D jezdíme kupovat hlavně prací prášky a aviváže. Ta kvalita se nedá srovnat. Aviváže voní mnohem víc intenzivněji a stačí dát sotva půlku odměrky a provoní to neskutečně. Ty české zředěné klumpy to je děs. A prací prášky to samé..taky voní úplně jinak než tedy. Stejná značka, stejný typ a úplně jiná kvalita. Je to děsný :( Ještě že máme Německo asi 15 minut cesty od bydliště. Pak tam nakupujeme i jídlo, ale to do sekce drogerie nepatří :D Sleduji na FB jako libuska.krizova, na IG jako marcrazy.marcrazy, odebírám blog jako Libuška Křížová a mailík mám marcrazy@centrum.cz PS: ten odstín rtěnky je BOŽÍÍÍ! Na té bych se asi vyřádila :D

    OdpovědětVymazat
  50. Mě láká zkusit cokoliv, co u nás není :D ale třeba age rewind korektor :D holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Krásné věci... :-) . Do zahraničí moc nejezdím, tak nemám ani možnost nic kupovat, i když určitě bych si pořídila něco. co se u nás sehnat nedá...
    Sleduji přes GFC jako Jana Slavíčková, meil radegastka13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. já do zahraničních drogerií nejezdím, nestíhám pořádně prozkoumat a otestovat výrobky na českém trhu.
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Treaclemoon je super, mám teď zázvorový sprcháč a šetřím si ho. A většinou je to právě tahle značka, kterou si ze zahraniční drogerie dovezu :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Láká mě hlavně širší výběr kosmetiky a lepší ceny. Taky bych ocenila Colourpop u nás:(
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Ty dárečky jsou úžasné! Do Německa jezdím moc ráda, krom potravin tam samozřejmě nakupuji ráda i drogerii a kosmetiku, nejraději sprchové gely, pěny na holení, mýdla, laky na vlasy apod., dřív jsem tam jezdila pro Trend it up, která je už u nás, moc ráda mám i P2 a širší sortiment i u nás dostupných značek :)
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Sleduji tě jako Michaela Machalíková na FB i GFC :)
    Nemám přístup do zahraničních drogerií, nejvíce mě láka Maybelline Instant anti - age effect, ten bych ráda zkusila, protože mám problém s kruhy pod očima, domnívám se, že by mi mohl pomohl.

    email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. GFC> July V
    V zahranicnych drogeriach ma lakaju produkty a znacky, ktore u nas nie su dostupne, pripadne aj su ale nie cely sortiment
    july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Sleduji GFC- Petra Brázdová.
    brazdova.p@seznam.cz
    Na zahraničních drogériích mě nejvíce láká vyšší kvalita výrobků a větší výběr.

    OdpovědětVymazat
  59. sleduji bloglovin i fb
    nikol horakova, slunicko1321@seznam.cz
    ja nakupuji hlavne kokosovy olej, vyjde levneji a taky prirodni kosmetiku do sprchy a telova mleka ;)

    OdpovědětVymazat
  60. To je krasny balicek :) ja normalne do zahranici na nakupy nejezdim, ale snad se pristi rok postesti a dostanu se do usa kde nakoupim zasobu secret scent deodorantu :) a ta pena co je v balicku me taky laka, vsichni ji chvali tak bycj ji rada zkusila :)
    Sleduji pres instagram, mail je salamonic@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Většina věcí, které jsem chtěla vyzkoušet ze zahraničí se poslední měsíce v drogérii objevily (namátkou - Revlon), takže mě aktuálně nic nenapadá.
    GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  62. tak to je bomba :) všechno vypadá dobře, al nejvíc se mi líbí tělové mléko treaclemoon - jsem taky ulítlá na kosmetiku, která je hezká na pohled :)
    sleduju jako Barbora Červenkoví (GFC)
    cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj, já si vždy ráda vozila kosmetiku, kterou tu u nás v drogerii nekoupíme - např. Sleek, Barry M. GFC:Simona Zahrádková, ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  64. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    V drogerii v zahraničí jsem ještě nebyla ale láká mě vše co zde sehnat nejde. :)

    OdpovědětVymazat
  65. mna vzdy dobre ceny a lepsi vyber !
    n.princess@azet.sk
    gfc nikola benková

    OdpovědětVymazat
  66. Určitě větší výběr odstínů, výrobky které k nám nestihly ještě dorazit a nové, ještě neprozkoumané, značky :)
    Dana
    per.dana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Sledujem ako Nikuš Semancová
    mail: nikussem@gmail.com
    So zahraničnými drogériami veľmi skúsenosť nemám, ale páči sa mi, že tam stále nájdem produkty, ktoré u nás nie sú. A samozrejme, poteším sa, keď je aj nižšia cena :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  68. GFC: Martina Slancová
    e-mail: slancova.m@seznam.cz
    Ráda nakupuji v německé drogérii, jsou tam výrobky, které u nás ještě nejsou k sehnání, nebo naopak úplně chybí. Navíc mnohdy je mají za lepší ceny, než u nás.

    OdpovědětVymazat