pondělí 3. června 2019

Kosmetická statistika (květen)

Květnová statistka vás asi nepřekvapí, protože její část jste již viděli v amerických nákupech. Doma se k tomu ještě něco nabalilo a je z toho pěkná hromádka čítající 59 kusů. Spotřebováno se to snažilo zuby nehty dohnat a končí na moc pěkném čísle 42. 

Novinky

Je toho moc, ale byla to výjimečná situace, takže vše v pořádku. Je opravdu dlouho co testovat. Doteď jsem ještě všechno neotevřela a nezkoušela. 



Americká hromádka ještě jednou. Zatím mám velkou radost hlavně z Drunk Elephant péče a Stila stínů.



Z Lorealu mi dorazil nabitý balíček. Ale nechávala jsem si nakonec jen pár věcí. Nejvíce se těším na opalovací olej od Garnier. Konečně je už i počasí na jeho zkoušení. Poté jsem si nechala makeup Maybelline v univerzálním odstínu 107, který by prý měl sedět skoro všem. Největší novinkou jsou nové rtěnky Super Stay Ink Crayon od Maybelline. Dorazily mi v plném počtu v úžasném balení, tak ho sem přidávám také. Ale podělila jsem celou kancelář a sama testuji letní oranžový odstín. 


Letní čísla časopisů jsou tradičně nabitá dárky. Ani jsem je neskoupila všechny. Plus ještě moje nákupy v Kiehls, kde byla 20 % sleva.


Poslední mix nákupů. Udělala jsem si radost novou vůní od Jo Malone, byla tradičně v Yves Rocher a poté pár drobností a nezbytností z drogerie. 

Spotřebováno

Číslo je ještě vyšší než obvykle, ale můžete to brát tak, že jsem udělala skutečný pořádek v miniaturách. Ne že bych dodělala všechny, co jsem doma měla, ale poznat to jde. Zároveň tedy výjimečně není vše na jedné fotce, z Ameriky jsem prázdné obaly nevezla, tak tím rovnou začneme. 


1) Maska N. M. F. - Taková standardní hydratační maska, posloužila, byla fajn, ale nic výjimečného.

2) Maska 7th Heaven - To bylo peklo, ne nebe. Je slupovací, ale pořádně nezaschla, takže při sundávání jsem to měla opravdu všude. Děsně smrděla a výsledek vlastně nulový. 

3) Kondicionér J Beverly Hills - Mám tuto značku na vlasy nejraději, tak není co řešit.

4) Sprchová pěna Rituals - Skvělá letní vůně a navíc na cesty je tento typ sprcháče pro mě ideální. Ještě to supluje i pěnu na holení. 

5) Opalovací mist La Roche Posay - Skvělý pomocník, velmi rychle se nanáší. Primárně je na obličej, ale používala jsem na celé tělo. A proto ho taky i za týden vypotřebovala. :-)

6) Sérum For life and Madaga - Asi dobré, nějak jsem to z té miniatury nestihla pořádně zaznamenat. 

7) Krém na akné Kiehls - Za mě ne, ve finále vůbec nepomohl a musela jsem si až doma poradit s Avéne.

8) Odličovač očí Clinique - Fungoval, takže za mě dobrý. 

9) Gel na obočí Loreal - Můj svatý grál, doma už čekalo další balení. 

10) Oční stíny v tužce Gosh - Jediný krémový stín, co mi drží. Tohle bylo dokonce druhé balení. 

11) Řasenka Clinique - Asi dobrá, ale hrozně rychle to vyschlo. 


12) Barva na vlasy Loreal - Ta u mě nesmí chybět. 

13) Ústní voda Dontodent - Stejně jako tato ústní voda...

14) Micelární voda Nivea - Tohle byla ta dvoufázová. Fungovala ok, ale za mě je lepší ta klasická. 

15) Odličovač očí Yves Rocher - Nejlepší na světě.

16) Tělové mléko Yves Rocher - Hodně parfemované, není to úplně můj styl, ale bylo jako dárek k nákupu a nakonec jsem ho dodělala.

17) Sprchový gel Yves Rocher - Mám je hrozně ráda a jen prostřídávám parfemace.


18) Bambucké tuhé mýdlo - Na ruce fajn, posloužilo.

19) Ubrousky Rituals - Na cestu super hlavně kvůli tomu pidi balení. Možná trochu sušší, ale já se tím nikdy vyloženě neodličuji, je to spíše jen na osvěžení, utření a na to jsou dobré.

20) 21) Masky SNP - Velký průměr. Ještě mám nějaké doma, ale znovu kupovat nebudu.


22) Šampon J Beverly Hills - Taky moc dobrý, vyhovoval.

23) Odlakovač Dermacol - Moje stálice, jiný už dlouho nekupuji. 

24) Krém na akné Avéne - Svatý grál a zvlášť tento měsíc opět ukázal, jak výjimečný je. Veškerou neplechu na pleti, kterou jsem nasbírala cestou, dal dokupy za pár dnů.

25) Krém For life and Madaga - Asi spíše průměrný. 

26) Termální voda Vichy - Posloužila dobře, ale asi mám raději Avéne.


27) Zubní pasta Medi Blanc - Na cesty dobrý.

28) Odličovací gel Elemis - Výborný, na pleti příjemný, šetrný, odličoval skvěle.

29) Sprchový gel Nivea - Stará dobrá klasika.

30) Maska Yves Rocher - Nejlepší čisticí maska na světě. Bohužel se již nevyrábí a moje zásoby tímto také končí. :-(

31) Peeling Rituals - Na můj v kus asi zbytečně hrubý, ale já jsem v tomto citlivka.

32) Krém na ruce Rituals - Skvěle hydratační, voňavý, vyhovoval. 


33) Krém Nivea - Klasika.

34) Antibakteriální gel Balea - Nouzovka. Poslouží to, ale Bath and Body Works to není.

35) 36) Tělové oleje For life and Madaga - Příjemné, funkční.

37) Esence Kiehls - Za celé balení jsem se nerozmyslela, zda to něco dělá nebo ne. Já fakt nevím...

38) Tonikum Kiehls - Tohle bylo to měsíčkové, vyhovuje mi.


39) Tužka na obočí Maybelline - Skvělá a překvapilo mě, že ve finále i docela dlouho vydržela. Koupím si ji znovu.

40) Pudr Bella Piere - Za mě ne, skoro nic to na pleti nevydrželo.

41) Báze pod oční stíny MUFE  - Nejlepší, co jsem kdy měla. Budu ji potřebovat znovu. 

42) Pleťový krém Clinique - Mám tuto značku ráda, ale jestli mi od nich něco nesedí, tak jsou to hromadně právě krémy. 

Máme hotovo, uklizeno. A teď jdu testovat a také šetřit. Přes prázdniny to bude chtít menší nakupovací pauzu. 

Co vy a prázdniny, plánujete šetřit nebo utrácet?

7 komentářů:

  1. Já bych chtěla šetřit, ale jak se znám, tak z toho zase nic nebude :D Byla jsem teď v Londýně a nějakou tu kosmetiku jsem si taky přivezla, teď budu mít za pár dní narozeniny, tak předpokládám, že něco buď dostanu nebo si i něčím udělám radost, jako každý měsíc mi přijde Lookfantastic box. Čeká mě o prázdninách dovolená u moře, tak budu kupovat nějaké ty opalovací krémy a další věci, které budu potřebovat s sebou, takže z šetření nebude nejspíš vůbec nic. Jen bych chtěla pohnout s tou spotřebou. V květnu jsem měla 18 kusů, cože je na mě hodně málo, tak snad to v červnu bude lepší.
    Zásoby jsou veliké a nemám už kam kosmetiku dávat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dárky v časopisech jsou velkým lákadlem, taky jsem neodolala:-) Nákupy z Ameriky už jsem obdivovala v článku, jsou fakt suprové. Co se týká rtěnek Maybelline, sice se mi líbí pár odstínů, ale zatím k nákupu nedošlo, nevím, jestli stojí za koupi.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to máš krásnou spotřebu, taky bych potřebovala spotřebovat miniatury, ale nějak se mi nedaří :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Super výrobky a ta spotřeba, to já bych neměla,co fotit :D
    Hrozně se mi líbí ty crayons od Maybelline.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem dárkům v časopisech docela odolávala, jen Ženu a život s YR jsem brala. Nové rtěnky Maybelline mě lákají.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  6. Tomu říkám pěkná zásoba kosmetiky :D Ale jinak tedy skvělý vkus a dobrý výběr ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Přijde mi to ještě slušné na to, že jsi byla v USA, čekala bych, že se rozjedeš a budeš utrácet víc. :) Já si koupila z kosmetiky jen pár drobností, jinak se dost držím, ale koupila jsem si boty a kabelku. Z kosmetiky si chci jen koupit nějakou bázi pod makeup a tuhý korektor, jinak utrácet nechci, spíš spotřebovávat. :) Ale nové rtěnky Maybelline mě lákají. Diana

    OdpovědětVymazat