pondělí 20. srpna 2018

Zápisník kosmetické blogerky: Kolik toho zabalit na dovolenou

Při mých nedávných letních článcích jsem si říkala, jak je to používání kosmetiky na cestách náročné. Začíná to už při balení. Jak to udělat, abych měla vše, nic podstatného nechybělo a nezabralo to dva kufry? Bude mi stačit jeden opalovací krém, dva nebo radši tři? Vydrží mi týden lak na nehtech nebo jej bude potřeba upravit? Spálím se a budu potřebovat speciální péči? Sedne mi ten krém ve vzorečku nebo se raději spolehnout na mé obvyklé balení, které je ale mnohem objemnější? Je to oříšek. K tomu je tady další hromada "nezbytností". Olej se třpytkama? Jasně, že ho nepotřebuji. Ale doma ho mám a kdy jindy ho používat, než na letní dovolené? Jen tak do práce se s ním mazat přece nebudu. Stejně tak speciální sprchový gel, který vás super účinně zbaví chlorované vody i mořské soli. To také nemá moc smysl sušit na zimu. A samozřejmě neonově modrý lak, všechny krémy s SPF 50, super účinný antiperspirant, lehounký osvěžující mist...  A tak člověk pro jistotou zabalí vše. Zákon schválnosti je potvora, a i kdybyste doma nechali jedinou věc, zrovna ta se vám bude hodit a budete ji postrádat. Takže je to vyřešeno, bereme vše a následující dny ukážou, co všechno se skutečně využilo.


Ve vašem hotelovém pokojíčku si to všechny pěkně vyskládáte na poličku a hned se to rozjede. Ne že bych toho používala doma málo, jen si vzpomeňte na moji statistiku. Jen mi přijde, že na dovolené je to ještě zběsilejší. Ráno vstanu, hodím sprchu, vyčistím obličej, pak pěkné sérum, krém, opalovací krém, trocha SPF i na celé tělo. Pak celý makeup, ať mi to na snídani přece sluší. Před odchodem parfém a běží se ven. Dopolední procházka městem byla skvělá, ale chtělo by to jít se zchladit k moři. Tak "sundáme obličej", přemažeme se SPF a vyrážíme. Na pláži v pravidelných intervalech přemázáváme od hlavy k patě. Co se děje po návratu na pokoj, raději nemyslet. Pobyt v koupelně je skutečně dlouhý. Vše ze sebe smýt, nezapomenout na vlasy - šampon, kondicionér, maska (přece jen v moři dostaly zabrat), také se oholit, ještě třeba peeling a jdeme se mazat...krémem po opalování a také znovu SPF, protože večer jdeme přece zase ven a sluníčko ještě zdaleka nezapadlo. Znovu také ošetřím, namažu obličej a znovu dáme makeup, ať mi to večer ve městě sluší, to dá rozum. Kapka parfému, no a pořád máme v kufru ten olej se třpytkama. Tak když už ho tady máme, mažeme taky. Nezapomněla jsem na něco? Snad ne, a pokud náhodou ano,vše doženeme večer. Opět to všechno umýt, všechno hezky namazat od hlavy až k patě, nezapomenout na nohy, jo a vyčistit si zuby. Jako třešnička na dortu balzám na rty a teď už vážně dobrou noc. A ráno...to přeci vstanu, hodím sprchu, vyčistím obličej...a dál už to znáte.

Příště odjíždím na opuštěný ostrov nebo do džungle..no počkat, tam nám také svítí slunce, bodá hmyz a nějaké ty krémíky budou potřeba také. Dobrá, tak co třeba na Mars, tam by mohl postačit skafandr. Do příštího léta to zvážím. :-) 

Kolik toho na dovolenou vozíte vy? :-) 

9 komentářů:

  1. Vystihla jsi to přesně, nač troškařit, bere se vše:-D Ale už se mi stalo i to, že jsem sebou vezla všechny možné zbytečnosti a na zubní pastu nebo kartáček na zuby jsem zapomněla:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už se mi stalo. :-D, i když mojí zapomínací specialitou je hřeben na vlasy...

      Vymazat
    2. Já zase často zapomínám na noční košili. :D

      Vymazat
    3. Já zase často zapomínám na noční košili. :D

      Vymazat
  2. Ty jo, tak to koukám, já jsem kosmetický maniak a tahám s sebou taky vše, ale pak na dovolené jsem ráda, že si alespoň vyčistím zuby a večer obličej, měla jsem to tak asi odjakživa, a teď když jezdím s dvěma dětmi, tak už nestíhám vůbec nic:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si toho beru spíš méně a pak zjistím, že mi něco chybí, před pár lety u moře jsem s sebou neměla kondicionér a byla to chyba, vlasy trpěly. :D A na posledním zájezdu do zahraničí mi zase chyběly kleštičky na řasy. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tvůj článek je hodně výstižný a já zásadně vždycky něco zapomenu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moje zapominaci klasika je rucnik a obcas hreben.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat