pátek 13. července 2018

NOVÁ RUBRIKA: Kosmetická pětka - Nivea

O svěžím vánku na blogu už jsem vám psala nedávno, a tak jsem tady s další novou rubrikou. Mám ji v hlavě již nějaký čas, jen jsem pořád nevěděla, jak přesně ji uchopit. Chtěla bych vám vždy souhrnně povyprávět o jedné konkrétní značce. Jaký k ní mám vztah a které produkty stojí za zkoušku. Nakonec jsem se asi nejvíce inspirovala Top 5 Bottom 5 od mé oblíbené Emily a ještě si to trošku vyšperkovala. Vezmu tedy vždy jednu značku, v úvodu vám o ní povím něco celkově a poté vyberu 5 věcí, které od nich miluji, 5 věcí, které se moc nepovedly a nakonec přidám ještě 5 kousků, jež bych chtěla v budoucnu vyzkoušet. Jdeme na to.


Značek, které mám prozkoušené křížem krážem a bude se mi článek psát lehce, mám opravdu spoustu, ale jako úplně první to chtělo vybrat něco speciálního. Nakonec jsem se rozhodla pro Niveu, protože tu používám už opravdu dlouhá léta, dávno předtím, než jsem začala blogovat a vyzkoušený mám téměř celý jejich široký sortiment. Čímž jsem si rovnou pěkně nahnala, protože vejít se jen do pěti oblíbených produktů tady vůbec není jednoduché. Ale tak pravidla jsou od toho, aby se porušovala. :-)

Nivea je pro mě zkrátka klasika. Pamatuji si ji v koupelně odjakživa. Naláká vás na svoji typickou pudrovou vůni a neskutečně široký sortiment. Najdete zde naprosto vše k péči o tělo, pleť, vlasy a umí i lehce fušovat do dekorativky. A to se nebudeme bavit o tom, že k Nivee patří i Labello, které je také moje klasika. Značku mám ráda pro její všestrannost a neutrálnost, většinou mi vyhovuje, navíc je levná a všude dostupná. Zkrátka dobrý parťák. 

5 věcí, které miluji

1. Čisticí pásky  -  A teď ruce nahoru ti, které to překvapilo. :-) Tady nebylo o čem přemýšlet. Slyšeli jste o nich ode mě už milionkrát. Používám je pravidelně již asi pět let a byť jsem prozkoušela i jiné značky, tyto jsou jednoznačně nejlepší. 


2. Tělová mléka  - Dávám je obecně, protože oni těch typů mají hodně a většinou mi sedí fakt všechny. Hodně ráda mám ale tmavou klasiku nebo kolekci pure & natural.


3. Odličovací ubrousky - Nepoužívám je sice pravidelně doma, ale na cestách bez nich nedám ani ránu. Obvykle s nimi čistím obličej ráno, ale v případě nouze poslouží i na sundání makeupu. Ohledně konkrétních ubrousků se posouvám dle novinek. Hodně dlouho jsem požívala pure & natural, loni jsem si zamilovala tehdejší novinku v tmavě modrém klasickém provedení a aktuálně u mě čeká na testování letošní černá novinka. Schovávám si ji na dovolenou, ale určitě vám o ní dám ještě vědět. 


4. Antiperspiranty - Říkám to pořád, Nivea a Dove dělají ty nelepší antiperspiranty a jen je mezi sebou prostřídávám. Jsou účinné, voňavé a nedělají skvrny na oblečení. Úplně nejraději mám tuhé varianty a u Nivea naprosto miluji verzi Happy Time. 


5. Univerzální Soft krém - Univerzální krémy jsou nepostradatelní pomocníci. Nivea má tři verze - hutnou v tmavě modrém obalu, soft verzi a loňskou novinku care. Používám je všechny tři, ale nejraději mám prostřední verzi soft. Konzistenčně je nejpříjemnější, dobře se roztírá, hydratuje a když na to přijde, používám ho úplně na všechno, od obličeje po paty. 


Jelikož Niveu fakt miluji a tímto seznamem jsem se zdaleka nevyčerpala, tak mimo soutěž další oblíbená pětka: sprchové gely, intimní obrousky, opalovací krémy, medová hydratační maska a dvoufázový odličovač očí. 

5 věcí, které mi nesedí

1. Šampony - Jsou v tom tak trochu nevinně, protože mně nesedí většina šamponů s drogerie, ale nedá se nic dělat. Problém je u mě v parabenech, po kterých mě svědí hlava, a to i v případě Nivey.

2. Laky na vlasy - Tam jsem měla plné balení a ještě mám doma nějaké miniatury. Není to vyloženě tragedie a používat se dají. Navíc třeba kamarádka je má hrozně ráda, takže je to zkrátka o vlasech. Na můj vkus jsou ale hodně těžké a vlasy slepují. Mám v drogerii jiné oblíbence.


3. BB krém - Nivea je odborník v péči o pleť i pokožku, ale dekorativka asi ještě není nejsilnější stránka. Tohle byl spíše takový vtip. Není to dostupné v kloudných odstínech a nevytváří to na pleti nic hezkého. Vlastně ani nevím, jestli se ještě vůbec prodává. Nějak se po BB krémech teď slehla zem. 


4. Intimní gel - Tady je to opět hodně subjektivní. Mně prostě obecně intimní gely moc nesedí a naučila jsem se místo nich používat kokosový olej. Ale dochází mi ty negativní produkty, tak tohle je také věc, kterou si nekupuji. 



5. Mléka do sprchy - Tohle mi taky přijde, že byl velký trend, ale dlouho jsem o něm neslyšela. Schválně, používáte je ještě někdo? Mně to nikdy moc nebavilo. Je to kluzké, blbě se to smývá a hydratace nic moc. Stejně je lepší, když se člověk normálně namaže. 


5 věcí na mém wishlistu

1. Cushion makeup - Já vím, jsem neponaučitelná. BB krém je nanic, ale co když se jim náhodou tahle formule povedla? Bohužel jsem to tedy zatím viděla jen letmo na německých stránkách, takže těžko říct, jestli se toho někdy dočkáme. Ale láká mě to, ne že ne. 



2. Voňavé univerzální krémy - Tito barevní krasavci se aktuálně objevili v naší drogerii. Ty klasické krémy miluji, a když to bude mít ještě navíc roztomilý obal a hezkou vůni, sem s tím!



3. Perleťové sérum - Tohle je naopak na trhu už nějaký pátek a mě to od počátku fascinuje. Uvnitř jsou kuličky, ale ven mačkáte tekuté sérum. Jednou si to musím koupit.


4. Růžový dvoufázový odličovač - Odličovače na oči od Nivea mi celkem sedí a docela ráda bych zkusila tuto nedávnou novinku. 


5. Svíčka - A něco pro fajnšmekry. Jejich typická vůně je božská a mít ji ve svíčce? Pokud vím, dají se sehnat v jejich Nivea shopu v Německu. Bohužel jsem ji loni při návštěvě Berlína minula. 


Při sepisování článku jsem si znovu uvědomila, jak mám Niveu ráda. Je spousta věcí, na které nedám dopustit a také těch, které ještě musím vyzkoušet. Nejvíce jsem se natrápila u těch neoblíbenců, fakt jich tady tolik nemám a jde spíše jen o typ produktů, které obecně nepoužívám. 

Doufám, že vás nová rubrika potěšila. Mám teď v zásobě opravdu hodně dalších značek. Pokud však čekáte na nějakou konkrétní, napište mi do komentářů. Pokud to půjde, dám ji přednost a dost možná ji uvidíte už příště.

Jaký vztah máte s Niveou vy? Jaký je váš nejoblíbenější produkt?

26 komentářů:

  1. Niveu mám jako takovou ráda i když moc produktů bych doma nenašla, ale jinak jejich klasický krém v plechovce mám snad 5x a mám ho skoro v každé kabelce :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Univerzální krémy a tělové krémy byly minimálně jednou v každé rodině. Je to prostě klasika :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super rubrika, už teď se těším na další díl. Niveu mám ráda, kdysi jsem hodně používala šampony, pak dlouho nic teprve teď ji zas začínám objevovat. Vlastně něco ano, už spoustu let kupuji tuhý antiperspirant proti bílým skvrnám. Nové voňavé krémy a sérum mě též lákají.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Nová rubrika se mi líbí, super nápad:-) Pro mně jsou jedničkou od Nivei sprchové gely a tělová mléka, i některé produkty z péče o pleť jsou skvělé, čemu se ale obloukem vyhýbám je vlasovka, cokoliv jsem v minulosti měla, tak byl neuvěřitelný šmejd.

    OdpovědětVymazat
  5. Máš nějaký trik s pásky na černé tečky? Přijde mi, že někdy to tečky vytáhne, jindy ne, i když to dělám pořád stejně. To tělové mléko v tmavě modré verzi míval dřív můj muž. Přišlo mi ale dost mastné. Dříve jsem používala od Nivey čisticí produkty na obličej - pleťové mléko a pleťovou vodu, ale přišlo mi, že to akné zhoršuje, na mě je prostě Nivea moc mastná, se šampony jsem to měla podobně. Naopak mi vyhovovalo intimní mýdlo Nivea, ale mně vyhovuje skoro všechno na intimní hygienu stejně. Navíc některé jiné intimní gely jsou levnější než tento. Já nedávno googlila, jestli někdo používá kokosový olej na intimní hygienu, a ono mi to našlo tvůj článek o tom, že používáš kokosový olej na intimní hygienu. :) Tak ho taky někdy používám, střídám ho ještě s intimním gelem Jessa z DM. I když kokosák samozřejmě dávám jen na zevní rodidla, stejně se bojím, že by se kvůli němu mohl narušit kondom, kondomy se s oleji nesnesou. Proto ten kokosák nepoužívám vždy. Jinak tahle rubrika je super! Těším se hlavně na značky dekorativní kosmetiky. BB krém Nivea jsem kdysi měla a za mě katastrofa, jediný efekt byl, že ztmavil pleť. Nic nezakryl, žádný pozitivní efekt. Na dlouhou dobu mě to odradilo od BB krémů. :D

    OdpovědětVymazat
  6. nejlíp jsem to shrnula asi v článku níže. základem je mít fakt odmaštěnou pleť a poté je to i v grifu, jak tu náplast nalepit. taky se mi občas stane, že to blbě chytne a vytáhne toho méně, ale to už je prostě v rukách a ne vždy se to podaří nalepit nejlíp. http://navlastnikuzi.blogspot.com/2016/07/jak-pouzivat-cistici-naplasti.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, článek jsem si možná už kdysi četla, ale ráda si to oživím. Možná mi to šlo hůř i proto, že jsem v poslední době kupovala Essence, ty jsou sice levnější, ale je jich tam méně než v balení Nivea, takže to vyjde cenově podobně. Vím, že TerryMakeupTutorials v jednom videu o přípravách na svatbu naopak vychválila do nebe ty pásky Cettula, o kterých jsi psala, že Nivea je lepší, tak možná zůstanu stejně u Nivey. On mezi značkami asi moc nebude rozdíl, jak říkáš, technika je důležitější. Asi však raději koupím příště opět ty pásky od Nivey místo Essence, navíc Essence má jen tvar pro nos, jak kdyby černé tečky byly jen na nose, třeba já jich mám na bradě víc než na nose. :)

      Vymazat
  7. Já mám nejraději jejich pleťové krémy. Šampony mi taky nesedí a co mi ještě nevyhovuje jsou jejich odličovače očí. Doma mám to sérum v zásobách, ještě nepoužité, tak jsi mě dost nalákala k vyzkoušení. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkně sepsaný článek a skvělý nápad :). Šampón mám teď teprve první od nich co jsem měla v DM boxu a plánuji ho vyzkoušet na dovolené. Většinou používám kadeřnické šampóny a když šampón z drogérie tak Elseve. Mám jinak ráda jejich krémy :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  9. Pásky na nos bych už konečně ráda vyzkoušela. :) Šampony mi zase u Nivei vyhovují. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  10. Ta svíčka voní před zapálením krásně, ale bohužel vůbec neprovoní ani malý pokoj. Pásky také používám, jsou nejlepší na trhu, jen dost drahé teda... Sérum od Nivey jsem měla - jiné než ukazuješ, ale bylo super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za info, já jsem na svíčky přísná, tak by mi asi taky neseděla :-( aspoň mě nemrzí, že nejde jen tak sehnat.

      Vymazat
  11. Já Niveu zase nemusím. Ale vůně je super. A svíčka? Jdu shánět.
    A mají SUPER řasenku, vyzkoušejte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o řasence jsem zase neslyšela já. pokud na ni narazím, ráda vyzkouším.

      Vymazat
  12. Fííí vôbec som nevedela, že existuje už aj Nivea sviečka :o :D

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  13. Značku nivea miluji, mám tělové mléka a i tu černou micelárku :) prostě topka

    OdpovědětVymazat
  14. Svíčka musí být super! Já mám ráda právě ty mléka do sprchy od nich :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mléka do sprchy byla velký hit, teď už si ani nejsem jistá, jestli se ještě vyrábí. Ty černé čistící ubrousky jsou za mě pecka, bez dření a podráždění odlíčily řasenku i tekutou dlouhodržící rtěnku, na cestování pro mě must have.

    OdpovědětVymazat
  16. Zaujimavy napad na novu rubriku 👍 Konecne niekto s rovnakym nazorom na telove mlieka do sprchy ako mam ja. Podla mna je to jeden z najzbytocnejsich a najhlupejsich kozmetickych produktov 🙈

    OdpovědětVymazat
  17. Super rubrika , teším sa na ďalšie diely :) Mňa by zaujímali také tie dostupné značky podobné Nivei ako napr. Dermacol , Dove , Rocher , Essence , Rimmel , Maybelline a pod. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že budou postupně všechny jmenované. Jsou to také moje oblíbené značky.

      Vymazat
  18. Skvělý a zajímavý článek, u nikoho jsem zatím nic podobného neviděla a to se mi líbí. Díky za tipy i netipy :D Já od Nivey naprosto zbožňuji jejich intimní ubrousky. To je pro mě jejich top produkt a jiné si už vůbec nekupuji :)

    OdpovědětVymazat
  19. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat