pátek 15. dubna 2016

Trio korektorů (Catrice, Maybelline, Yves Saint Laurent)

Korektory nikdy nepatřily k mým oblíbencům a kupovala jsem je spíše za trest jako nutnost, než abych si doma vytvářela sbírku. To sice tak nějak trvá i dodnes, ale naštěstí se mi již podařilo najít pár oblíbencům a tu a tam se objeví další kousek na mém wishlistu. Dnes se podíváme na tři korektory, které aktuálně doma mám. Všechny zároveň jejich sláva předchází, a tak jsem byla sama zvědavá, jak mi sednou.

Maybelline Affinitone

Prvním z nich je hodně známý Affinitone od Maybelline. Kupovala jsem ho loni v létě a dlouho jsem v obchodě vybírala, který odstín si vezmu. Nakonec je to překvapivě 02 Natural, protože je oproti jedničce trochu víc do žluta, což mojí pleti více vyhovuje. 



A skutečně je výborný nejen svojí barvou. Nebojím se říct, že je to nejlepší korektor, jaký jsem kdy měla. A to jak pod oči, tak především na pupínky. Kryje opravdu skvěle a i díky padnoucímu odstínu vyzmizíkuje každý pupínek. I pod očima je výborný a zamaskuje modré kruhy. Jen ho tedy na tyto partie nemůžu používat denně, protože po pravidelnějším používání lehce vysušuje a zvýrazňuje vrásky. Přece jen pod oči není primárně určený. Ale když ho tam dám čas od času, když spěchám a nechtějí se mi ráno používat dva korektory nebo na cestách je to univerzální pomocník. 

Už ho mám tak z poloviny spotřebovaný a určitě si ho do budoucna pořídím znovu. Cena je kolem 180 Kč, ale já jsem ho kupovala dokonce s 50% slevou.

Yves Saint Laurent Touche Éclat

Tento slavný kousek mě nemálo natrápil, ale nakonec si mě také získal. Nejdříve to byl trochu boj s odstínem. Ty se vyrábějí po půlkách s tím, že celé číslo má žlutý podtón a poloviční růžový. Takže jsem automaticky chtěla číslo 1. Jenže v našich končinách se nelogicky prodává až od 1.5. Tím pádem jsem si vybrala až číslo 2, protože přece jen podtón je důležitější než samotná barva. Naštěstí jsem udělala dobře a barevně mi skutečně sedí.



Oficiálně jde o rozjasňující pero, ale tak nějak automaticky jsem předpokládala, že ho budu používat namísto korektoru. A skutečně jeho krycí schopnosti nebyly to, co mě tolik trápilo. Ano, kryje spíše decentně, ale mé kruhy pod očima obvykle nejsou nijak zásadní, takže mi to dostačuje. Krásný je i efekt, který pod očima vytvoří. Nejde to přesně popsat, ale oční okolí je jednoduše hezčí a rozzářenější.

Úskalím u mě byla výdrž. Hodně to souviselo i s tím, jaký oční krém jsem nanesla pod něj a nakonec se mi pro něj podařilo najít takovou kombinaci, která funguje, ale i tak musím říct, že tento kousek drží špatně až průměrně. Během dne se vytrácí, zalézá do vrásek a odchází neznámo kam. 

Stal se pro mě ideálním kabelkovým korektorem. Je dobrý na takové to večerní vylepšení, když se po práci ještě někam chystáte. Vypadá krásně, i když ho dáváte na unavené, několikrát za den přepudrované oční okolí a večer už vás ta nižší výdrž tolik netrápí. 

Myslím si, že už se blížím k jeho konci a upřimně, asi mi bude trochu chybět. Ten jeho efekt je skutečně neopakovatelný. Na druhou stranu, téměř tisíc korun za něco, co vydrží maximálně tak pět hodin, to bych znovu nedala. (PR produkt)

Catrice Camouflage

Není korektoru, o kterém by se v poslední době mluvilo více. Ten původní v kalíšku jsem nikdy neměla, protože mi neseděl žádný odstín, ale když se objevil tento tekutý a v opravdu světlé barvě, neváhala jsem. Bohužel ale ani tady mi to úplně nesedlo. 010 Porcellain je sice úžasně světlá, ale růžová, takže si s mojí pletí úplně nerozumí.



Ze všech korektorů je nejvíce hutný a také dost parfemovaný. Voní fakt dost divně, velmi silně květinově. 

Jeho krycí schopnosti jsou výborné, o tom žádná, ale jakmile vám nesedne barva, je všechno špatně. Na pupínky nejde použít vůbec, v mém případě je spíše rozjasňuje než aby kryl. Pod očima je zase moc hutný, během dne cestuje a hlavně tím, jak barevně nesedí, tak vytváří takový divný, až mrtvolný efekt. Je mi to líto, ale tohle se mým oblíbeným korektorem nestane.

Cena je 100 Kč.

Tady pro srovnání všechny tři vedle sebe. Všechny tři jsou světlé, ale každý má jiný podtón. Catrice růžový, Maybelline neutrální až do žluta a YSL je žlutý. 


Vítěze mám z této trojky jasného. Je jím Maybelline, který úžasně sedí barevně, perfektně kryje, dobře drží a je využitelný pod oči i na pupínky. Zvláštní kouzlo má i YSL, ale jeho slabá výdrž vzhledem k ceně není akceptovatelná. Catrice mi bohužel nesedl a poputuje o dům dál. 

Jaký korektor aktuálně používáte vy?

10 komentářů:

  1. Korektory žádné nevlastním, ale pokud budu potřebovat, vím, po čem sáhnu

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  2. A to já jsem si ten korektor od Catrice oblíbila hodně, barevně mi sedl, jediný problém je, že už padl za vlast a zatím ne a ne sehnat další, kde jsem byla, tam je vyprodaný.

    OdpovědětVymazat
  3. Korektor od Maybelline mám a také jsem moc spokojená. Od Catrice bych chtěla vyzkoušet. Stále zkouším nějaké nové a hledám, jaký by mi nejvíc sedl, ale přijde mi to teda boj vybrat opravdu nějaký, který by zakryl co nejvíce kruhy pod očima.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek :) měla jsem ten od Catrice a byla jsem s ním opravdu spokojená, ale už se mi ho nepodařilo sehnat, tak se asi kouknu po tom od Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám nejradši právě ten od Catrice, protože mi vyhovuje ten růžový podtón. Koukala jsem v drogerce i na Maybelline, ale tam mi nesedl odstín
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  6. Ja korektory malo pouzivam mam jeden od miss sporty, ale ten nedela nic.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. mám ten catrice, ale druhý odstín, ten mi sedí víc, ale jen pod oči... aktuálně mi vyhovuje nový od sephory, jak pod oči, tak na pupínky, kryje skvěle a nikam neleze, cena je teda vyšší (390), ale jde vychytat slevy a mají velký výběr odstínů :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, celkem mne láká ten YSL, tak teda nevím...i když je fakt, že nemám od kosmetiky takový očekávání, přece jen, za ty peníze by krýt mohl...mám zatím místo něho Catrice - Light Reflecting Concealer,020, taky pero, obal na cenu kolem stovky krásnej, a jsem celkem spokojená.

    BTW všimla sis toho kosmetického Murphyho zákona? Všechny blogerky a vlogerky s růžovým podtónem smutní, že na co sáhnout, má žlutej podton...a naopak, my žluťásci si můžeme nohy uběhat, když chceme něco,co nám sedne a není dorůžova. Fakt zákon schválnosti. :D Ta kosmetika nám snad skáče do rukou obráceně naschvál :D

    Zdraví Kleine Hexe aka Holka magor :)

    OdpovědětVymazat
  10. Korektor zatím žádný nemám. Akné mě nijak netrápí. Poslední dobou mám ale hodně práce a málo spím, proto se mi začínají dělat kruhy pod očima, takže brzo budu muset po nějakém sáhnout :) Vzhledem k ceně to bude asi Catrice... Ale od YSL miluju parfémy, hlavně Opium!

    OdpovědětVymazat