Kde se vzal, tu se vzal SENZABOX
Systém těchto krabiček už jistě znáte. Každý měsíc vám přijde úhledně zabalený boxík, který bude obsahovat několik kosmetických produktů. Některé v plném balení, některé ve vzorcích. Následně si pak na stránkách můžete objednat plné verze této kosmetiky. Cena SenzaBoxu je 289Kč včetně poštovného (příplatky jsou pouze za dobírku a za zaslání na Slovensko). Vychází jednou měsíčně.
Pan Knappek několikrát zdůrazňoval, že se zaměřují na prvním místě na zákazníky (respektive zákaznice) a že vše se bude podřizovat k naší plné spokojenosti. Tvůrci se také budou snažit, aby zákazníci za své peníze dostali opravdu odpovídající zboží. Dokonce dostanete zboží ve větší hodnotě, než zaplatíte. Hodnota plných balení v každé krabičce se bude údajně pohybovat minimálně na částkách 500 - 600Kč. V zářijové krabičce byla mimochodem plná balení kosmetiky v hodnotě 900Kč. Vy jste přitom zaplatili necelé tři stovky. A to podotýkám, že se počítá hodnota plných balení, ne vzorky. To se mně osobně docela líbí, že se dostanu ke kosmetice v takové hodnotě za mnohem méně peněz. ,,Jen" s tím rizikem, že nevím, co objednávám. Od dalšího vydání SenzaBoxu bude již možné balíček více personalizovat. Stačí se zaregistrovat na stránkách a ve svém profilu vyplnit informace o sobě, jaký máte typ pleti, jaké druhy přípravků používáte, jaké máte rádi barvy u dekorativky atd.
Libor Knappek mi dále prozradil, že upřednostňují jednoduchý a funkční styl, takže nechtějí mít vzhled a balení krabiček zbytečně přeplácaný (což už dokazuje jednoduchá elegantní krabička prvního vydání). Dále nechtějí do svých boxů dávat reklamní letáky či katalogy firem. Krabičky jsou primárně o vzorcích kosmetiky, ne o kupě reklamních papírů. Šanci dostat se do krabičky mají pouze takové věci, jako slevové kartičky ( v zářijovém vydání je např. sleva na nákup v eshopu Yves Rocher).
Značky kosmetiky, které se budou v boxech objevovat, se samozřejmě budou střídat, takže příští měsíc se můžeme těšit na odlišné složení boxu. Pár nápověd, které značky by to tak mohly být, už proběhlo na Facebooku, takže pokud jste zvědavé, tak se tam určitě podívejte.
V koncepci těchto boxů by měla být také možnost objednat si plná balení kosmetiky, která se v boxem objevila. V tomto směru mám pocit, že SenzaBox docela pokulhává. Na stránce se dozvíte popis jednotlivých produktů a návod, jak je používat. Je tam tedy i odkaz, kde si kosmetiku zakoupit. Odkáže vás to však vždy na domovský eshop dané značky. Každý výrobek si tam musíte objednat zvlášť a to nemluvím o tom, že za normální ceny (žádné zvýhodnění za to, že objednáváte na základě SenzaBoxu). Já osobně bych si to představovala spíše tak, že výrobky si koupím v rámci jednoho eshopu, který bude spadat pod Senzabox a ještě dostanu nějakou (aspoň malou) slevu. Podle pana Knappka se o tomto konceptu eshopu naštěstí uvažuje a zprovozněn by měl být od příštího roku. Tak doufám, že se to opravdu povede.
Na závěr jistě dobrá zpráva. Říjnový SenzaBox již lze objednat, stačí se zaregistrovat na stránkách www.senzabox.cz, vyplnit svůj profil, aby vám přišel balíček co nejvíce na míru a následně si říjnovou edici zakoupit. Všem pak bude odesílán 24. října. Cena je 289Kč a můžete platit převodem, kartou nebo dobírkou.
SenzaBox edice září
Krabičku jsem rozbalovala s takovou radostí, že jsem úplně zapomněla na to, že bych vám ji měla vyfotit, ještě s ozdobnou mašličkou a pírkem. :-) Ale to jste určitě viděli už jinde, takže zde rovnou samotný obsah. Jedná se o 7 výrobků, z toho 3 v plné velikosti. Ustláno mají v takové papírové vatě. Balíček ještě obsahoval seznam všech produktů s krátkým popisem a slevovou kartičku do eshopu Yves Rocher. Všechny výrobky už pilně testuji asi týden, takže bych vám o každém z nich chtěla něco napsat. Berte to ale spíše jako takové mini recenze. Přece jen za jeden týden nejdou vyzkoumat všechny účinky, ale jelikož neplánují psát samostatné recenze o každém výrobku zvlášť, tak jsme je chtěla takto představit všechny najednou a v budoucnu se vrátit maximálně k něčemu, co mě opravdu zaujalo nebo na co bych nějak výrazně změnila názor.
Sprchový gel Fleur de Santé 200ml
Sprchové gely já ráda zkouším stále nové a nové, takže tohle mě v krabičce velmi potěšilo. Navíc na olivové kosmetické věci mám slabost, takže o to větší jsem měla radost. Sprchový gel je určen pro suchou pokožku. Voní tak dost neutrálně, je to taková směs oliv a ještě nějaké trávy možná. Dokonce bych ji nazvala takovou lehčí pánskou vůní. Není to prostě žádná voňavá hitparáda, ale mně to nevadí. Samotný sprchový gel je fajn, dobře napění a po umytí mám pocit lehce hydratované pokožky. Není špatný, rozhodně ho využiji, na druhou stranu, tohle dokáže každý druhý sprcháč a i za mnohem menší cenu, takže neuvažuji, že bych si ho koupila znovu.
Toner Dermalogica 30ml
Toner od Dermalogica je jistě zajímavý produkt. O značce jsem slyšela poprvé a nejdříve jsem ani netušila, co se samotným přípravkem. Dle návodu se však dá použít před aplikací nočního krému nebo naopak pod makeup, či jen tak během dne na osvěžení. Co se aplikace týče, tak jsem se držela také návodu a nastříkala jsem si ho rovnou na obličej a poté jen lehce rozetřela. V první chvíli trochu lepí, ale za pár minut to zmizí a pleť je naopak velmi jemná. Navíc je to skvěle osvěžující. Toner příjemně voní, nejvíce mi to připomíná asi citrusy. Díky tomu lepení ho používám jen před aplikací nočního krému. Není to asi věc, kterou bych si koupila v plném balení, ale líbí se mi, že díky SenzaBoxu si můžu vyzkoušet věci, o kterých by mě dřív nenapadlo vůbec přemýšlet. Takže i tento produkt určitě využiji. Navíc mi zbude praktická lahvička, kam si potom můžu přelít něco vlastního.
Hydratační gel (15ml) a pleťová voda (50ml) Yves Rocher
Z těchto dvou výrobků jsem nejdříve neměla moc radost. Vzorek tohoto krému už jsem jednou měla a více jsem o něm psala zde. Takže jen zopakuji, že si nemyslím, že by to byl primárně špatný výrobek, jen prostě nesedl mému typu pleti. Hrozně lepí. I tak jsem ho ale vzala na milost a tahle miniaturka šla do mé cestovní taštičky. Hydratační pleťová voda mě však mile překvapila. Čekala jsem podobný výsledek jako u gelu, ale pleťová voda je určena pro normální a smíšenou pleť a je jedním slovem úžasná. Příjemně voní, evokuje to ve mě svěžest, čistotu, moře...a pleť je po jejím použití krásně jemná. Ale opravdu výrazně. Nepamatuji si, že bych kdy po nějakém výrobku měla takhle jemnou pleť. Tato věc mě opravdu nadchla a já jsem ráda, že se mi vzorek dostal do ruky, protože díky tomu gelu jsem rovnou zavrhla celou Hydra vegetal řadu, což byla velká chyba. Tuto pleťovou vodu si plánuji koupit ve velkém balení.
Krém na ruce Crabtree and Evelyn 25g
Z tohoto výrobku mám asi největší radost, a to i přesto, že na mě vyšla zrovna parfemace La Source, která je tedy nic moc. Ta vůně ve mně evokuje nemocnici, dezinfekci...prostě ne nic příjemného. Ale krém sám o sobě je skvělý. Krásně se roztírá, výrazně hydratuje a ten pocit trvá na rukou velmi dlouho. Zároveň se však bleskově vsákne a vůbec není mastný. Původně jsem přemýšlela, že bych si ho s jinou vůní objednala ve větším balení. Pak jsem ale zjistila, že stojí skoro pětistovku a to opravdu není částka, kterou bych byla ochotna dát za krém na ruce. O to raději jsem za tento vzoreček, který jsem alespoň mohla vyzkoušet. Díky praktickému malému balení poputuje do kabelky.
Oční stíny Dermacol
Tyto oční stíny mám v odstínu 02 a jsem moc ráda, že na mě vyšla právě tato barva. Růžové stíny já mám ráda. Navíc tyhle na oku působí spíše stříbrno - růžově,jsou velmi jemné a já osobně je využiji i na běžné denní líčení. Mile mě překvapilo, že i přesto, že jsou to práškové stíny, tak to s tím prášením není tak zlé. Ono chtít po prášku, aby neprášil, to je trošku utopie, takže je třeba si dávat při aplikaci pozor. Ale i přesto, stíny poměrně rychle mění svoji konzistenci a velmi dobře se roztírají. Výdrž bez báze je kolem dvou hodin, s bází už je to má klasika 5 - 8 hodin. Obecně bázi doporučuji, ty stíny k oku lépe přilnou. Nejsou to nejlepší stíny, jaké jsem kdy potkala. Dost jsem zvědavá na to, jak je budu z lahvičky dostávat, až jich tam bude méně. Takže o koupi dalších barevných variant neuvažuji, ale tyto růžové určitě využiji.
Makeup Yves Rocher 15ml
A na závěr jedná malá katastrofa.:-) Už když jsem viděla, že je v SenzaBoxu makeup, tak jsem se bála, že mi nesedne. Když jsem ještě poté viděla na krabičce, že je pro tmavší pleť, tak to bylo jasné. Tohle opravdu ne. Schválně jsem vám ho fotila i na ruce. Je to prostě tmavé, oranžové a ani při nejlepší vůli bych to na sobě nedokázala rozetřít tak,aby to vypadalo aspoň trochu přirozeně. Samotný koncept makupu je jistě zajímavý. Zmáčknete tu spodní část tubičky a středem štětečku vyleze trocha makeupu, štětinkami ho poté rozetřete. Třeba jako cestovní balení mi to přijde jako zajímavý nápad. Každopádně v této barevné variaci to opravdu zkoušet nebudu. Je jasné, že nikdy nesedne každému úplně všechno z jednoho beauty boxu, ale přece jen by si tvůrci mohli dávat pozor na to, aby tam byla co největší pravděpodobnost, že to sedne většině lidí. A takhle brutálně tmavý makeup opravdu není něco, co by ocenila většina českých žen. Tohle bylo šlápnutí vedle a doufejme, že díky tomu, že na další krabičky už jsme o sobě vyplňovali nějaké informace, tak slečnám a ženám se světlou pletí už nikdy nepřijde něco takového. Jako člověk posedlý sledováním doby spotřeby si ještě neodpustím, že tento makeup byste měli spotřebovat do ledna 2013. Což také není zrovna příjemné, že to musíte stihnout do tří měsíců od té doby, co jste ho dostali. A na závěr, pokud byste si ho náhodou zatoužili koupit, tak to prostě nejde. Pokud kliknete na danou kolonku na stránce, tak vás to odkáže akorát na eshop Yves Rocher, kde tento makeup prostě nenajdete. Ještě se u nás neprodává.
Dle mého názoru by kosmetické firmy měly poskytovat do boxů takové výrobky, které chtějí zpropagovat a zvýšit jejich prodej. V tomto případě to ale vypadá spíše tak, že Yves Rocher se rozhodl zbavit tmavých odstínů těsně před datem spotřeby a tak je nabídl SenzaBoxu.
Celkové shrnutí: Když nastal boom těchto krabiček, tak jsem se nejvíce bála toho, že si koupím něco, co vůbec nevyužiji. Nezamlouvalo se mi to ,,překvapení." Po svém prvním boxu můžu říct, že jsem znatelně pookřála. Za prvé ten pocit při rozbalování za nějakou tu korunu prostě stojí. Za druhé se mi líbí, že si za tři stovky koupím něco, co má ve skutečnosti mnohem větší hodnotu. A za třetí, první vydání SenzaBoxu dopadlo na výbornou. Ze sedmi výrobků mi skvěle sedlo hned pět kousků, jeden mě nenadchl, ale využiji ho a jeden se nepovedl. Což je suma sumárum skvělý výsledek. Závěrem nemůžu napsat nic jiného, než že se už teď nemůžu dočkat, až budu s napětím otvírat říjnový SenzaBox.
Za poskytnutí SenzaBoxu ke zrecenzování a za příjemnou návštěvu moc děkuji jeho tvůrcům. Stejně tak děkuji všem čtenářům, kteří tento dlouhý článek zvládli a dočetli až sem.
Co vy a SenzaBox? Vyšla na vás zářijová edice? Plánujete si ho koupit v říjnu?
já mám pocit, že ten make up se tady prodával, ale už se neprodává
OdpovědětVymazatto jsem právě nedokázala zjistit, jestli se ještě neprodává nebo už neprodává. ale pokud je to tak, jak píšeš, tak o to je to horší, že tam strčili starou neprodejnou věc.
VymazatAž na ten make up je to výborné, strašně se mi tento nápad líbí a chci si objednat další krabičku. Normálně se na to těším, jak malé dítě :)
OdpovědětVymazatBarva makeupu je mrkvoidní hnus, tady soudruzi šlápli vedle:-(
OdpovědětVymazatAhoj.Září na mě nevyšlo,ale říjen mám už objednaný a těším se.
OdpovědětVymazatTo je paráda! Úžasný věci v krabičce plný překvápek. To si nechám líbit ;-).
OdpovědětVymazatVivi
Ahojky pěkný článek jinak já se o boxíku dozvěděla později tak bohužel na mě září už nevyšlo,ale říjen už mám objednaný tak sem moc zvědavá a těším se co tam bude :-) svobodovaelis@blog.cz
OdpovědětVymazat