neděle 24. června 2012

Sprchové gely Johnson's

Nyní bych vám ráda představila moje nejoblíbenější sprchové gely. Jedná se o edici Be Fresh od Johnson's.




Vyrábí se ve čtyřech variantách. Já osobně jsem vyzkoušela pouze dvě. Oranžový By Fresh and Escape a růžový By Fresh and Imagine. Měla jsem každý z nich již několikrát. Ten zelený mi nevoní, je to taková vlezlá citronová vůně, něco jako záchodové čističe. :-) A modrý jsem v českých drogeriích nepotkala. Možná jsem špatně hledala, znáte ho někdo?




Tyto sprchové gely mám ráda proto, že spojují všechny vlastnosti sprchových gelů, která já požaduji. Takže krásně voní, při použití dobře pění, nevysušují pokožku a stojí pár korun.

Aktuálně používám růžovou verzi (zbývá mi trocha na dně, proto opět foto z internetu). Co se vůně týče, převládají hlavně růže, ale tak lehce, nevtíravě. Dále uvedenou broskev tam přímo necítím, ale možná je to právě to, co zjemňuje tu růži.  A jak už jsem psala, pokožka je po něm taková hebká, hydratovaná. 

Oranžový sprchový gel momentálně doma nemám, ale asi si jej opět brzy pořídím. Je s vůní manga a papáji, což je skvělá vůně na léto. Vlastnosti má totožné, jako jeho růžový bratříček.

Seženete je za cca 40Kč, což je za sprchový gel skvělá cena. 

2 komentáře:

  1. Používám oranžový, je to opravdu božská vůně a úžasně pění, za nic na světě bych ho nevyměnila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, modrý Johnson's mám, koupila jsem ho v drogerii Jasmine za necelých 30 kč. Oblíbený mám i ten růžový ale ten modrý je perfektní. Voní hezky i v lahvičce ale po sprchování ho pořád všude cítím. Je to jako aromaterapie. Ten růžový tak nikdy necítím :)

    OdpovědětVymazat