sobota 23. června 2012

Stay Matte pudr (Rimmel London)


Na úvod začnu výrobkem, který patří k mým nejoblíbenějším. Možná je to dokonce můj nejlepší kosmetický kousek vůbec. Obecně značky dost střídám a výrobky, které kupuji pravidelně stále stejné, se u mě hledají dost těžko.Každopádně existuje pár věcí, na které nedám dopustit. Jedním z nich je pudr Stay Matte od Rimmel London.  Kupuji ho bez přestávky už minimálně dva roky, takže mám za sebou několik spotřebovaných balení.


Jelikož jsem opravdu velká bledule,  používám odstín 001, který mi skvěle sedne. Je ale opravdu hodně světlý, proto myslím, že většina z vás sáhne asi po tmavším odstínu, které v této řadě jsou. Sehnat můžete celkem 4 - Transparent, Peach Glow, Sandstorm a Silky Beige. Podrobněji se můžete podívat na oficiální web Rimmel London.


Pudr používám denně, v podstatě bez výjimky. Problém s akné mne opustil již před pár lety, nicméně na první pohled mastná pleť mi zůstala. Proto bez pudru nedám ani ránu. Jak už jsem psala, Stay Matte mi výborně sedne barevně. Pleť zmatní a výsledný efekt dlouho vydrží. I když samozřejmě během dne je potřeba znovu se přepudrovat. Asi není žádný pudr, který by držel bez problému celý den.
Ještě dodám, že nepoužívám makeup. Pouze pudr. Maximálně sáhnu po korektoru, pokud se na mé pleti objeví něco, co nemá. :-) 

 A abych jen nechválila, musím se přiznat, že Rendy z ORDINARY LIFE mi nasadila brouka do hlavy. Ona sama spokojená nebyla a jako jeden z důvodů uvedla, že jí pudr zvýraznil suchá místa na pleti. Což se mi s tímto pudrem také stalo. Ale myslela jsem si, že je to mou pletí, že by mi to udělal každý pudr. Ale teď teda nevím. :-) Přemýšlím, že můj příští pudr bude jiné značky, abych minimálně vyzkoušela, jak se bude na mé pleti chovat něco jiného. Máte nějaký tipy na dobrý pudr?


Jelikož ten můj aktuální kousek je téměř celý vypotřebovaný, dovoluji si přidat fotku z internetu. Ale slibuji, že se tomu budu snažit co nejvíc vyhýbat.

6 komentářů:

  1. Tento pudr je můj neoblíbenější. Mám už asi třetí balení a jsem moc spokojená. Jednou jsem omylem koupila odstín Sandstorm a i když mám hodně světlou pleť, nebyl na mě vůbec tmavý. Další oblíbenec je třeba tento : http://www.dermacol.cz/compact-powder. :)

    OdpovědětVymazat
  2. o Dermacol pudrech už jsem slyšela z více stran. Možná do něj půjdu. Děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
  3. každá recenze mě víc a víc přesvědčuje že si mám ten pudr od rimell koupit a to taky udělám i když teď taky trochu nevím jestli zvýrazňuje ty suchá místa na obličeji i když já mám spíš mastnou pleť rozšířené pory a hodně slabé akné ale i tak do tohohle pudru jdu :))

    OdpovědětVymazat
  4. reginanailpolishes.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem ho asi před rokem, ale nějak mě neuchvátil, takže hledám dál ten svůj vyvolenej :D teď mám od Dermacolu a zatím jsem dost spokojená

    OdpovědětVymazat
  6. Já tento pudr mám a jsem strašně spokojená! sedí mi a dobře matuje! vypadá to celkem přirozeně a neleskne se...akorát trochu vytýkám obal, nedoporučuju do kabelky, obal by se mohl rozbít.

    OdpovědětVymazat