pondělí 4. března 2019

Kosmetická statistika (únor)

Zdravím vás. Já vím, pěkně to v poslední době flákám. Jsem si toho vědoma a slibuji, že to v březnu napravím. Nastřádalo se mi tady mnoho kosmetických pokladů, o kterých vám musím napsat. Nejdříve si to však shrneme ve statistice.Ta bude jak jinak, než velmi bohatá. Konkrétně na čísla 38 novinek a 31 spotřebovaných kousků. Téměř rovnováha. 


Vím, že to nevypadá, ale snažím se držet šetřícího režimu. :-) Kupovala jsem komplet vlasovou péči, které mi došla, pár nezbytností z drogerie, tradičně Lookfantastic box a zbytek se tak nějak nastřádal, ani nevím jak.


Tady je hromádka vlasové péče J Beverly Hills. Sešlo se to tak, že mi došlo vše najednou, takže jsem musela sáhnout hlouběji do kapsy a vše doplnit, včetně cestovních verzí. Tohle jsou ale ty nejlepší produkty na vlasy, takže mi není líto jediné koruny. Vyplatí se to. A zase je pěkně dlouho kupovat nebudu, dlouho vydrží. 


Mix nezbytností z drogerie a také Yves Rocher. Tohle jsou věci, které by ideálně nikdy docházet neměly. Kdo to má pořád pořizovat. :-) 


Z Lookfantastic boxu jsem si tentokrát nechávala jen tři věci. Zubní pasty Medi Blanc byly jako dárek u časopisu a krémy Kiehls a Loreal jsem dostala jako dárek od známé. 


Hezkým balíčkem mě potěšil Ryor, který mě zaslal pár jejich novinek. A také bylo potřeba lehce doplnit zásoby plátynkových masek. 


V únoru jsem byla na setkání s Dermacol a odnesla jsem si tyto poklady. Nejlepší jsou ty tekuté oční linky. Ty se vážně vyvedly a rozhodně je potřebujete. 


Nějaké drobnosti jsem dostala i od Maybelline a sama jsem si poté kupovala do zásoby končící laky Essence. A máme to komplet. 

Spotřebováno


Už vás to nikoho nepřekvapuje, že ne? :-) Zkrátka u mě je průměr jeden produkt na den, to se nedá nic dělat. Ale pořád je tam hodně miniatur a jednorázových masek, to se pak střádá rychleji. 


1) Tonikum Bourjois - Jedno z mých nejoblíbenějších, spotřebovala jsem několik balení a tohle nebylo poslední. 

2) Sprchový olej Yves Rocher - Asi nejpovedenější věc z poslední vánoční limitky. Úžasná vůně, konzistence, bylo to boží. 

3) Sprchový gel Tesori dOriente - Krásná vůně a taky skvěle pěnil, víc než obvyklé sprcháče. Byl fajn. 

4) Barva na vlasy Loreal - Každoměsíční klasika. :-) 


5) Antiperspirant Rexona - Za mě průměr, osobně nemám moc ráda ani Rexonu ani antiperspiranty ve spreji. 

6) Serozinc La Roche Posay - Legendární vodička. Mám ji ráda a používám opakovaně, zase si ji koupím. 

7) Lak na vlasy Tony and Guy - Jeden z nejlepších laků na vlasy. Hned jak ho někde vyčíhnu v akci, kupuji znovu. 

8) Suchý šampon Dove - Za mě nejlepší suchý šampon, co jsem kdy měla. Kupuji opakovaně. 


9) Tělové mléko Balea - Velmi průměrné. Já je obecně nemám ráda, ale tohle bylo v nějakém boxu. Nic moc vůně, nic moc roztírání, slabá hydratace. Nestojí to za to. 

10) Kondicionér Loreal - Výjimka potvrzující pravidlo a asi jediný kondicionér z drogerie, co mi sedí. 

11) Tělové máslo Dove - Moje klasika, používám tento "kašmírový" kelímek pravidelně každou zimu. 

12) Tuhé mýdlo - Byl to dárek z francouzské mýdlárny a bylo fantastické. 


13) Maska na oči Dermacol - Perfektní, pořád je musím mít doma. Na unavené oční okolí není nic lepšího. 

14) Plátynková maska Missha - Pořád trvám na tom, že jsou nejlepší. 

15) Plátynková maska Vitamasques - Byla fajn, ale nic zázračného. 

16) Plátynková maska Talika - Byla to ta bublající, ale moc mě to nenadchlo. 


17) Krém na ruce Panier des Sens - Miluji tuhle značku a vše, co jsem od nich měla, bylo skvělé. Včetně tohoto krému. Na zimu ideál. 

18) Peeling Yves Rocher - Byl fajn, vlastně z této řady mini masek/peelingů nejlepší a jediný, který bych si klidně koupila znovu. 

19) Maska Yves Rocher - Průměrná jílová maska. Nebyla špatná, ale je spoustu lepších. 

20) Krém na ruce Yves Rocher - Jako každý rok, limitka je roztomilá, voňavá, ale krém samotný průměrný. 


21) Zubní pasta Zendium - Moje nejoblíbenější značka, kupuji opakovaně. 

22) Pudr Loreal - Byl perfektní a hlavně bezedný. Měla jsem ho pomalu rok, a to jsem ho používala pravidelně denně. 

23) Antibakteriální gel Merci Handy - Skvělý, voňavý, nevysušuje, funguje. Co víc si přát. 

24) Odlakovač Dermacol - Skvělý vynález, škoda, že to byla jen letní limitka. Byly v tom napuštěné polštářky, které vůbec nesmrděly, odlakovaly skvěle a celé balení ve finále i dlouho vydrželo. Snad se v létě zase vrátí. 


25) Rtěnka Nyx - Musím říct, že se mi ty Lingerie rtěnky líbí, mají fajn konzistenci i výdrž. Jen já si tam pořádně nemůžu vybrat v odstínech, všechno je to moc hnědé. Jinak toto miminko poctivě vypotřebované. 

26) Olejíček na nehtovou kůžičku Trend it up - Skvělý vynález, fungovalo to a vydrželo asi rok. Potřebuji to znovu. 

27) Fix na obočí Loreal - Tohle se moc nepovedlo. Nefungovalo to úplně jak mělo a bylo to hned vyschlé. Za mě ne. 

28) Tužka na obočí Loreal - Nejdříve mi vyhovovala, ale pak jsem přišla na to, že mikro tužka to zvládne daleko lépe, takže k tomuto se vracet nebudu. 

29) Balzám na rty Yves Rocher - Velmi průměrný. 

30) Rtěnka Catrice - Taková ta, co se měnila dle vašeho ph. Vesměs to bylo fajn a funkční, ale vůbec jsem to nenosila. Nejvyšší čas udělat místo novinkám. 

31) Zpevňovač nehtů Sally Hansen - Možná to i fungovalo, možná to bylo placebo. Ale hlavně jsem to moc nepoužívala, protože mám stejně pořád na nehtech lak. 

Máme to shrnuto. A březen? Však mě znáte, tak nějak klasika. Šetřit se bude, ale o podívanou nepřijdete, já to zase nějak hezky nastřádám. 

Co pěkného kosmetického jste si v únoru pořídili vy?

9 komentářů:

  1. Tomu krému Hydra Genius jsem neodolala a pořídila si ho, sáhla jsem po verzi pro normální a smíšenou pleť a moc se na něj těším. Jinak se mi líbí novinky Ryor a produkty Dermacol, hlavně ty oční linky, po těch zlatých už nějakou chvíli pošilhávám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ten Loreal krém nechávám na léto, ale také jsem na něj zvědavá.

      Vymazat
  2. Páni, super statistika, tolik spotřebovaných produktů :) Úplně koukám, tolik se mi nikdy za měsíc nepodaří spotřebovat. A taky samozřejmě super nové produkty :)

    everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou je vidět, že jsi kupovala jen potřebné věci, prostě se toho jen sešlo tolik najednou. :) Jak dlouho ti asi vydrží tyhle produkty, hlavně mě zajímá šampon a kondicionér? Já si taky chci koupit kadeřnické šampony, ale rozhodla jsem se pro Wellu, je levnější než J Beverly Hills, ale pokud mi nesedne, plán B je zkusit JBH. :) Moc peněz na to nemůžu dát, ale chci aspoň šampon, kondicionér a termální ochranu. Já si koupila před pár dny novou pastelku na rty Labello v nude odstínu, moc se těším, až ji zkusím. :) Diana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šampon jsem měla 10 měsíců, ale občas ho střídám, ta Masque je pro mě zhruba na 5 měsíců, ale také nepoužívám striktně denně. je to obojí kolem 350 ml a stačí toho troška, takže opravdu vydrží a rozhodně to stojí za každou korunu. Jiná značka mi tohle s vlasy nikdy neudělala, a to ani ty kadeřnické. naopak asi nejhorší reakci jsem měla třeba na Goldwell nebo label.m

      Vymazat
  4. Také bych potřebovala takhle spotřebovávat :D Jsem zvědavá, co řekneš na novinky od Ryoru. Právě zkouším rtěnku Dermacol a jsem z ní nadšená.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat