pondělí 29. ledna 2018

První letošní novinky

Po lednovém klídku začínají kosmetické firmy vystrkovat růžky a připravují se na obvykle nejštědřejší sezónu, protože právě na jaře se představuje nejvíce novinek. Zatím to jsou jen takové náznaky, ale už teď je z čeho vybírat, tak se do toho pusťme.

Essence

Čím jiným to odstartovat, než pravidelným update ve stojanech Essence. Aktuálně probíhají výprodeje, tak až půjdete kolem, určitě se mrkněte, jestli vás tam necvrnkne do nosu něco pěkného za ještě hezčí cenu. Od 1. března se poté můžeme těšit na novinky. Výše jen takový top výběr, na všechny produkty se můžete podívat zde. Mě nejvíce zaujaly produkty na rty, kde se chystá nejvíce novinek. Lesk v tubičce nebo naopak holografické lesky, zbrusu nové rtěnky v nových obalech a úplný top budou (snad) tekuté rtěnky. Hodně se mi také líbí třpytky na oči. Kéž by fungovaly. Naopak rozjasňovač ala mořská panna nebo divně pomalovaná paletka stínů, to jde mimo mě. Ale své zastánce si to určitě najde. 

Maybelline řasenka

Horkou novinkou v našich drogeriích je nová řasenka Total Temptation od Maybelline. Má naprosto nezajímavý kartáček, ale tedy musím říct, že na první vyzkoušení to nebylo zlé. Na to, že já obecně Maybelline řasenky nemám ráda, tak tady možná budeme kamarádky. Víc vám povím později v samostatné recenzi. 

Sephora rtěnky

Tohle už vás určitě někde potkalo, protože na nové rtěnky od Sephory běží obrovská kampaň. Rtěnky se vyznačují veselým kartonovým obalem. U nás by jich mělo být až kolem čtyřiceti, vybírat můžete z mnoha barev i finišů. I cena je příznivá a jedna rtěnka vás vyjde na 240 Kč. Sama už jsem je byla okukovat, ale zatím to mezi námi nezajiskřilo. Na fotce působí lépe, ve skutečnosti je ten obal hodně ,,fórový" a zatím jsem si nevyhlédla ani odstín. Ale zapracuji na tom, aspoň jednu z nich chci vyzkoušet. 

Dermacol tužky na oči

Dermacol na to jde zatím velmi zlehoučka a nově v nabídce má pouze metalické tužky na oči. Vybírat lze ze zlaté, bronzové, modré a zelené. Cena je 129 Kč. Docela se na ně těším, hlavně na ty první dvě barvičky. 

The Balm tekuté rozjasňovače

Rozjasňovače od The Balm jsou bezesporu legendami, a tak je každá novinka velkým očekáváním. Nyní se nejslavnější Mary i nová ségra Bonnie dočkaly své tekuté verze. Kdo dává přednost těmto texturám, budu určitě nadšený. 

Loreal rtěnky

Malý náhled do budoucnosti, nové rtěnky do Loreal. Zatím jen pro zahraniční trh, ale věřím, že dorazí i k nám. Moc se mi líbí ty obaly a rtěnky slibují lehoučkou texturu a spíše lehčí krytí. Prostě takové spíše balzámky, která já mám nejradši. 

Tak co, také už na vás jde jaro a těšíte se na novinky? :-) 

13 komentářů:

  1. Ty rtěnky od Sephory mě neskutečně lákají :)

    OdpovědětVymazat
  2. Novinky Essence vypadají úžasně, hlavně tedy nové paletky a to jak na rty, tak i na oči. A též produkty na rty - tekuté rtenky, barvy..

    OdpovědětVymazat
  3. Řasenka mi přišla na vyzkoušení taky a mě se moc líbí, jak krásně voní :). Ještě jsem ji nezkoušela, ale jsem zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavě se mi jeví novinky Essence, na první náhled hlavně produkty na rty a paletky, no a naživo mně toho pak zaujme určitě i víc:-) A protože mi řasenky Maybelline hodně sedí, tak bych ráda vyzkoušela i tuto.

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna dneska jsem šla kolem stojanu Essence a měli ve výprodeji i paletky za 35 korun. Odradila mě ale slabá pigmentace. Z novinek se těším na rtěnky, rozjasňovač vypadá fakt psychedelicky 😁

    OdpovědětVymazat
  6. Na novinky se těším. Hlavně na ty od Essence. Když jsem se dívala na odkaz, zaujal mě i krém na ruce s pumpičkou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi ty rtěnky ze Sephory a to hlavně díky balení :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, ty Sephora rtěnky vypadají dobře :¨)

    OdpovědětVymazat
  9. Rtěnky od Sephory vypadají opravdu lákavě. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta maybelline Rasenka vypadá božsky a nejspíš si ji i pořídím. Co mě na druhou stranu příliš neláká, jsou ty sephora rtěnky. Je sice pravda, že Lip stain jsou suprove, ale sephora mi celkové není příliš sympatická a z jejich sortimentu mám jen jednu jedinou Lip stain a ani neplanuju rozšiřovat sbírku :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  12. Sephora rtěnku jsem si pořídila, ale ještě nevyzkoušela, tak jsem zvědavá..

    OdpovědětVymazat