pondělí 3. července 2017

Kosmetická statistika (červen)

Červen byl bláznivý. Tak trošku se to dalo tušit, ale ve finále to dopadlo ještě bohatěji, než jsem myslela. A to jsem rovnou spoustu věcí odkláněla pro kamarádky nebo pro vás do soutěže, ale stejně jsem si pro sebe nakrtkovala 66 novinek. Spotřebováno se drží konstantně, takže 25 kousků nikoho z vás nepřekvapí.

Novinky

Málem se to ani nevešlo do záběru. :-) Důvod je prostý. Firmy doháněly před prázdninami své resty a posílaly jako divé. K tomu jsem měla narozeniny, takže jsem toho spoustu dostala a něco si taky koupila. Plus pár provozních věcí a dopadlo to prostě takhle.


Začneme tou nejmilovanější hromádkou. V červnu jsem si mohla odškrtnout hned dva poklady z mého wishlistu. Vůni Jo Malone jsem chtěla od loňské dovolené ve Valencii, kde jsem si jejich obchůdek zamilovala. A když se konečně značka začala prodávat u nás v Douglas a já měla peníze z narozenin, nebylo co řešit. O Naked Smoky sním od jejího uvedení na trh, ale čas od času jsem prostě váhala a nikdy to neklaplo. Nakonec mé rozhodování ukončili kolegové v práci, kteří mi ji k narozeninám nadělili. A je úžasná.


Další narozeninová hromádka. Tentokrát balíček od sestry, která vždy ví, čím mě potěšit. Nejvíce se těším na masky Earth Kiss a Baby Lips není nikdy dost.


Narozeninová utrácečka se konala i v Yves Rocher. Jako dárek k narozeninám jsem dostala peeling a za nákup vůni. Poté jsem se dala do zkoušení novinek - inovované čisticí heřmánkové řady a letní rtěnky. A bohužel, má nejoblíbenější maska Pure System končí a vyprodává se, tak jsem brala ještě jeden kousek do zásoby.


Nejmilejší spolupráci za poslední dobu jsem nově navázala s Niveou. Opravdu, takhle milé PR má málo kdo.  A to cestovní balení! Miluji miniatury všeho a tohle se bude v létě hodit. 


Další milé setkání proběhlo se zástupci Catrice. Aneb dejte blogerkám možnost rozebrat stojan. Tohle už navíc je taková střídmá verze, kdy jsem něco rozdala nebo to po prvním zkoušení vyřadila. Přece jen obličej mám jen jeden. Bohužel.


Dvakrát se ozval i Dermacol. Zpevňující péči tady mám už od loňska v posledních měsících jsem se k ni konečně dostala. A jelikož mi vyhovuje, rozhodla jsem se s tím i nadále pokračovat a i letošní kousky jsem si nechala. Stejně tak mám ráda letní péči od této značky, a tak mi bude dělat společnost nejen opalovací sprej, ale také dvojnásobná péče po opalování. 


Dalšími kousky od Dermacol jsou letní laky ne nehty a k tomu nový odlakovač, který nesmrdí. Od Elixi.cz jsem zase po delší době dostala kousek od Marilou BIO. Tuto značku fakt miluji, protože na co sáhnu, to mi sedí. A je to případ i této masky. Brzy se dozvíte více. Zbytek už jsou taková torza balíčků od Avon a Garnier. Většinu jsem nechala pro vás do soutěží.


Zásobil mě také Loreal a Maybelline, a i tady jsem rovnou třídila. Nejvíce mě potěšila paletka Maybelline, kterou jsem chtěla vyzkoušet. Dále tady máme novou řasenku a metalické rtěnky. A nakonec rozšíření řady Infallible od Loreal. Také se na ni těším.


Další mix. Dostala jsem na vyzkoušení produkty značky Vivaco. Lirene má novinku v podobě masky na nohy a pro změnu masky od Sephory jsem dostala jako dárek k narozeninám.


A konečně poslední hromádka, takový mix nákupů. Maska Garnier vyšla asi na 30 Kč, po delší době jsem sáhla po něčem od NYX a ve Fann měli celý měsíc slevu, tak jsem tam také musela zavítat.

Spotřebováno

Taková moje klasická hromádka. Byla jsem i pár dnů mimo Prahu, tak se mi naskládalo pár miniatur a dokonce i nějaká poctivě spotřebovaná dekorativka.


1) Barva na vlasy Loreal - Moje klasika, kterou používám stále dokola a jsem s ní spokojená.

2) Lak na vlasy Tony and Guy - Jeden z mých oblíbených, mám ho ráda a v akci si ho klidně koupím znovu.

3) Suchý šampon Loreal - Seděl mi hodně, dokonce více než všechny slavné Batiste. Ráda si ho v budoucnu znovu pořídím.

4) Odličovací gel Neutrogena - Byl hodně dobrý. Chci v této oblasti ještě trošku experimentovat, ale až mě to jednou unaví, tak se klidně vrátím k tomuto.

5) Hydratační pěna do sprchy Bilou - Taková navoněná kravinka, ale moc to nehydratovalo. Znovu určitě nepotřebuji.


6) Šampon The Body Shop - Jeden z nejlepších, co jsem kdy zkusila.Vlasy byly pěkné, nezatížené, pokožka nesvědila a dokonce jsem celou lahev fakt poctivě vypotřebovala. A to se mi moc často nestává, většinou zbytky dodělávám spíše na štětce. :-)

7) Tonikum Ryor - Zkusila jsem to na citlivou pleť, kde je méně alkoholu a nebylo to úplně špatné, ale znovu ho nepotřebuji.

8) Serozinc La Roche Posay - Jeho hmatatelné výsledky jsou diskutabilní, ale já ho miluji. Neměla jsem ho poprvé a ani naposled.

9) Sprchový gel Dove - Moc hezky voněl, prostě klasika.

10) Tělové mléko Dove - To samé v bledě modrém, bylo fajn.


11) Čisticí pásky Nivea - Ano, jsou tady zase. :-)

12) Hydratační náplasti pod oči Dermacol - Také je kupuji opakovaně, občas dokážou oční okolí doslova nakopnout. Doporučuji, sama mám již další balení.

13) 14) Masky Garnier - Plátynkové masky mě obecně stále baví a tyto jsou prostě nejdostupnější. Za mě ano.


15) Pleťový krém Ziaja - Takový průměr, neurazí nenadchne a znovu ho nepotřebuji.

16) Sprchový gel Loccitane - Verbena je moje nejoblíbenější vůně, takže jsem si ho opět užila. 

17) Krém na ruce Loccitane - Hydratace bídná, ale vůně mandlí na jedničku. Na plné balení to nebude.

18) Tělové mléko Weleda - Průměr, nevadilo mi, ale znovu ho nepotřebuji.

19) Meruňkový olej Sanct Bernhard - Zamilovala jsem si ho a ráda si ho koupím znovu.

20) Krém na akné Avéne - Můj nejlepší pomocník, tohle bylo asi třetí balení a doma v zásobě jsou další dvě. Na problematickou pleť není nic lepšího.


21) Opalovací krém Clarins - Překvapilo mě, jak moc byl parfemovaný. Nebyl marný, ale kdybych si chtěla koupit drahý opalovací krém, stejně raději zajdu do lékárny.

22) Zubní pasta Swiss Smile - Taková klasika, nevadila mi.

23) Linky Kat von D - Tak se po 10 měsících loučíme. A ano, ta investovaná pětistovka se určitě vyplatila. Skvěle kreslí, skvěle drží a když si vezmu, kolik za ten rok mé kolegyně zrušily linek od Dermacol či Essence, tak si myslím, že jsem ve finále ušetřila. A ráda si je pořídím znovu. Jen co najdu nějakou dobrou duši, která mi je přiveze.

24) Oční stín Gosh - Jediný krémový stín, který mi drží, a to perfektně. Je to pro mě nepostradatelná varianta na všechny cesty i dny, kdy nemám na líčení čas. Zamilovala jsem si ho natolik, že jsem ho nejen celý vypotřebovala, ale hned jsem si šla koupit další balení.

25) Řasenka Makeup Studio - Na to, jak mě tato značka obecně nezaujala, tak řasenka se jim povedla a je to jedna z nejlepších, jakou jsem kdy měla. Dělala úžasné řasy, držela a samotné balení jsem měla přes 4 měsíce. 

Výživný červen máme za sebou a o prázdninách plánuji zvolnit. Opravdu teď cítím, že se nemůžu doma ani hnout, takže to musím trochu protřídit, uklidit, vyhodit, spotřebovat. Prostě s tím něco udělat. A myslím si, že i firmy budou odpočívat, tak to půjde o něco snáz. Ale na nule nebudeme, to je vám snad už předem jasné. :-)

Co vy a červen? Nechali jste se nachytat na nějaké slevy nebo vás to naopak v teplém počasí ani nebaví?

16 komentářů:

  1. Tak za červen se mi líbí snad všechno. Dermacol, Nivea, Maybelline, YR, brala bych vše :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Wow tolik novinek!! :))) Nalákala jsi mě na šampon od The body shop! :) Plátýnkové masky od Garnier mi vůbec nevyhovují, mě vadí, že jsou moc naducané tou tekutinou.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta hromada novinek vypadá lákavě, nejvíc se mi líbí nadílky od Catrice a Dermacolu. Já jsem v červenu nakupovala jen tak střídmě, ale bylo už potřeba s těmi nákupy trochu zvolnit:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda té masky od Yves Rocher, už jsem jí konečně na tvé doporučení chtěla vyzkoušet, ale bohužel už nikde nebyla :(

    Já jsem se teď docela dala do spotřebovávání nasyslených zásob a za červen jsem vypotřebovala 32 kusů (asi můj rekord) :D
    Ale bohužel jsem to posledního června trochu přehnala s nákupy a po 3 měsících, kdy jsem nebyla v drogerii, jsem si domů přinesla 35 kusů kosmetiky, k tomu mi každý měsíc chodí Lookfantastic box a ještě jsem tento měsíc objednávala z Avonu :D Asi bych si ty nákupy měla taky zapisovat, abych to viděla černé na bílém kolik utratím za kosmetiku :D A třeba bych konečně trochu zvolnila (ale to spíš asi ne) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, to je novinek :) Já jich tenhle měsíc tolik mít bohužel nebudu, kupujeme byt, tak jsem se musela trošku uskromnit :) Ale nenechala jsem si ujít novinky od Maybelline, mám tu i něco od Freedom a Trend It Up, tak snad se to sejde :)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je slušná nálož. Všem vám bloggerkám nejvíc závidím asi to Catrice setkání, to by se mi taky líbilo :) A UD Smoky paletku bych si taky přála, ať se ti s ní krásně líčí!

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  7. Čistící pásky od Nivei si také občas koupím :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Kat von D sa bude predavat aj v Ceskej republike. A aj v Polsku a Nemecku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom se šušká už hodně dlouho, ale zatím žádné oficiální informace nejsou.

      Vymazat
    2. Kat von D to minuly tyzden uverejnila na svojom insta. Bola v Polsku na uvedeni svojej znacky na trh a dala tam zoznam ostatnych krajin vratane CR 😉

      Vymazat
    3. Tak to by byla pecka! Nemáš prosím odkaz, já to na jejím insta nemůžu najít. :-( Děkuji.

      Vymazat
    4. Poslala som ti to v insta sprave. Nasla si si to?

      Vymazat
    5. Mám to, mockrát děkuji. Má to tam dobře schované, ale je to tam! Tak to mám ohromnou radost.

      Vymazat
  9. Tie Nivea čistiace pásiky musím vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  10. Můj nej format-spotrebovanci jsou tu...jupiii:D

    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat