pondělí 26. června 2017

Mix dekorativních recenzí (Avon, Mac, Gosh, Too Faced)

V poslední době se mi tady zase nasbírala pěkná hromádka věcí k recenzi, a tak si teď dáme několik článků, kde vždy shrnu produktů více, ať nám to odsýpá. Dnes to bude rovnou čtveřice kousků z dekorativky. 

Pudr Avon

Magic Fix od Avonu už jste u mě stihli vidět v oblíbencích. Když jsem ho začala používat, byla jsem z něj nadšená. Postupem času to trochu ochladlo, ale vezměme to od začátku. 

Jedná se o transparentní sypký pudr a jestli má na sobě něco debilního, tak je to balení. Se sypkými věcmi je vždy kříž, ale tady ty dírky jsou až moc malé a pudr naopak trochu hruběji namletý, a to nejde dohromady. Nakonec jsem se s ním naučila tak, že dřív než ho otevřu, tak s ním trochu zatřepu. A minimálně na půlku obličeje se mi to odsype rovnou. Občas to zase člověk přežene a vypadne mu pudr na týden. No, tohle se moc nepovedlo. :-)



Jinak je ale pudr fajn. Jak je trochu hrubší, musí se dobře štětcem ,,rozmíchat" a až poté nanášet na obličej. Ale ten pěkně zmatní, není zbytečně moučný ani nejde vidět více než je nezbytně nutné.

Co se výdrže týče, tak tam asi vlastně nejsem jistá. Když jsem ho začala používat, tak mi přišlo, že zmatní fakt na dlouho. Ale v poslední době jsem zase měla pocit, že když vezmu jiný pudr, že je to lepší. Pravděpodobně nezvládá teplejší počasí, ale v méně extrémních dnech to jde. 

Je to tak padesát na padesát. Svým způsobem ho mám ráda a ten efekt na obličeji je pěkný, a občas to i vydrží. Je tam ale i dost ale. A tak ho sice dopotřebuji, ale znovu ho určitě pořizovat nebudu (PR produkt).

Fix+ Mac

Málokterý produkt jeho sláva takto předchází. Fix+ od Macu je pro spoustu lidí svatým grálem, aby pro další nemalou skupinu představoval naprostou zbytečnost. Když se u nás začali prodávat miniatury, neváhala jsem a musela jsem ho také vyzkoušet.

Mám ho doma pomalu už rok. Ano, chvíli mi to trvalo, než jsem se rozhodla, jestli to teda něco dělá nebo je to jen příjemné stříkátko na pleť.

Fixátory makeupu obecně nepoužívám, protože mi vadí, že jsou plné alkoholu. A za druhé, většinu se musím během dne x krát přepudrovat tak jako tak a je zbytečné tam dávat ještě další mezivrstvu. Paradoxní je, že na lahvičce není složení, takže nevím jestli tady alkohol je nebo není. Na první dobrou ho necítím a pleti to neubližuje. Klidně bych řekla, že tam i není, ale dost možná funguje jen placebo. :-)

Zkoušela jsem s tím různé věci, přestříkat obličej hned ráno po nalíčení, později během dne. No, je to prostě příjemné, je to cool, umí to třeba stáhnout moc přepudrovaný obličej, ale to je asi tak vše. Hmatatelné výsledky v podobě déle trvajícího makeupu nemám.

Na co jsem si ale Fix+ naprosto zamilovala, tak na mokré nanášení neposlušných očních stínů. Vždy to párkrát stříknu na štětec a stíny (především ty hodně prašné či třpytivé) se perfektně nanáší a hlavně se to odrazí i na jejich výdrži. Krásně se to k oku přilepí a nehne se to a nebledne po celý dlouhý den. 

Nebudu vám lhát, zázrak to není, ale stejně mě to k této lahvičce přitahuje a asi si ji koupím znovu. I když zase asi jen v malém balení . 30 ml vyjde na necelé tři stovky. 

Lak na rty Gosh


O tomto kousku jste již určitě slyšeli. Byl docela nedávno jako dárek k časopisu a dostal se k nejedné blogerce. Já jsem si ho sice nekupovala, ale nakonec si ke mně cestu našel, dala mi ho kamarádka. 

Lak mám konkrétně v odstínu 007 Hot Lips a byť mé kolegyně produkt obecně spíše shodily, já jsem si ho zamilovala. Klíčová jsou ovšem vaše očekávání. Není to rtěnka, ani zmiňovaný lak, ani to není moc pigmentované. Je to prostě jen tónovaný lesk na rty.


Tato barvička mi ale perfektně sedí. Je to taková příjemná malinovka a jak já říkám, tohle je červená pro všední dny. Není to nijak výrazné, přehnané, jen příjemné zabarvené.

Na rtech je to příjemné, lehké. Trošku to lepí, ale díky tomu to dobře drží na svém místě a vůbec se to nerozpíjí. Výdrž je fajn, samo o sobě to drží, s jídlem to poté rovnoměrně zmizí. 

Za mě prostě ano. Asi nepotřebuji nutně další odstíny, ale tato konkrétní lahvička mi prostě sedla.

Řasenka Too Faced


Přesuňme se k další legendě. Řasenka Better than sex od Too Faced hýbe kosmetických světem již pěkně dlouho. Mě k vyzkoušení nikdy zase tolik nelákala, protože jsem tak trochu očekávala, že to nebude nic pro mé řasy. Když mi ale skončila v rukách jako dárek k nákupu, tak jsem ji moc ráda zkusila. Aspoň budu konečně vědět, na čem jsem.


Asi dokážu pochopit, proč ji davy milují, ale pro mé řasy to skutečně není. Řasenka je hodně těžká a byť jsem zvyklá si řasy líčit každý den, tak tohle jsem zvlášť ze začátku cítila celý den při každém mrknutí a bylo to opravdu nepříjemné. Po pár dnech si člověk zvykne i na to a je to lepší, ale pořád to prostě cítím. 

Co udělá řasenka moc hezky, tak je objem. Nádherně vykreslí jednu řasu za druhou, všechny naprosto rovnoměrně, precizně. Doslova to udělá efekt umělých řas. Bohužel tedy krátkých. Jak je ta formule hrozně těžká a soustředí se to na objem, nedokáže to řasy uspokojivě prodloužit. Stejně tak vám je nenatočí nahoru. A to je u mě problém. Já mám svoji hustotu docela dobrou, dokonce i délku, ale řasy mi padají dolů a potřebují je prostě vyčesat nahoru. Tohle Too Faced nezvládne. 

Takto v detailu jsou ty řasy moc pěkné. Ale na takovou tu běžnou vzdálenost, kdy vás lidé sledují, to prostě hezký efekt neudělá. Jsem docela zvyklá, že lidé mé  řasy komentují a chválí, ale s touto řasenkou se mi to nestalo. 

Zároveň umí k večeru i trošku opadávat. Jsem ráda, že jsem si ji vyzkoušela, mám teď aspoň jistotu, že plné balení nepotřebuji.



Ještě mám pro vás schovaný mix očních stínů, kterých se mi doma trošku nakupilo a poté tam ještě čeká mix různých pečujících produktů. Na to se však podíváme zase až příště.

Který z dnešních produktů máte také vyzkoušené?

9 komentářů:

  1. Lak od Gosh mam take, v tmave ruzovem odstinu a naprosto jsem si ho zamilovala.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě ten lak od Gosh vůbec nezaujalo. A ta řasenka sice vypadá na očích dobře, ale nezaujal mě právě kartáček.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja nemam vyskusany ani jeden tento produkt a najviac ma zaujal MAC Fix+.

    OdpovědětVymazat
  4. Lak na rty Gosh mám v tomto odstínu a pak ještě v růžovém, podle mně to jsou taky jen lesky, ale jinak spokojenost, používám je teď docela často.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za recenzi. Mně jsi potvrdila, že Better Than Sex to nebude řasenka pro mě, já nesnáším přesně to, když je řasenka těžká + ještě když mi nedrží řasy nahoře. Ovšem u tebe se mi ten efekt moc líbí, já mám někdy pocit, že se bojíš si ty řasy pořádně zvýraznit. :) Já chtěla udělat recenzi na 2 řasenky: Essence Get Big lashes v červeném obalu a Maybelline: One by One. Jenže pár dní po nafocení fotek se ty řasenky začaly chovat úplně jinak než ze začátku, tak recenzi chci ještě odložit. :)

    http://kliknisem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Já miluju Better Than Sex, ale musím říct, že zbytek produktů mě nezaujal. Značku Avon nemusím celkově, stejně jako Gosh, prostě mě jejich produkty vůbec nelákají :( A co se MACu týče, Fix+ je zrovna věc, která si myslím, že mi nebude sedět :\

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mám tento typ riaseniek rada, mne by možno sadla :)

    OdpovědětVymazat
  8. Lak od Gosh mám doma a i když ho spousta lidí nemá moc v lásce mě vyhovuje. Možná je to tím, že jsem neměla přehnaná očekávání. Naopak Better than sex řasenku miluji a pro mě je to jedna z nejlepších řasenek, které jsem kdy vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat