pondělí 29. května 2017

Mix recenzí na značku Pupa

Značka Pupa se k nám dostala zhruba před rokem a mé srdce, jak jinak, než zajásalo. Pupu jsem od té doby znala jen z vyprávění našich slovenských kolegů a moc jsem se těšila, až od nich něco vyzkouším. Mé drahé pracovní kolegyně mě dobře znají, a tak jsem od nich hned loni dostala k narozeninám poukázku právě do tohoto obchůdku. A mohlo se jít zkoušet a vybírat...


Kdo mě znáte, ale tak asi rovnou tušíte, že když mi trvá rok se dokopat k recenzi, něco bude špatně. Nejsem si jistá, kde se stala chyba, ale snažím si namlouvat, že jsem prostě sáhla po špatných produktech. Značka je mi moc sympatická a mají spoustu věcí, které mě lákají. Ale pravda, po tomto zkoušení to má značné trhliny.


Prvním kouskem jsou stíny v tužce Made To Last v odstínech 002 a 011. Tehdy v prodejně mě nadchly,protože za boha nešly sundat z ruky. Vypadalo to na super produkt a ještě byl navíc v akci, tak jsem brala hned dva. 



Bohužel ani vám neukážu fotku na oku, protože jsem na ně byla tak naštvaná, že šly jíž dávno z domu. Ten světlounký růžový vůbec nedokázal chytat rovnoměrně. Udělal jen pár nesouvislých šmuch na víčku a vůbec to nevypadalo dobře. Zalezlo to do vrásek, různě se to vysráželo, hrůza. Navíc to vůbec nešlo míchat s dalšími barvami. Což byl potom problém u té petrolejové. Na celé oko to není, ale jen na půl víčka to dát nešlo, protože si to nerozumělo s ničím, ani s růžovou kolegyní ani s pudrovými stíny. Taktéž se to během dne na oku pohybovalo a po pár hodinách to bylo ještě horší. Tohle za mě fakt ne. Cena je navíc kolem 280 Kč za kus.


Pudrový makeup je údajně velmi oblíbený. U mě se zase stala nějaká chyba. Co ale musím pochválit, tak krásný obal (nosím ho teď v kabelce a je to úplně něco jiného vytáhnout tohle, než nějakou obouchanou plastovou krabičku, kterou tam mám obvykle) a poté taky výběr odstínů. Mají jich snad dvacet. Já mám světloučkou nažloutlou 001, ale jsou tam ještě i dva světlejší odstíny. 


Balení je fakt pevné, kovové a uvnitř ukrývá vcelku použitelnou houbičku. Dobře drží i horní nápis a vůbec se nešoupe.


Co se samotným obsahem? Těšila jsem se, že v létě můžu nosit jen tohle. Je to prostě pudr, který navíc lehce kryje a také má SPF 25. Bohužel tedy, samostatně vypadá hrozně. Spolehlivě to odhalí každý pór, který na obličeji máte a schová se do něj. Vůbec to nevypadá dobře a není to nositelné.


To byl také důvod, proč jsem z něj nakonec udělala ,,pudr do kabelky". Pokud už totiž na obličeji máte základ s běžným makeupem a Pupu dáte jen na to, tak  je to fajn. Musíte tedy hodně zlehka, protože když to přeženete, tak to začne jako celek na pleti hrozně cestovat a shlukovat se. Když ale lehce přepudrujete, hezky to zmatní a původní makeup třeba i trochu poupraví. Když třeba jdu ještě po celém dni v práci někam ven, je fajn, že to umí makeup refreshnout. Na druhou stranu, není to zase nic tak neobvyklého a pudr od Rimmelu za zlomek ceny udělá to samé. Cena je kolem 500 Kč.


Pojďme si ale v závěru spravit chuť. Jejich laky na nehty jsou proslulé a díky bohu, i já můžu potvrdit, že jsou vážně dobré. Aspoň kousek s číslem 136, který doma mám. Lak se velmi pohodlně lakuje a pokud nejste pedanti na prosvítání špiček, s klidem si vystačíte s jednou silnější vrstvou. V opačném případě to řeší dvě tenčí. 


Lak vcelku rychle schne do vysokého lesku. Tento je zrovna z řady Color gel a skutečně navozuje pocit gelových nehtů. Perfektní je pak výdrží. Sám o sobě v jedné vrstvě u mě zvládne kolem pěti dnů, což považuji za úspěch. V kombinaci s duem podlaku a nadlaku od Essence je to poté v klidu týden. 

Jeho jedinou nevýhodou je cena. Velikost je 5 ml a vyjde vás kolem 170 - 180 Kč. Určitě se ale vyplatí si na ně počíhat. Mají neskutečné množství odstínů a často i slevy nebo výprodeje limitek, a pak je seženete třeba kolem stovky. Já určitě ještě nějakému neodolám.


Ještě jsem tam kupovala i takový lesko balzámek, ale ten mě tak naštval hned při prvním zkoušení, že jsem ho ani nefotila. Fakt nevím, co si o značce myslet. Chtěla bych ji milovat, ale přece jen, nepatří úplně k nejlevnějším a těch failů se u mě naskládalo docela dost. Ale stejně jí dám ještě šanci. Hodně mě lákají jejich paletky stínů a pro nějaký hezký lak na nehty si také ještě zajdu.

Co vy a značka Pupa, máte něco vyzkoušeno?

10 komentářů:

  1. Lak má krásnou jarní barvu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Značku Pupa mám veľmi rada. majú krásne obaly a super kvalitu. :)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  3. Mám rtěnku I'm Puppa a za me fakt super :) Hlavně ta výdrž. I když se třeba po 3 hodinách ta svrchní vrstva smyje furt mi zůstane na rtech pigment a pak jen třeba přetřu balzámem a barvu to oživí.

    OdpovědětVymazat
  4. Tato značka se mi líbí právě jejich obaly, jinak co se mi líbí jsou jejich laky na nehty. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Laky Pupa mám veľmi rada, vyhovuje mi ich výdrž a páči sa mi aj veľkosť balenia. Sú maličké a nezačnú mi liezť na nervy :) inak mám aj tekutý matný rúž a je skvelý!

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mam od Pupa ocny tien v ceruzke (este som ho neskusala, ale tvojou recenziou si ma dost vydesila), tekuty matny ruz, ktory je priserny a stetec na oci, ktory mam rada. Nic ine ma nelaka. Pupa je podla mna priserne predrazena a klalita nic moc.
    Ak chces este nieco od nich vyskusat, zaloz si clensku karticku a mas narodeninovu zlavu 50% na 2 akekolvek produkty.

    OdpovědětVymazat
  7. Na jejich laky na nehty čtu samou chválu, ale zbytek výrobků mi přijde za tu cenu fakt průměr, navíc se mi nelíbí obaly.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mam od nich BB cream+bronzer, ktory je velmi priemerny, stal vtedy so zlavou 50 % nejakych 5 EUR a potom co bolo super je urychlovac opalenia, bohuzial cena je priserna...stoji to nejakych 15 EUR za 200 ml, co mi vydrzi asi tyzden. Mne od nich nevyhovovali ani tie laky na nechty a vzdy, ked idem okolo toho obchodu v BA nie je tam nikto. Pride mi to strasne drahe na to, aka je to kvalita, obaly maju ale vacsinou pekne :-) Mala som aj par tych kaziet, ale nic co by som musela mat znova.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat