středa 7. prosince 2016

Oblíbenci za listopad

Letí to jako voda. Ale to asi říkám pokaždé. Listopad už se u mě točil kolem Vánoc. Nakoupila jsem téměř všechny dárky, začala si pouštět koledy a snažila se ty chladné dny co nejvíce zpříjemnit. 


Kosmetika
V péči jsem vsadila na hydratačnější kousky a co se dekorativky týče, zbláznila jsem se do zlaté, kterou jsem používala v mnoha proměnách snad celý měsíc. Vše odstartovala reklama na Max Factor. Do líčení Candice Swanepoel jsem se zamilovala a byť já nejsem zdaleka modrooká blondýna, zlatou mám na očích ráda, a tak jsem se pokusila to co nejvíce napodobit.


Originál

A moje kopie



Nosila jsem to tedy v různých obměnách, to by mě zase nebavilo mít oči každý den stejně namalované a především jsem tedy ubírala na spodní lince. Nejsem moc zvyklá nosit černou na waterline. Nejčastěji jsem však sahala po očním stínu Colour Pop v odstínu Get Lucky a dokreslovala to Mary-Lou manizerem od The Balm. Horní linku jsem vždy dělala Kat von D a když přišlo na spodní, zkoušela jsem novou černou tužku od Dermacol. Vytáhla jsem také podzimní tvářenku Gentle od Mac a na rty už přišlo něco hodně neutrálního. Buď rtěnko balzámek Catrice nebo tekutější Loreal.


A ještě něco z péče. Vypadá to, že jsem se konečně skamarádila se značkou The Body Shop. Pořád jsem u nich nemohla najít produkt, který by za ty peníze stál. Ale toto vitamínové tonikum je naprosto úžasné a na zimu jak dělané. Také jsem si pořídila slavný avokádový oční krém od Kiehls a rozhodně nelituji. Zamilovala jsem si ho od prvního dne.


Svíčky
Pálím celoročně, ale takhle před Vánoci ještě o něco více, a tak jsem si musela udělat čerstvou zásobu. Zvolila jsem opět mix Yankee, Kringle i Village. Objednávám tradičně u Jasmínky.


Blogerská akce s Biooo
V listopadu jsem byla také na malé akci pořádané obchůdkem Biooo v OD Kotva. Vše se točilo především kolem značky Planet Pure, která se zaměřuje na čisticí prostředky do domácnosti a okrajově kolem její dceřinné značky Eliah Sahil, která mě zaujala více, protože se zaměřuje na kosmetiku a minimálně šampon v prášku bych určitě chtěla někdy vyzkoušet. Domů jsme však dostali k vyzkoušení právě Planet Pure. Ale všimla jsem si, že články a videa o čističích jsou v poslední době u blogerek populární, tak budu také in. :-D


Nejvíce jsem si sedla asi s prostředkem na nádobí. Když už si člověk zvykl na nepěnivý šampon i pastu na zuby, tak zvládne i "jar". A abych mu nekřivdila, tak mi přijde, že fakt neskutečně rychle a lehce nádobí odmašťuje, a také mé ruce jsou spokojené, protože jsou očividně méně vysušené. Čistič na podlahy jsem ještě nezkoušela, ale mé parkety už se jistě těší, až budou vonět po borůvkách.


Jediné, co mi moc nesedí, jsou ořechy, které mají zastoupit prací prášek. Dát si pár skořápek do pračky a čekat, že se prádlo vypere stejně dobře jako s běžný prostředkem. Přiznám se, to je na mě až moc alternativní. Podle mě něco zvládne sama o sobě teplá voda a mechanika pračky a ořechy poslouží jako placebo. :-) Ale schválně, dejte mi vědět, jestli s tím máte zkušenost a co na to říkáte. 

Jídlo
Zvládla jsem i něco málo vyfotit v kuchyni. Takové velmi jednoduché jídlo do chladných dnů je bramborová kaše s uzeným a sterilovanou řepou.


Zimní verze salátu s dýní. Vespod je klasický salátový mix, šunka a nahoře pečená dýně se semínky a vše zakápnuto olivovým olejem a trochou jogurtu.


A nějaká ta dobrota. Žitné palačinky s tvarohem a horkými malinami.


Ještě jedna dobrota. Bonbóny Quality Street jsem se naučila kupovat v Anglii. Od té doby vždy toužebně očekávám předvánoční období, kdy se objeví i u nás. Konkrétně v Tescu. Teď jsou tam i v akci za 150 Kč, což je za 550 gramů fakt dobrých bonbónů docela fajn. 


Nakonec ještě již tradiční selfie. Líčení viz výše, plus jsem zkoušela nový makeup Dermacol, který je světe div se, světlejší než bych potřebovala. A jinak i docela vysušuje, což jde bohužel taky vidět. 


Co vy a listopad? Už u vás naplno propukla vánoční nálada?

18 komentářů:

  1. Myslím, že bio nebo přírodní úklidové prostředky jsou moc fajn, už nic jiného téměř nepoužívám, takže je dobré tu osvětu šířit dál. Ale přiznám se, že mýdlovým ořechům zrovna moc nevěřím, četla jsem i nějaké testy, kde opravdu dokázali, že je to jen placebo a prádlo s ořechy i bez ořechů je vyprané stejně.

    OdpovědětVymazat
  2. Tech svíček a vosku mas teda slusnou sbírku. Ja doma vubec zadne nepalim. Zlate stiny vypadaji zajimave :)

    OdpovědětVymazat
  3. Svíčky a vosky bych brala taky to je nádhera!
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Na zlaté teď taky ujíždím a to nejen na očích, ale i na nehtech, to mají na svědomí ty blížící se Vánoce:-) A udělala sis krásnou zásobu svíček a vosků:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zlatá ti moc sluší :) Jinak vosky já miluji vánoční :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Mycí prostředky také používám eko, oblíbila jsem si yellow&blue (dm či zdravá výživa) a teď se chystám na ecover ;) s pracími prášky je to horší, prostě kvalit obyč. nedosahují...jinak na skoro vše v domácnosti používám pomerančový od Hadka :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelý článok :)
    Pozývam ťa na vianočnú giveaway s Notino.sk! : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Ach ta tvářenka MAC...ježíšku koukej, jo? :) ColorPop stíny mě zajímají, vypadáš skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  9. U mě propukla vánoční nálada ve formě vánočního tvoření dekorací, to mě baví. Zlatá ti moc sluší, já na tuhle barvu úplně zapomínám, takže zítra zkusím podobné líčení, je to jednoduché a vypadá to decentně. Vodní linku jsem také dlouho neměla, nějak jsem si zvykla dělat stínem tu vnější. S žádným tvým produktem nemám zkušenost. Na čisticí prostředky se milé ráda podívám, neboť i tam by bylo potřeba ubrat na chemii a vydat se tou šetrnější cestou :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Pekne zásoby voskov a pri tom jedle som dostala riadnu chuť ísť niečo spapat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Musím říct, že u tebe se mi to zlaté líčení s tmavou linkou líbí víc než u té modelky. Asi díky tvým tmavým vlasům to mnohem líp vynikne než k blond. Já ani moc neřeším Vánoce, beru to v pohodě, dárky vymyšlené celkem mám. Mně zlatá nesluší, nesnáším ani zlaté šperky.
    http://story-of-diana-s-life6.webnode.cz/o-nas/

    OdpovědětVymazat
  12. E-shop Jasminka jsem neznala, ale musím říct, že tam jsou úžasné věci! Myslím, že budu ještě doobjednávat nějaké dárečky na Vánoce :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  13. ano vianocna nalada uz naplno zacalo to pecenim kolacikov, tlapiek a medovnikov :D ale este musim dokupit sviecky
    inac to licenie je skvele asi nieco taketo spravim na Vianoce
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  14. Vánoční náladu mám letos už docela dlouho a moc si ji užívám. Zlaté líčení očí je super, mně bohužel na očích moc nesluší. Proto zůstávám u své klasiky, bronzová a rose gold :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak po tom toniku se musím podívat, něco takového bych potřebovala :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
  16. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  17. Ty svicky jsou nadherne. ja mam vsude po dome ruzne svicky. Posledni, co jsem si koupila, tak jsou tyto - https://www.decodoma.cz/Vonne-svicky-na-sklenenem-podnosu-s-kameny-Skorice.html a krasne voni a i jak jsou na skle s kaminky je paradni.

    OdpovědětVymazat