pátek 14. října 2016

Cushion makeup od Loreal

Fenomén Cushion makeupů loni rozpoutal Lancome a letos se postupně objevují tyto makeupy i u dalších značek. Jednou z nejvýraznějších novinek v této oblasti je právě Nude Magique Cushion makeup od Loreal. Já jsem na něj byla hodně zvědavá, a tak mě potěšilo, když jsem byla na sklonku prázdnin pozvaná na akci, kde nám tato novinka byla představena.


Tajemství tohoto produktu tkví v tom, že makeup je napuštěný v houbičce, z které si jej pak pomocí polštářku nebo štětce nabíráte. Je to ideální společník na cesty nebo na rychlou úpravu během dne. 

Balení je moc pěkné, takové hravé a skutečně praktické. Obsahuje jak velké zrcátko, tak prostor na labuťěnku. 


Makeup samotný slibuje již od začátku lehké krytí a rozjasňující efekt. Musím říct, že nanášení je skutečně velmi rychlé a pohodlné. Obecně preferuji štětec, protože mi přijde, že je to ještě rychlejší a navíc spotřebujete méně produktu. Přijde mi, že do houbičky se toho vpije zbytečně moc a musíte ji v makeupu také vícekrát vykoupat, než nalíčíte celý obličej. Na druhou stranu, na cesty člověk aspoň nemusí tahat štětce a přiloženou labutěnkou to jde taky. Takže pro mě je to jasné, doma štětec, na cestách houbičku. 



Makeup má skutečně velmi decentní krytí, ale pleť umí pěkně sjednotit. Finiš je takový rozjasněnější a musím říct, že bych snesla i trochu tlumenější výsledek. Není to vyloženě špatně, navíc to dělá to, co slibuje, ale s tímto makeupem se musím během dne daleko vícekrát přepudrovat. Jinak je ale fajn, protože je velmi přirozený a nedělá žádnou neplechu. Žádné mapy, flekatění ani drolení. Prostě se člověk jen po pár hodinách leskne. 

Odstíny jsou kapitola sama pro sebe a byť je mnoho blogerek chválí, nemohu s tím souhlasit. U nás jsou dostupné čtyři kousky - 1, 3, 6, 11. Jednička je krásně světlá. Mně osobně nesedí, protože má růžový podtón, ale je rozhodně fajn, že u nás je. Trojku používám a sedí mi tak tak na opálenou pleť. Již brzy ho budu muset odložit a v zimě na mě bude prostě tmavý. Šestka je už dost tmavá, ale pořád v našich končinách použitelná. Kdo je obecně tmavší typ nebo se v létě dobře opaluje, bude mu sedět. A pak je tady jedenáctka. Zřejmě proto, když někdo z Afriky přijede k nám na výlet, aby si mohl jako suvenýr odvést makeup. Je to prostě málo a nedokáže to pojmout ani omylem barevné spektrum českých žen. Já osobně, pokud se budu k makeupu někdy vracet, budu kupovat v zahraničí odstín číslo 2. 


Hodně se mluví také o (ne)hygieničnosti produktu. Nejdříve mi to také vrtalo hlavou, jenže ono to nakonec nebude tak horké. Myslím si, že podobných věcí máme plné šuplíčky (třeba korektory, lesky s pěnovým aplikátorem). Budu se řídit selským rozumem. Zatím mi makeup nic špatného nedělá a v momentě, kdy se mi začnou množit pupínky, bude to signál, že musí jít z domu. 


Celkově musím říct, že mě makeup baví. Ocenila jsem ho hlavně na cestách, kterých jsem v září absolvovala hned několik. Jeho aplikace je velmi jednoduchá a výsledek je super za pár chvil. Krytí je opravdu jen lehčí, ale nemám s tím problém. Jediné, co je na mě trošku moc, tak ten rozjasňující efekt a rozhodně bych ho nedoporučovala majitelkám mastné pleti. Pokud však hledáte lehčí makeup na dny, kdy opravdu pospícháte nebo třeba do kabelky, rozhodně je tohle dobrá volba.

Cena je kolem 400 Kč, ale vyhlížejte slevy, jde sehnat i levněji.

Za poskytnutí produktu děkuji PR Loreal.

Už jste vyzkoušeli nějaký Cushion makeup? Vyhovuje vám tato aplikace?

8 komentářů:

  1. Pobavily mě ty odstíny :-D :-D Jinak make-up by mě lákal balením, ráda bych něco takového zkusila, ale nemám ráda rozjasněný finish a z odstínů by mi asi žádný neseděl.

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říci, že mě sednul. Líbí se mi, jak je za minutku nanesený a jde se. Škoda těch českých odstínů. Já jsem si z USA dovezla W2, která mi sedí naprosto dokonale. Ideální světlá s krásným žlutým podtónem. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Na jednu stranu tuším, že bychom asi kamarádi nebyli, na tu druhou mám chuť to zjistit a posoudit v praxi. Takže nákup rozhodně nevylučuji:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jako je to hodně smutné v Česku když jsou v prodejnách takové odstíny co skoro nikdo nevyužije. Třeba se jednou poučí a dostanou tu všechny odstíny a ne jen ty vybrané. :) Jinak makeup se mi hodně zamlouvá :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když oni argumentují tím, že se u nás ty tmavé odstíny prodávají. Pořád je mezi námi dost lidí, co chtějí vypadat jako pomeranč. :-( Nejprodávanější odstín je údajně ta šestka.

      Vymazat
  5. mne sa tam tak nepááááčia tie hubky :( prečo nie sú trošku jemnejšie...toto ma odrádza od kúpy takéhoto makeupu,keďže nie je práve najlacnejší :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Moc bych ho chtěla vyzkoušet, ale nevím jestli by mi vyhovoval.
    Beauty by K. - na mém FB najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat