neděle 23. března 2014

Beauty videa aneb žrout času

Dlouho jsem odolávala, ale už to přišlo i na mě. Hodiny a hodiny strávené na youtube. :-) Vždy jsem raději dávala přednost článkům. Přijdou mi rychlejší, dynamičtější, v psaném slovu se méně sklouzává ke zdlouhavým promluvám mimo téma a prostě i mojí doménou je text, nikoliv videa. Toho už jste si jistě také všimli. :-)

Čas od času jsem se sice mrkla na nějaké to video o kosmetice, zvláště, když to byla moje oblíbená blogerka, ale jinak mě to docela míjelo. Jak už jsem psala, má to půl hodiny, z toho pět minut je k tématu. Taky mě dost odrazuje, když video začíná tím, že tam dotyčná div ne poskakuje na židli, zběsile mává rukama a ještě u toho piští. To vypínám okamžitě. :-D A také mě baví jen videa o kosmetice. Jak je to o něčem jiném, už to není obvykle pro mě. Později jsem také přišla na to, že obecně jsou mi sympatičtější angličanky než američanky. Přece jen mi mentálně přijdou o něco bližší.Takže, jsem divák opravdu náročný, ale na youtube je takové množství kosmetických videí, že se tam dají najít i poklady, které mmě naprosto vyhovují. 

Jsou to tak dva měsíce zpátky, začala jsem se v tom více prohrabovat, hledat, pouštět a přidávat do pravidelného sledování. Především zahraniční kanály, český rybníček už mám probraný delší dobu. Snažím se to maskovat tím, že se vlastně u toho učím anglicky. Takže je to ve finále užitečně strávený čas. Dozvím se novinky o kosmetice, načerpám inspiraci a ještě si procvičuji  cizí jazyk. Já vím, já vím...chabá výmluva, ale na mé poctivější ,,já" funguje. :-D

Dnes bych vám chtěla představit ty, které mě baví ze všeho nejvíc a samozřejmě z vás vytáhnout tipy na další zajímavé vlogerky, protože nových videí není nikdy dost...

essiebutton

Tady to vlastně celé začalo. Nějak jsem se proklikala k jejímu videu a najednou jsem toho chtěla více a více. Essie je naprosto úžasná. Krásná, přirozená, charismatická. Dělá všechny typy videí, které mě baví nejvíce. Čili měsíční oblíbenci, vypotřebované produkty, tutoriály, představení jednotlivých značek, nákupy a různá další zajímavá videa. Používá většinou dražší produkty, ale není problém najít u ní i věci z drogerie. To mám také ráda. V kosmetice musí být různorodost. Líbí se mi, že i když je Essie samý vtípek a sem tam nějaká grimasa, není afektovaná a je na ni skvělá podívaná. 

essiebuttonvlogs

Essie má ještě jeden kanál, který spolusdílí se svým partnerem. Už z jejího beauty kanálu máte z jejího projevu pocit, že je to vaše kamarádka a chcete o ní vědět vše. Tímto kanálem je to částečně vyřešeno. Essie a Aslan natáčí videa ze svého života. Procházky, výlety, dovolené, i domácí vaření či povalování. Ano, je to taková reality show. Obecně tento typ videí nevyhledávám, ale tohle jsou dva naprosto úžasně sympatičtí a sehraní lidé, že mě to šmírování neuvěřitelně baví a těším se na každé video.

Tati


Výjimka potvrzující pravidlo. Tati je z Kalifornie a přestože je plná pozitivní energie, nemá potřebu u toho nadskakovat na židli a pitvořit se. Na Tati miluji naprosto vše. Líbí se mi, že její videa jsou krátká. Žádné vykecávání na hodinu. Videa jsou téměř denně, mají pár minut, jsou dynamická, propracovaná a výhradně o kosmetice. Najdete zde tutoriály, tipy na zajímavé produkty, nahlédnutí do jejího kosmetického ráje atd. Její kosmetický záběr je neuvěřitelně široký. Ráda používá kosmetiku z drogerie, ale není problém u ní najít i ty dražší kousky. Tati se je proslulá především svými videy, kdy jde nakupovat do drogerie a využívá jen slevové kupony. Jo, to vám panečku tečou sliny. Nejen nad tím, jak je v Americe neuvěřitelně široký sortiment všeho, ale také ty neuvěřitelné slevy. Pokud v sobě chcete probudit trochu závisti, tato videa to zaručeně dokáží. 

TheMakeupChair

U této slečny mě už sice moc nebaví klasická povídací videa, ale zase dělá moc šikovné a užitečné tutoriály a přináší různé tipy. Najdete zde i krátké svižné recenze a spoustu dalšího. Výběr kosmetiky má také široký a i zde člověka najde inspiraci. 

Lily Pebbles

Lily mi nejdříve přišla trochu nesympatická. Pak jsem ale přišla na to, že mi její projev vyhovuje daleko více než u mnohých afektovaných blondýnek. Lily je prostě normální holka, která miluje kosmetiku. A přesně to já mám nejraději. U Lily najdete takové všeobecné povídání o kosmetice. Používá spíše dražší produkty, ale drogerie se také nebojí. 

Michelle Phan

Super slavné kanály s miliony odběrů většinou míjím. To už pro mě nejsou ,,obyčejné" holky, od kterých čerpám inspiraci, ale nedotknutelné celebrity. I tady však udělám výjimku. Michelle znáte asi všichni. To je královna celého beauty světa na youtube. A určitě za tím stojí hromada práce, takže má můj obdiv. Je krásná, má neuvěřitelně příjemný hlas a nad jejím videy musí slintat nejeden profík. Ta jsou neuvěřitelně technicky propracovaná. U Michell tedy inspiraci moc nehledám, ale na její videa se jednoduše hezky dívá a jako relax jsou úžasná. 

Ze zahraničních kanálů ještě dále ráda mrknu na Fleur DeForce, emilynoel83, Dulce Candy nebo itsjudytime.

A český rybníček samozřejmě nevynecháme. Zde má své dvě top oblíbenkyně a k tomu kupu dalších.

Skodulka

Jestli budu někdy někoho vinit z mé nové závislosti sledování videí, bude to Klára. Právě ona byla vůbec první, jejíž video jsem nejen zapnula, ale především jsem se dodívala do konce. Její videa jednoduše miluji. Nejvíce ta se spotřebovanými produkty a dříve i rozbalování Senza/Ladyboxu, která už ale bohužel v poslední době nedělá. Ale samozřejmě i všechna další, včetně těch nekosmetických. U všech ostatních videa počkají klidně pár dní, prostě až mám čas, tak si k tomu, obvykle večer před spaním, sednu. Jenže v momentě, kdy se děje něco nového u Skodulky, okamžitě všeho nechávám, hezky nohy nahoru a jdu si pustit video. Má pro mě prostě nezapomenutelné kouzlo. Hezky se poslouchá, skvěle vypadá a mluví o produktech, které jsou mi blízké. 

BEAUTYpedia by Aja

Aja je na naší scéně ještě stále poměrně nováček, ale je mi s každým článkem či videem bližší a bližší. Na Aje se mi líbí, že je jednoduše ,,jiná". V tom dobrém slova smyslu, samozřejmě. Milá, usměvavá a moc dobře se poslouchá. Líbí se mi, že má neuvěřitelný kosmetický rozptyl a nemá problém používat levné i ty nejdražší kousky. Je jedná z mála, u které mi nevadí video na půl hodiny. Ale třeba její neuvěřitelná kvanta nové kosmetiky každý měsíc nejdou narvat do kratšího videa. :-) Také moc ráda sleduji, jak se úžasně zlepšuje s každým novým videem. Na začátku totiž za sebou měla sice úžasné pozadí, ale už jste vůbec netušili, co drží v ruce za výrobek. Dnes už zvládá obojí, skvělé pozadí a dokonce i zaostřené produkty. A také vždy ráda pokukuji, jakou zrovna pálí Yankee svíčku. Má ji v téměř každém videu. 

Z českých kanálů dále více či méně pravidelně sleduji petralovelyhair, GetTheLouk, Svět podle LU, InYourFaceBeautyblog

Na závěr samozřejmě to nejdůležitější. Ne že bych toho ke sledování měla málo, ale kosmetiky a kosmetických videí není nikdy dost. Takže jsem hodně zvědavá na vaše oblíbenkyně a budu se těšit na vaše zajímavé tipy v komentářích. :-)

18 komentářů:

  1. Já už bohužel Youtube taky propadla:-( Docela dost tvých favoritek neznám a určitě je omrknu.Miluju ale Essie! Je úžasná :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  2. Asi všechny sledujeme tuhle klasiku :) Jinak já má ráda itsjudytime a i její vlogový kanál, který sleduji denně už přes rok :) A nejkrásnější podle mě je HelloKaty :)

    OdpovědětVymazat
  3. já většinou na videa nemám náladu, přijdou mi obvykle zbytečně dlouhá a prostě mě to nebaví poslouchat, přiznám se :D výjimka je právě Ája, tu sleduju a souhlasím s tím, co píšeš, občas mrknu na Škodulku nebo IYF. ale obecně mám radši text a fotky, kde si to líp prohlídnu a můžu se k tmu třeba v budoucnu vrátit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto chápu, někdy jsou fotky daleko lepší a také mám k textům stále blíž. videa mám ráda na nějaké ty hromadné souhrny nebo tutoriály, ale klasická recenze je lepší v psané podobě.

      Vymazat
  4. Klárka a IYF jsou moje nejoblíbenější, a to můžou mluvit o čemkoliv, obě mají příjemný hlasový projev a skvěle se poslouchají.

    OdpovědětVymazat
  5. Na videa se moc nedívám, jelikož na to nemám až tak moc času, ale určitě se podívám na tyhle co sleduješ Ty, jelikož jsem snad ani jednu do téhle chvíle ještě neznala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám videa mnohem raději než články,ale bohužel sleduji především zahraniční blogerky.U nás holky dělím na dvě skupiny: uspávačky hadů (neboli nuda,nuda,nuda) a nebo naopak takovéto áááááhojjjjj,máchání rukou asi jako ty popisuješ ty americké afektované slečny,ovšem s tím rozdílem že ty naše neustále dávají najevo jak moc je otravuje nám ostatním cokoli sdělovat.Kroucení očima,otrávené ksichty apod.
    Mě se moc líbí jediná, a to Lucka (Svět podle Lu).Abych byla spravedlivá,myslím že po technické stránce má moc pěkně zvládnutá videa Petra LH,je moc milá a pozitivní,ale s jejím vkusem jak v líčení tak především s outfity se prostě ztotožnit nedokážu.

    OdpovědětVymazat
  7. Ugh, tak to se tedy opravdu stydím, že jsem tě do toho dostala zrovna já :) :D a teda divím se, to kouzlo nevím kde je.. :) Ale moc mě to potěšilo! :) A k těm rozbalovacím videím LB jen podotknu, že už nejsou z toho důvodu, že jsem si od boxů dala pauzu a přestala jsem je odebírat.. ale třeba to ještě někdy přijde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to chápu, že to kouzlo boxů už tolik nefunguje, ale byla to vždy skvělá videa. Ale tak hlavní je, že natáčíš dál i jiné věci. :-)

      Vymazat
    2. Zatím natáčím no, i když občas mám chuť se na to vybodnout.. :D :)

      Vymazat
  8. Já zbožňuji australské youtuberky Lauren, Chloe, Karissu a Shannon..jsou opravdu krásné a každá z nich je originální. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty české vlogerky většinou nevydržím poslouchat:-). Zkušenosti s Češkami mě od pouštění videí jaksi odrazují:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Já můžu doporučit kanál LBHauteFashion - je to mladý Slovák - vizážista a grafik a jeho videa s líčením jsou naprosto praktická, perfektně umí popsat co, jak a proč líčí. A někdy líčení předvádí na sobě ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Áju jsem si v poslední době hrozně moc oblíbila :))

    OdpovědětVymazat
  12. Moc vám všem děkuji za komentáře a hlavně kupu tipů. Jdu si to hned všechno prohlédnout.

    OdpovědětVymazat
  13. Podívej se na Lisu Eldridge. Jedna z nejslavnějších vizážistek na světě, krásná, milá, příjemná. I Michelle Phan oproti ní vypadá jak amatér (což ona vlastně i je :))

    OdpovědětVymazat