pátek 6. září 2013

Mátový gel od Ryor

Uvolňující mátový gel od Ryor mám ve své sbírce sice krátce, ale zato již pořádně vyzkoušený, a to v extrémních podmínkách. A je jednoduše skvělý, to vám dnes řeknu hned úvodem.

Krém mám asi tři týdny, ale používala jsem ho v posledních dnech opravdu pravidelně. Šlo to tak rychle, že jsem ho nestihla vyfotit v pěkném novém stavu. 
Chtěla jsem si ho pořídit už dlouho, ale stále jsem se k němu nemohla nějak dostat. Jenže před dovolenou to byla jasná volba. Potřebovala jsem něco nutně na nateklé nohy, které mě v autobusech vždy trápí. Trochu mě naštvalo, když jsem zjistila, že miniatura krému bude v Ladyboxu. Který ale bohužel vycházel v době, kdy já už jsem byla dávno pryč. Takže jsem si ho stejně musela koupit sama. A možná taky dobře, protože to menší balení by mi určitě nestačilo.



Tento gel slibuje mnoho účinků:
Napomáhá relaxaci celého organismu. 
Prokrvuje a dezodorizuje unavené nohy. 
Pomáhá odpuzovat létající hmyz a pomáhá i při bodnutí. 
Klidní pokožku po kontaktu se žahavými rostlinami a živočichy. 
Zmírňuje svědění pokožky a intenzivně chladí. 
Pomáhá proti otokům nohou při dlouhých pobytech v letadle nebo velké zátěži.

I když má tato věc v názvu gel, já bych ji nazvala spíše krémem. Texturou je to prostě lehčí, bíle zbarvený krém. Gel podle mě vypadá trochu jinak. Parfemace je v tomto případě velmi výrazná. Jednoduše mátově mentolová. Vůni budete ještě dlouho cítit nejen z vaší pokožky, ale bude se držet i v místnosti, kde jste se mazali, nasákne tím oblečení či povlečení. Mně je ta vůně sympatická. Já mám takové svěží větrové věci ráda, ale setkala jsem se i s negativními reakcemi okolí a nejednou se ke mně dostal dotaz, jakým smradem jsem se to namazala. :-)

Krém na pokožce začne po chvíli výrazně chladit. Dokáži si představit, že to může být pro někoho až nepříjemné. Já osobně s tím opět nemám problém. Ten největší efekt to má tak 10 - 20 minut, potom už to chladí jen velmi lehce, zato dost dlouho. Jde to cítit i dvě až tři hodiny.

Složení


A dostáváme se k tomu nejdůležitějšímu, čímž jsou výsledky. Začnu pocitem těžkých nohou a jejich natékáním, což byl také hlavní důvod, proč jsem si krém kupovala. V momentě, když nohy natřete, tak těžkost opravdu zmizí. Nohy jsou krásně pocitově lehoučké. 
Nejtěžší zkouškou bylo samozřejmě 16 hodin v autobuse. Asi v polovině této doby, čili po cca 8 hodinách mě začaly nohy šíleně bolet a zvětšovat svůj objem. V tento moment jsem si říkala, že mě do rána ty nohy snad odpadnou. A tak jsem je namazala tímto uvolňujícím gelem. Úleva přišla okamžitě, což se není čemu divit, ze začátku to prostě pálí a chladí opravdu výrazně. Co je však důležité, lehkost nohou zůstane po dlouhé hodiny a během druhé poloviny cesty jsem si na bolavé nohy ani nevzpomněla. Když jsem je poté po této cestě ráno kontrolovala, nestačila jsem se divit. Po 16 hodinách v autobuse měly svoji obvyklou velikost a nebyly vůbec nateklé. Zázrak.
Poté následovaly samozřejmě náročné dny, kdy jsem celý den chodila a korunovala to zpáteční opět stejně dlouhou cestou v autobuse. Během celé této doby jsem nohy vždy jednou denně mazala. Vždy mě to dokázalo na několik dlouhých hodiny zbavit pocitu těžkých nohou, bohužel otokům už jsem při takové zátěži zabránit nedokázala. I po návratu domů jsem tedy nohy mazala jednou, někdy i dvakrát denně. Po zhruba týdnu se vše vrátilo do normálu. Jen pro srovnání. Když jsem byla asi před dvě lety v Bruselu, taktéž autobusem, kdy cesta trvala něco přes 10 hodin, tak jsem nateklé nohy léčila více než měsíc a nakonec zabraly až léky. Krém od Ryoru je tedy pro mě v tomto případě naprostý zázrak, který mě rychle a efektivně s tímto problémem pomohl. Z tohoto důvodu ho můžu jedině doporučit.

Abych neopomenula další slibované účinky. Zkoušela jsem ho také na ošetření po bodnutí hmyzem. V tomto případě je opět výborný. V okamžiku je po svědění a pupínek se rychle zatáhne. Primárně na odpuzování hmyzu jsem ho nezkoušela, ale díky jeho pronikavé vůni bych věřila tomu, že bude také fungovat.

Celkové shrnutí: Je tentokrát jednoznačné, krém je výborný a plní přesně to, co slibuje. Dlouho jsem z ničeho nebyla tak nadšená. Já sama ho budu používat i nadále a určitě časem koupím dalším balení.

Cena za 200 ml je 170 Kč, já ho v jedné zapadlé drogerii kupovala dokonce za 155 Kč. Investice se určitě vyplatí.

Věřím, že díky Ladyboxu ho má mnoho z vás již také otestovaný. Jak se osvědčil vám?

11 komentářů:

  1. Ozkouseny jeste nemam,ale vrhnu se na to. Boli me ted za krkem,asi jsem si s nim nejak hnula a nohy mi taky casto natykaj,tak jsem zvedava:)

    OdpovědětVymazat
  2. jeste jsem ho nestihla zkusit, ale zni to jako zazrak, tak se na nej o to vice tesim...

    OdpovědětVymazat
  3. Za sebe doporučuju! Primárně bylo koupeno velké balení pro tatínka letícího do NY, z kterého jsem odlila do cestovního kelímku. Zbytek krému jsem samozřejmě musla vyzkoušet. Před lety jsem měla v dostihu úraz ramene, mám přetrhaný nervy mezi ramenem a páteří a občas to šíleně bolí. Teda nebolí, ale takovej strašně divnej pocit, spíš brní nebo tak něco... V tomhle stavu řídím jednou rukou a tu bolavou mám za zády, teče mi studenej pot po čele. Prostě leta trpím, nepomohlo nic. Jen tak ze srandy jsem to napatlala Ryorem, nečekala jsem vůbec nic. ALE chyba lávky! Prohřál, ostudil a rameno se hodilo do kupy, aspoň na chvíli, což je po těch letech úžasná zpráva! Tohle nedokázaly žádný sr..ky od doktorů!

    Za sebe jednoznačně doporučuju!

    OdpovědětVymazat
  4. pokud vám ryor vyhovuje zkuste krém na vemena krav, zní to hloupě, ale je to úplně to samé :) ale ve větším balení a za daleko menší cenu (a navíc se i pobavíte, protože před použitím je třeba se řádně vydojit :) )

    OdpovědětVymazat
  5. Já problém s natýkáním nohou nemám, ale zas mě trápí špatné prokrvování a mám nohy furt studený, tak bych to mohla taky zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já ho používám především na bodnutí proti komárům :) Nateklé nohy nemám :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem s ním také moc spokojená, na moje bolavé nožky je super.. až na tu vůni! :)

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Nepřenesla jsem se přes ten smrad. Ale jinak mám Ryor ráda a určitě bude fajn. :-)

    OdpovědětVymazat