pátek 26. dubna 2019

USA wishlist

Nechce se mi tomu ani věřit, ale má vysněná dovolená se blíží mílovými kroky. Vždy jsem pokukovala po tom, co za velkou louží nakoupit. A nyní jsem si mohla dát dohromady celý nákupní seznam. Tedy, on zase tak reálný není. Chtěla jsem si najít původně top 9 kousků, ale pak se to nějak zvrhlo a mám 2x9. :-) Určitě si to  vše nekoupím, protože by to nemusel vydržet ani kufr a hlavně konto. Ale snění je krásná věc, tak jsem sem dala úplně všechnu kosmetiku, která mě láká. A až se vrátím, můžeme to společně překontrolovat. 


Co mě napadlo jako nejdříve. Určitě mrknout na stojan Wet n Wild. Láká mě jejich makeup a bez ikonické paletky za pár dolarů to také nepůjde. Z drogerie bych poté ráda pořídila stíny Infaillible od Loreal. Vzpomínáte na ně? Pár let zpátky je u nás milovali úplně všichni. A pak je naprosto nesmyslně stáhli z prodeje. V zahraničí se naštěstí prodávají doteď. Až narazím na obchod Bath and Body Works, spolehlivě ho vykoupím úplně celý! A pak tady máme Sephoru. Nejvíce  v hledáčku mám paletku stínů od Marc Jacobs, značku Milk a CC krém o IT cosmetics. A z péče o pleť určitě značku fresh. 


Pak ty obchody samozřejmě obejdu znovu. V drogerii nesmím minout stojan Maybelline a do zásoby koupit můj milovaný BB krém, laky na nehty Essie (řekněte mi, proč se u nás pořád neprodávají!), antiperspiranty Secret a také pásky na nos Bioré. Minout bych neměla drogerii Ulta, kde mají Lorac a také Colour Pop. Kdybych šla náhodou zase kolem Sephory, přidala bych ještě značku Tarte a také Drunk Elephant. A obchod Yankee Candle bude další povinností. 

Tak mi držte palce, ať ulovím aspoň něco a určitě se vám poté ozvu, jak to s nákupy dopadlo. 

Napadá vás ještě něco, co kosmetického bych si měla v USA pořídit?

7 komentářů:

  1. Přeji ať si dovolenou užiješ a splníš si co nejvíce kosmetických přáníček:-) Wet n Wild, Bath and Body Works a YC je klasika, kterou bych osobně určitě neminula a líbí se mi i ostatní produkty:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Naopak si toho musíš koupit ještě víc! Nevidím žádný ColourPop? Co Airspun pudr? Řasenky od Covergirl? Laura Mercier? Visiart paletky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. LA girl? JCat beauty? Drunk Elephant? Je toho tolik :-)

      Vymazat
    2. CP paletka tam je. :-) Covergirl mě vůbec neláká, na to máme doma Max Factor a na to další musím mrknout, to neznám. Díky za tipy.

      Vymazat
  3. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat