pondělí 8. dubna 2019

Velké testování značky Rituals

Nebojte, nezbláznila jsem se. A i když je za okny jaro, já vám jdu povídat o adventním kalendáři. :-) Pokud si dobře vzpomínáte, tak po celý prosinec mi dělal radost kalendář od Rituals. A o pár měsíců později můžu říct, že jsem vše stihla pořádně vyzkoušet a z velké části i spotřebovat, a tak se dnes můžeme na značku Rituals podívat více dopodrobna. 


Myslím si, že Rituals je u nás poměrně dost opomíjená značka. Nikde se o ní moc nepíše, a když jdete kolem jejich obchůdků, často zejí prázdnotou. Sama jsem měla dosud vyzkoušené hlavně jejich proslulé sprchové pěny a poté tělový krém. Značka jako taková je mi ale hodně sympatická a po adventním prozkoušení můžu také říct, že naprosto skvělá a ve finále vlastně ani ne tak přehnaně drahá. Byť samozřejmě dražší než třeba produkty z drogerie.


Co všechny jejich produkty spojuje, tak neskutečné relaxační vůně. Ani nedokáži říct, která mi voní nejvíce. Jasně, hodně chválená sakurová řada je skvělá, ale já si hodně libovala i v řadě Ayurveda. 


Začneme nekosmeticky, a to jejich svíčkami. Tady jim budu muset dát ještě jednu šanci a koupit si nějakou větší. Tito prcci jsou sice roztomilí, hořeli dobře a dlouho, jenže to moc nevonělo, ani když jsem je pálila všechny najednou. Takže u svíček jsou mé pocity zatím smíšené. Ale znáte mě, tady mám laťku hodně vysoko a na Yankee candle zkrátka jen tak něco nemá. 


Sprchové pěny jsou klasika a jsou to jedny z prvních nebo úplně první pěny, které kdy byly. To, co se nyní děje v drogeriích, byl až jejich následek. Přitom pěny Rituals zůstaly jedinečné tím, že nejdříve je to spíše gel, který se až na pokožce změní v bohatou pěnou, která k ní dobře přilne. Já miluji ty miniatury, které jsou skvělé na cestování. Díky té textuře to poslouží nejen jako sprcháč, ale i pěna na holení.


Krémy na ruce zrovna dodělávám. Červený jsem měla na den, je lehčí a má krásnou energickou vůni. Zelený si rovnou říká "noční balzám", takže jsem mazala vždy před spaním. I přes svoji spíše gelovou texturu je opravdu hutnější a chvíli trvá, než se vsákne. Vůni má naopak relaxační, uklidňující. Ještě mám doma v zásobě krém s vůní sakury, tak na ten se také těším. Svými vlastnostmi jsou fajn, hydratují, co víc si přát. 


Pánský sprchový gel jsem poslala dál. Já si více užila tekuté mýdlo. Růže a mandlový olej, to je další skvělá parfemace. Jinak se hezky používalo, nevysušovalo. Tělový krém je poté měla již několikrát a díky té vůni i našlehané konzistenci zkrátka máte pocit, že na sebe mažete něco lepšího. Pro občasné hýčkání značka ideál. 


Sakurová řada je proslulá a musím říct, že ta vůně je božská. Ale to u Rituals všechny, tím se budu dnes asi opakovat. :-) Měla jsem tady šampon, který je fajn. Hlava mě po něm nesvědí (to je pro mě nejdůležitější) a vlasy jsou pěkné. Víte, že já jsem na vlasovou péči náročná a mám své jasné favority, ale tohle na prostřídání u mě uspělo. 

Dále jsem tam měla tělový krém, o těch jsem psala výše. Jsou boží. 

A nakonec tělový peeling. Uvnitř je průhledný gel, podobný sprcháčům a v něm menší, ale ostrá zrníčka. Evokuje mi to písek. Svoji funkci to odvede, pokožka je provoněná a ne zbytečně vysušená či podrážděná. Ale já osobně u peelingu dávám přednost jiným a trošku jemnějším texturám. 


Sprchový gel byl klasika. O mnoho víc jsem si užila tělový olej, který mě z celého kalendáře nadchnul snad nejvíce a budu ho potřebovat v plném balení. Krásně se vstřebal, zanechal pokožkou super jemnou a ta vůně...ta se nedá popsat, to se musí zažít.

Tělový sprej je fajn, tohle konkrétně je taková svěží letnička. 


Z tohoto mixu musím vyzdvihnout hydratační ampule na pleť. Je to neskutečná vzpruha, krásně to hydratuje, vypne a zjemní vrásky. Po těch se musím také podívat.

Čisticí maska byla zase docela zábavná. Uvnitř je prášek, musíte to sami smíchat s vodou. V dlaních to začne považlivě bublat a poté se to změní na klasické hnědé bahýnko. Na pleti to udělá typickou "kamennou tvář", po umytí je krásně hladká a čistá. Fajn věc.

Tuhé mýdlo a odličovací gel naprostá klasika, vše v pořádku. A ubrousky jsem tedy zatím nepoužila, schovávám si je na cesty. 


Jsem z kalendáře i zpětně nadšená. Dělal mi radost po celý prosinec, ale především jsem si díky němu mohla celou značku pěkně prozkoušet. A jsem mile překvapená, jak mi produkty sedly. Ty vůně zmíním ještě jednou, jsou úžasné a nenahraditelné. To opravdu musíte vyzkoušet. Produkty samotné jsou velmi kvalitní a cítíte, jak jimi celé tělo hýčkáte. Ráda se k Rituals budu vracet a objevovat jejich další voňavé poklady.

Co vy a značka Rituals, máte něco vyzkoušeno?

9 komentářů:

  1. Tuto značku nemám vůbec prozkoumanou, měla jsem tak jeden dva kousky :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem sprchovou pěnu Sakura, byla úžasná, chci tuhle značku dál prozkoumávat, myslím, že má co nabídnout.

    OdpovědětVymazat
  3. Od této značky jsem ještě nic nezkoušela, ale vůbec bych se nebránila, vypadá skvěle.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Stani, ak Ti mozem poradit, tak si tie velke sviecky nekupuj. Je to skoda penazi u nas stoji jedna tusim 25 EUR. Okrem oranzovej Buddha varianty ostatne necitit vobec, najhorsie na tom je Sakura, to necitit ani z bezprostrednej blizkosti. Absolutne neprevonaju priestor, pouzivala som na ne iluma lid od Yankee Candle a tunely sa mi tvorili aj tak. Vyhoreli ku koncu pekne, vyzeraju dekorativne, ale za tie penaize to nestoji. Ja som kupovala vacsie mnozstvo darcekov takze som k tomu dostala tie sviecky na Vianoce ako darcek v obchode. Su ovela lepsie a lacnejsie sviecky z obchodu, ktore vonaju lepsie ako tieto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obecně na ty svíčky nejsou moc dobré recenze, je to škoda.

      Vymazat
  5. Pár produktů od této značky mám a jsem docela spokojená. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Stydím se, mám hrozné mezery, přitom mám kamenný obchod hned u nás v OC Nový Smíchov, zatím jsem nic nevyzkoušela, ale chystám se na to, Sakurová řada mě nadchla a nějaký produkt do sprchy bude asi sázka na jistotu. Moc pěkné a povedené :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat