pondělí 1. dubna 2019

Kosmetická statistika (březen)

Další měsíc je za námi a nemusíte se bát, i tentokrát bude statistika stát za to. Kromě klasických nákupů i kupy spotřebovaných kousků jsem dělala také jarní čistku v šuplíčku s dekorativkou, a tak se nám čísla trošku vyhoupla. Přírůstků je 38, rozloučila jsem se poté s 52 kusy. Dneska to bude dlouhé, držte si klobouky.

Novinky

Já fakt nevím, jak se mi to podaří vždy naskládat. Nic nekupuji, nic nedostávám, ale stejně toho mám na konci měsíce plnou krabici. Ale vzhledem k tomu, jak spotřebovávám, tak si doplnění zásob i zasloužím. Tento měsíc to bylo hodně o maskách, nějakých dárečcích, přišel ještě poslední Lookfantastic box a bylo to. 


Pravidelná zásoba dorazila od Dermacol. Příjemný detoxikační balíček včetně mých oblíbených masek pod oči a nějaké ty rtěnky a stíny v tužce. 


Tohle je takový mix od známých a kamarádek. Je fajn mít kolem sebe lidi, co ví, že kosmetikou mě vždycky uplatí. :-) 


Již zmiňovaný Lookfantstic box, který se tentokrát opravdu povedl. Mám radost ze všeho. Nejvíce asi z rozjasňovače Morphe, protože ten je fakt neskutečný. 


Klasická "nuda" z drogerie. Ale jsou věci, bez kterých se člověk zkrátka neobejde. 


Různý mix, po hodně dlouhé době jsem byla v obchůdku Ziaja, nový kondicionér Elseve jsem dostala od Lorealu k vyzkoušení a sprcháče byly jako dárek u časopisů. 


Masek není nikdy dost. V Rossmannu teď výrazně rozšířili sortiment, navíc bylo vše v akci, tak nešlo odolat. 


Peckou tohoto měsíce je stojan dekorativní kosmetiky Physician Formula v Dr. Max. Musela jsem něco vyzkoušet. Zatím u mě na plné čáře vyhrává rtěnka. 

Spotřebováno

Pořád zvyšuji svůj standard. :-) Ale ne, dnešní číslo 52 je dáno jarním větrem v dekorativce. Těch poctivě vypotřebovaných bude k obvyklé třicítce. Čas od času je to zkrátka potřeba. Ale opět plno miniatur a ta hromádka samotná vlastně není ani o moc větší, než bývá. 


1) Barva na vlasy Loreal - Tou to tady vždycky začínáme. :-) Je skvělá.

2) Ústní voda Dontodent - Také klasika. Je jedna z nejlevnějších a přitom dobrá. Není co řešit. 

3) Odličovací gel Skin 79 - Průměr. Fungovalo to tak, jak mělo, příjemné, čistilo, nevysušovalo. Ale ani ničím nevybočovalo z řady, nutně jej znovu nepotřebuji. 

4) Péče na vlasy J Beverly Hills - Přezdívaný zázrak, nic lepšího na vlasy není, používám neustále. 

5) Tekuté tužidlo J Beverly Hills - Také skvělý produkt, který vlasy nezatíží a ještě se postará o objem. 

6) Tělové mléko Dove - Moje nejoblíbenější tělové mléko vůbec. Čas od času se k němu vracím a rozhodně jsem jej neměla naposledy. 


7) Odličovač očí Yves Rocher - Známe všichni, nejlepší odličovač na oči. 

8) Lak na vlasy Nivea - Nemám ho moc ráda, protože je těžší a ve vlasech lepí. 

9) Sprchový gel Yves Rocher - Jedny z mých nejoblíbenějších sprcháčů, pořizuji opakovaně. 

10) Krém na nohy Balea - Co dodat, lepší krém na nohy není. 

11) Sérum Ryor - Velmi mi vyhovovalo a mám už v zásobě jeho brášku zase z jiné řady. 

12) Tekuté mýdlo Cien - Mám ho v kuchyni, kde mi ostrá vůně verbeny vyhovuje. 

13) Pěna na holení Isana - Za asi 20 korun je to nezmar, vydrží hrozně dlouho a funguje tak, jak má. 


14) Pleťový krém Dermacol - Přiznám se vám dobrovolně, vymazala jsem to na tělo. Ten krém má fajn myšlenku, ale skutečně patří jen na náctiletou pleť. 

15) Deodorant CD - Fajn přírodní věc, která pot v rámci svých limitů zvládala docela dobře. 

16) Alpa - Používám na odmaštění nehtů před lakováním. 

17) Meruňkový olej Bione Cosmetics - Tento olej patří k mým nejoblíbenějším a sedí mi jak na tělo, tak i obličej. 

18) Vůně Jo Malone - Co dodat, ty vůně jsou božské a já si určitě musím pořídit nějakou letní variantu. 

19) Sprej na spaní this works - Fajn věc na přestříkání polštáře před spaním. Docela jsem si na to zvykla. 

20) Oční krém Kiehls - Můj nejoblíbenější oční krém vůbec, tohle bylo asi čtvrté balení. 

21) Peeling na vlasy Christophe Robin - Příjemná věc, která z vlasů stáhla úplně všechno. Tedy včetně barvy, takže jsem používala vždy cíleně právě před barvením. 


22) Maska pod oči Sephora - Nic moc, ty od Dermacol jsou lepší a levnější. 

23) Hydratační maska Dermacol - Úplně mi nesedla, je primárně určena na starší a sušší pleť, na mě to bylo až moc. 

24) Maska Rituals - Vevnitř byl prášek, který se ještě mixoval s vodou. Poté vzniklo klasické bahýnko, co na pleti zatvrdlo a hezky ji vyčistilo. Fajn věc. 

25) Maska na ruce Trend it up - Spíše pro zábavu, než aby to reálně něco dělalo.

26) Maska Korika - Vevnitř fakt byly kousky zlatého čehosi, ale ve finále to pleti moc nepomohlo. Do druhého dne byla zase suchá. 


27) Pleťový krém this works - Velmi příjemný denní krém.

28) Enzymatický peeling Elemis - Vyhovoval mi a něco podobného si musím pořídit, zrovna doma nic takového nemám. 

29) Makeup Catrice - Kosmetická hvězda, pro mě už druhé balení a určitě budu pořizovat další. 

30) Rozjasňovač Loreal - Je krásný, ale ve finále jsem ho použila fakt párkrát. Navíc už se začaly oddělovat složky, tak musí z kola ven. 

31) Micelární voda A-Derma - Dobrý a funkční vzorek na cesty. 

32) Krém na ruce Spirittime - Příjemná věc do kabelky. 

33) Tonikum For life and Madaga - Vypotřebovala jsem to tak rychle, že vlastně ani nevím, jaké to bylo. Ale nic špatného to neudělalo, takže dobrý. 


34) Hydratační ampule Rituals - Milé překvapení a čas od času bych něco takového na pleti snesla. 

35) Tělové mléko Rituals - Skvělé, voňavé, přesně tak jak Rituals umí. 

36) Sprchová pěna Rituals - Matka všech sprchových pěn a stále ze všech nejlepší. 

37) Sprchový gel Rituals - Příjemný, voňavý. 

38) Mýdlo Rituals - Posloužilo, ale já tento typ produktů zase tolik nevyhledávám. 


39) Konturka Essence - Moc jsem ji nepoužívala. 

40) Tužka na oči Rimmel - Mám ji sto let, takže nejvyšší čas se rozloučit. 

41) 42) Tužky na oči Catrice - Tvrdé, málo pigmentované, nanic. 

43) Linky Nyx - Tyto jsem měla už dvakrát, je to snad jediná modrá, který mi na očích sluší. Koupím si je časem znovu. 

44) Tužka na oči Yves Rocher - Byla dobrá, ale také už má svá léta slávy za sebou. 


45) Univerzální tyčinka Loreal - Napůl tvářenka, napůl balzám a ve finále nanic. Moc jsem to nepoužívala. 

46) Lesk na rty Becca - Asi jsem už na tyto měnící se blbinky stará, moc jsem ho nepoužívala. 

47) Rtěnka Loreal - Moje oblíbená, jen se nám tak trošku zkazila. 

48) Tekuté stíny Loreal - Na léto byly fajn, ale vyschly. 

49) Linky Kiko - Ty nejlepší linky na světě, co vydrží úplně cokoliv. Bohužel do roka je vždy po nich. Čas od času jsou v limitce, tak na ně budu zase číhat. Už jsem je měla dvakrát. 

50) Rtěnka Sephora - Příjemná, měla jsem ji ráda. 

51) Balzám Essence - Krásná, univerzální barva i fajn textura. 

52) Rtěnka Nyx - Tady v těch prccích je vždy jen na pár použití, ale byla dobrá. 

Máme to komplet. Příště už toho snad ani tolik spotřebovat, nechci, kdo to má potom vypisovat. A ve vašem případě číst. :-) V dubnu plánuji menší nákupní detox, protože v květnu to opět roztočím, a tentokrát v zahraničí. Ale nebojte, na suchu nebudeme a spotřebovávat se bude vždy. 

Krásný duben. 

10 komentářů:

  1. Fa v časopise jsem také neodolala a Ziaja peeling je boží. V Rossmannu jsem jen mrkla rychle a až snížim zásoby masek, rozhodně vím, kam jít.

    OdpovědětVymazat
  2. Asi musím do rossmanu :D ten medvídek vypadá roztomile :D


    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  3. Mně to číst baví, je to neskutečný, jak se ta kosmetika u Tebe točí:-) Sprchová pěna Fa mně potěšila, už se těším, až ji vyzkouším. Cupuacu peeling Zija je pecka, stále se k němu vracím:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Do Rossmanna budu muset skočit :D jo FA pěnu mám taky a jsem na ní docela dost zvědavá :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jako ty v kosmetice jsem já zase dělala velkou čistku v šatníku - přibylo mi asi 12 nových kousků a vyřadila jsem asi 33 kousků. :) Hlavně starých triček jsem měla mraky. A z kosmetiky jsem si koupila vlasovou péči Wella (šampon, masku, termální ochranu a lak na vlasy) a pastelku na rty Labello v nude odstínu. :) Diana

    OdpovědětVymazat
  6. Teda to je ale spotřebovanců! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem dělala nemilosrdnou jarní čistku v dekorativce, spousta produktů na rty šla pryč, tvářenky, oční stíny, které jsem za poslední 4 roky nepoužila ani jednou, teď ještě musím vytřídit laky na nehty.

    OdpovědětVymazat
  8. jojo super, mám moc ráda tyto články...pro bronzer do Dr. Max si snad koncem týdne taky zajdu... :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat