středa 24. dubna 2019

Jarní oblíbenci

Konečně je to tady, dny se prodlužují a teplota na teploměru stoupá. Spolu s ním i má nálada. Také máte automaticky při slunečných dnech lepší náladu? Já rozhodně! Dnes jsem vám dala dohromady mix věcí, které mi v posledních týdnech dělají radost. A vše doplnila nejen pravidelnou dávkou jídla (tentokrát jsem se vážně snažila), ale také rozkvetlými fotkami přírody. 


Jestli se u mě v poslední době něco změnilo, tak mé absolutní zamilování do červených rtů. Sice jsem je nosila i dříve, ale spíše jen na večer a zvláštní příležitosti. Zjistila jsem ale, že se v ní cítím skvěle každý den a s klidem s ní vyrazím do práce i na schůzku. Asi jsem do toho musela dospět, ale mé aktuální motto: nenápadné kouřovky a červené rty. Jasně, je to ta největší klasika. Ale funguje. Ještě se tedy musím naučit nosit i červené nehty. Tam mi to stále moc nejde. :-D 


Které červené používám? Všechny, co doma mám. U takto výrazné barvy dávám přednost texturám, které bezpečně drží na svém místě. Takže tekuté rtěnky od Dermacol a Rimmel jasně vedou. Docela jsem si oblíbila také novinku od Loreal a špatný kousek není ani od Physician Formula. Pokud chci rtům přece jen ulevit a nemít na nich suchou texturu matné rtěnky, sáhnu po balzámku Labello. 


Já už se vám tu chudinku od Makeup Revolution stydím ukazovat, ale pravdou je, že jsem se do ní opět a zase zamilovala a používám ji téměř denně. Je naprosto univerzální, stíny skvělé a také bezedné. :-) Makeupy střídám, ale snažím se teď dodělat Infaillible od Loreal. Na oči občas ještě přidám zlatou linku. Ty nové od Dermacol se hodně povedly. A co mě totálně dostalo, tak rozjasňovač Morphe. Mám ho z Lookfantastic boxu a ten lesk, co umí. Nádhera.


Něco málo z péče. Pořád si decentně pohrávám s kyselinami a sedí mi novinka od Vichy. Osvěžující mlha s kyselinou hyalurovnou od Ryor je také skvělá. A co mě nadchlo, tak sérum s céčkem od značky Soap Story. Bohužel ji jen tak neseženete, je to dárek z Bali. Ale je to pecka. Sérum je přírodní složené jen z pár ingrediencí a dávka céčka je skutečně vysoká. Voní to jako čerstvě vymačkané pomeranče a stačí používat pár dnů a pleť je viditelně sjednocenější a rychleji mizí různé skvrnky. 


Miluji jarní procházky rozkvetlou přírodou. Den ode dne se pupeny otevírají a kvetou další a další stromy a květiny. Je to nejfotogeničtější období roku, tak jsem to musela pár snímky zaznamenat. 







To nejlepší na konec, vaše oblíbené jídlo. Fotím ho postupně, bez ladu a skladu, zkrátka kdy se to podaří nandat na talíř fotogenicky. Od posledního článku už také uplynula nějaká doba, a tak jde krásně vidět, jak se z klasických zimních jídel začínají klubat barevnější a lehčí variace. 










To je pro dnešní článek úplně všechno. Doufám, že jste si dávku fotek užili, stejně jako aktuální úžasné počasí. Také tak milujete jaro?

6 komentářů:

  1. Také na mě jaro působí, nejsem tolik unavená. Červenou na rtech jsem si také oblíbila, zjistila jsem, že mi fakt sluší, ale jelikož mi rtěnky na rtech prostě nedrží, je to trochu boj s touhle výraznou barvou.
    Ty nudle vypadají úžasně, mňam, hned bych si dala. A surimi tyčinky také můžu :D Úplně jsem dostala chuť na nějaký salátek.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já se červenou na rtech asi nosit nenaučím, mám pocit, že mi nesluší. Na nehtech na červenou taky nejsem, tam mám nejraději pastelové barvy.
    Jaro je mé nejoblíbenější roční období, klidně bych je mohla mít celý rok, zbožňuji, když všechno ožívá a kvete:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mě nejvíc dostalo to báječné jídlo :-), ba ne Vichy vypadá fantasticky a moc lákavě, ale asi se budu opakovat, mě Make-up Revolution dost poslední dobou odrazuje, měla jsem pár paletek, ale vše jsem dala pryč, ale neodsuzuji, vím, že pro mě tato značka není.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju jaro naprosto, každé jaro mám pocit, že se znovu do někoho zamilovávám. :) Já to mám naopak s červenými rty - ve 13-16 jsem zásadně nosila červené rty nebo aspoň červené Labello, postupně jsem přecházela přes fialové k růžovým a teď se učím na nude rty. :D Sice mi červené podle mě sluší, ale v nenápadné rtěnce vypadám stokrát líp. To ale neznamená, že nenosím výrazné rty, jenom už moc nenosím klasickou červenou, spíš cihlovou nebo tmavě fialovou. Tobě ale červené rty moc sluší, k černým vlasům a světlé pleti je to pecka. :) Ještě jako černovlasá jsem taky milovala červenou rtěnku. Diana

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem na jaře unavenější a nemám toto období moc ráda. Miluji podzim, to ožívám a cítím se nejlépe.

    Červené rty nosím málo, ale červenou mám na rtech ráda! Tobě sluší neskutečně!

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, parádní článek :-) moc se mi líbí, že jsi do něj zahrnula i jídlo :))

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat