pondělí 13. srpna 2018

První podzimní novinky

Nebojte, podzimem vás tak úplně strašit nebudu, ale je potřeba na něj začít myslet. Stejně tak, jak to dělají kosmetické firmy, které pro nás chystají tradiční nálož nové kosmetiky. Nastřádalo se toho opravdu hodně, a to si myslím, že tím letošní nálož ještě zdaleka nekončí. 


Makeup Revolution Pro

Značka Makeup Revolution mě v poslední době začala hodně bavit a plánuji ji více prozkoumávat. A značka to rozhodně ulehčuje. Kromě opravdu štědré dávky novinek ve standardní řadě, přišla také s kolekcí PRO, jež obsahuje opravdu hodně zajímavých věcí. Líbí se mi makeup, paletky, rozjasňovače. No, asi budu muset udělat nějakou objednávku. 

Anastasia Beverly Hills

Nových značek není nikdy dost, a tak mi udělalo obrovskou radost, když Sephora uvedla na trh Anastasia Beverly Hills. Zatím tedy jen pár produktů a jen na internetu, ale po vzoru jiných značek si myslím, že je otázka času, kdy se dostane i na prodejny. Značka je proslulá především svými produkty na obočí. Já osobně si brousím zuby spíše na nějakou paletku. 

Sephora Favorites

Tohle jsem Američankám dlouho záviděla, a jsem ráda, že se to pomalu, ale jistě probojovává i k nám. Jedná se o zvýhodněné kity, kde můžete vyzkoušet mnoho miniatur od oblíbených značek, a to za zvýhodněnou cenu. A co si budeme povídat, zvlášť dekorativka vám v miniaturách stačí a aspoň toho člověk prozkouší víc. Aktuálně se u nás objevila sada s pěti produkty na rty. Cena je 850 Kč a líbí se mi všechny nabízené kousky. Tak měsíc zpátky se objevil i podobný box s pleťovými maskami, taky vypadal skvěle. Snad se tedy blýská na lepší časy, kdy u nás tyto sety budou běžně dostupné. 


Dermacol dekorativka

Aby byl Dermacol jeden měsíc bez novinek, to by bylo s podivem. A že se to tentokrát opět povedlo. Již jsem v drogerii viděla gel na obočí. Mají jej ve třech barvách a já se na něj moc těším, protože ten nejtmavší mi určitě bude. Potom se ještě chystá rozjasňující korektor v peru. Taktéž tři odstíny, ale ještě jsem nezkoušela, tak tam uvidíme. 

Dermacol Aroma Ritual

Rozrůstá se i rodinka Aroma Ritual a dlouho jsem nebyla tak nadšená. Vůně zeleného čaje a opuncie je můj šálek čaje. Doslova, miluji od Teekanne právě takto ochucený čaj, hlavně tu vůni. Takže tohle musí být dokonalé!!

Rimmel tvářenky
Rimmel si připravil nové tvářenky Maxi Blush. Vypadají moc dobře a jsou u nás ve dvou nebo třech odstínech. Určitě si plánuji nějaký pořídit. 

Garnier oční masky

Tohle mě taky baví. Garnier má novou hned dvojici plátynkových masek na oči. Modrá vypadá jako maska na oči, je s kokosovou vodou a měla by pleť ochladit a zklidnit. Oranžový pytlíček ukrývá dva proužky pod oči, obsahuje šťávu z pomerančů a pleť povzbudí a zbaví tmavých kruhů. Obě jsou navíc s kyselinou hyaluronovou, takže vyhlazují jemné vrásky. Cena je 60 Kč a beru je hned, jak je někde potkám!

Essence podzimní update

Už se to blíží a za pár týdnů se můžeme kochat novinkami Essence. Na oficiálních stránkách pořád nejsou náhledy, ale takhle aspoň malá ochutnávka. Myslím si, že pár produktů vypadá opravdu zajímavě a osobně jsem nejvíc zvědavá na to, jak se povedl nový makeup. A mými favority jsou tradičně produkty na rty, ty Essence umí. 

Já myslím, že se máme na co těšit. Z dnešní várky bych si určitě vybrala a těším se, co dalšího nám podzim přinese. Věřím, že další díl bude již brzy.

Která novinka vás nejvíce zaujala?

9 komentářů:

  1. Novinky vypadají vážně fantasticky :*

    OdpovědětVymazat
  2. Nových sprcháč Dermacol rozhodně pořídím, to bude dokonalá vůně. Moc se těším na novinky Essence, opět vypadají super, hlavně potřebuji tu lamu :D A zaujaly mě i masky Garnier.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Aj napriek tomu, že značku Essence už veľmi nepoužívam, tieto krásne zladené rady sa mi od nich veľmi páčia, obzvlášť keď som v drogérii. Sprchové gély od Dermacolu sú asi tie najvoňavejšie, aké som kedy mala :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se na novinky od Dermacol z řady Aroma Ritual :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc se těším na novinky Essence a sprchový gel Dermacol, určitě bude vonět úžasně:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nový sprcháč od Dermacol vypadá víc než dobře. :) Jinak mě hodně zaujala maska pod oči od Garnier, asi si ji pořídím. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  8. Už mam vybranych spoustu produktů od Makeup Revolution a těšim se na novinky od Essence! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat