pátek 17. srpna 2018

Letní mix recenzí

Sešlo se mi tady pár produktů, které v posledních týdnech používám, a tak jsem se rozhodla dát vám je všechny do jednoho článku. A byť mně dělali radost hlavně teď v parných dnech, s klidem se hodí do všech ročních období. 


Na léto mám ráda lehčí tělové spreje spíše než klasické parfémy a toaletky. A takových hezkých stříkátek není doma nikdy dost. Letos mi dělala radost značka Be Fine, která se nově prodává na elnino.cz. V nabídce mají spoustu zajímavých produktů, musím je více prozkoumat, ale aktuálně bude řeč o tělovém mistu Wild Nectar. Oficiálně v něm najdete zimolez, zelená jablka a jasmín. Já osobně nejvíce cítím tu květinovou složkou a právě jasmín. I přesto je velmi svěží a hodí se do horkých dnů. Výdrž je tak nějak průměrná, jak od podobného produktů čekáte. Pár hodin to dá, ale jinak během dne musíte přestříkávat. Lahev je plastová, a tak není těžká a hodí se i do kabelky. Cena je 150 Kč. Za mě rozhodně fajn voňavá alternativa. (PR produkt)


Něco od Nuxe už jsem opravdu dlouho neměla. Tento sprchový gel mi věnovala kamarádka a putoval se mnou na dovolenou. Dá se totiž použít i namísto šamponu a měl by smýt z těla slanou vodu a SPF. Takže kde jinde to chcete zkoušet, než u moře. 

Sprchový gel božsky voní. Tak nějak typicky jako Nuxe produkty. Není to tradiční letní vůně, je spíše taková hřejivá, ale přesto se to hodí. Evokuje ve mně vyhřátý písek s kapkou francouzského parfému. :-) Jinak je to ale běžný sprchový gel. Hezky umyje, pění, jde smýt a pokožka není vysušená. Jestli to nějak extra smylo sůl a SPF, to těžko říct, podle mě by každý jiný sprcháč udělal  to samé. Na vlasech jsem to asi dvakrát měla také, ale jen jako první hrubé mytí, když jsem fakt vylezla z moře a pak jsem to přemývala normálním šamponem. Takže tam si vůbec netroufám soudit, nicméně vlasy po tom neslezly, takže jako nouzovka proč ne. Celkově fajn produkt, byla jsem spokojená, ale podle mě se to od běžných sprchových gelů nijak zásadně neliší. 



Tohle je takový můj malý objev. Víte, že nedám dopustit na pěnu na holení od Gillette a stále trvám na tom, že je nejlepší. Jenže ne vždy se vám podaří narazit na ni v akci a dávat za ni stovku, i víc, se vám pokaždé nechce. Jednou v nouzi jsem tedy vzala tento gel od Isana. A už mám v zásobě i další balení. Stojí to nějakých směšných 35 Kč a vydrží to zhruba stejně dlouho jako Gillette. Vybrala jsem si verzi sensitive, která tedy nijak nevoní a je opravdu citlivá k pokožce. Z gelu hezky napění, na pokožku přilne s holí se s tím dobře. Opravdu jsem hodně spokojená a za tu cenu je to zázrak. Můžu jedině doporučit a za mě lepší než mnohdy opěvované pěny od Balea.



Plátynkové masky na cokoliv zkrátka miluji, a tak když mi sestřička k narozeninám věnovala tuto od 7th Heaven na nohy, moc ráda jsem ji vyzkoušela. Vevnitř najdete příjemné ponožky napuštěné hydratační látkou. Ponožky jdou ještě na noze přilepit a přizpůsobit, takže jsou pohodlné a nic z nich nevyteče. Po použití jsou nohy příjemně hydratované a osvěžené. Není to samospásné a podle mě denní používání krému zvládne víc, ale takto na občasné použití a potěšení, proč ne. Já si ji klidně koupím znovu. 



Dosud to bylo velmi pozitivní, tak aby byl vesmír v rovnováze, na závěr tady mám jednu divno věc. Respektive, já si na ni ve finále zvykla, ale úplně doporučit vám ji nemůžu. Jedná se o konturovací set od Max Factor. Vevnitř najdete krémový korektor a bronzer. Tedy teoreticky. Mám odstín 2, což jsem se nejdříve bála, že bude moc tmavý, ale opak je pravdou. Korektor mi barevně sedí úplně perfektně pod oči. A ve finále není tak zlý. Kryje tedy minimálně, ale mně to paradoxně přes léto moc nevadí, na kruhy pod očima moc netrpím. Hezky oční okolí projasní a dokonce i drží, byť se umí během dne decentně slít do vrásek. Obecně to bude lepší pro sušší starší pleť, na té mastné by mohl sjíždět. 



Ta druhá věc je divná. Barvy se bát nemusíte, ono to nijak nepigmentuje. Viz fotka níže. Jako bronzer to nepoužijete ani smykem, nejde to vidět ani na mé bledé pleti. Ale jde to využít jako nenápadný rozjasňovač. Hlavně pod obočím vypadá hezky, ale dávala jsem ho i na lícní kosti. Opět to relativně vydrží a je to fajn. Ale beru to tak, že když už jsem to měla doma, tak jsem tomu nějakou funkci našla. Rozhodně to ale není produkt, který bych milovala a mohla doporučovat dál. Podle mě to není úplně domyšlené a nemyslím si, že by si to masově získalo oblibu. 



Měla jsem v posledních týdnech na produkty docela štěstí a používala spoustu skvělých a zajímavých kousků. Věřím, že jste v nich také našli inspiraci. Za sebe nejvíce doporučuji gel na holení od Isany, ale ani další dnes zmiňované kousky nejsou špatné. Snad jen to duo od Max Factor vskutku nepotřebujete.

Co kosmetického dělá v létě radost vám?

8 komentářů:

  1. I love the post:)
    Have a nice day, dear!

    OdpovědětVymazat
  2. Se žádným z produktů zkušenost nemám, ale líbí se mi ten tělový sprej Be fine a vidím, že mají v nabídce více lákavých vůní a produktů, asi si udělám radost:-) A rozhodně by stál za zkoušku i ten gel na holení Isana.

    OdpovědětVymazat
  3. Asi nejvíc mě zaujala ta pěna na holenii, protože jsem na dně, tak se chci podivat po nějake novee :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně mě zaujala ta vůně, už jsem se na ně na elninu taky dívala. Mají opravdu velký výběr.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Tělové, osvěžující, voňavé spreje mám moc ráda. Tenhle jsem ještě nezkoušela, takže ti děkuji za tip :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Tá BeFine značka vyzerá fajne, pripomína mi VS :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat