pondělí 18. března 2019

Kosmetické novinky

Jaro přeje novinkám a kosmetické firmy nyní zažívají opravdové žně a představují jednu lákavou novinku za druhou. Až to člověk pomalu nestíhá sledovat, tak je nejvyšší čas si to zase pěkně shrnout v jednom článku. 

Physician Formula

Co v posledních dnech hýbe kosmetickým světem? Rozhodně stojan s kosmetikou Physician Formula v lékárna Dr. Max. Přišlo to zcela nečekaně, o to větší a příjemnější je to překvapení. Tato oblíbená americká značka je dostupná konečně i u nás. Neodolala jsem a už mám pár kousků doma, včetně ikonického Butter Bronzer, takže se časem těšte na recenzi. Jinak stojany zatím najdete ve větších lékárnách v obchodních centrech, časem i na eshopu. 


Bi-Oil krém

Bi-Oil je legenda a sama ho ráda používám. Je to pro mě jeden z nejlepších letních parťáku na často holenou nebo přesluněnou pokožku. Letos přichází na trh novinka, a to Bi-Oil ve formě gelu. Zatím jsem neměla tu čest, ale plánuji si ho pořídit. 


Garnier BIO

Eko bio přírodní věci jsou stále v kurzu a milým překvapením je, že s něčím takovým přišel i Garnier. Nově můžete sehnat celou přírodní řadu, která se navíc může pyšnit cerfifikátem Eco Cert. Najdete zde celkem 9 produktů na všechny typy pleti. Jsem na to moc zvědavá a pár kousků už je na cestě ke mně, takže se také těšte na recenzi. 

Garnier plátynkové masky

Když jsme u Garnier, konečně k nám doputovaly také tyto plátynkové masky. Zvláštní jsou v tom, že plátynko a tekutina jsou odděleně a smícháte si je až vy sami. Výsledkem má být intenzivnější působení na vaši pleť. Určitě je chci vyzkoušet, protože ty předchozí masky Garnier patří k tomu nejlepšímu, co v drogerii je. Věřím, že budou dobré i tyto. Jen tedy ta cena. V dm jsou myslím za 80 Kč a v Tetě dokonce přes stovku. 

Avon plátynkové masky

K plátynkovým maskám se dopracoval také Avon. Láká na několik variant i jejich výrobu v Koreji. Ráda bych je vyzkoušela...

Rimmel Lasting Radiance

Ve stojanech Rimmel se nám objevila tato věc, která je tak trochu bronzer, trochu rozjasňovač a sama si říká pudr. Těžko říct, jak to ve finále použít. U nás jsou dva odstíny, zkoušela jsem v drogerii a přiznám se vám, že moc nevím, jak bych s tím naložila. Na bronzer to není moc výrazné, na rozjasňovač málo třpytivé, na pudr zase moc. :-) Asi nejsem úplně cílovka. 

Anastasia Beverly Hills gel na obočí

Neopomeneme kapku high end kosmetiky. V Sephoře nově seženete neskutečných 11 odstínů gelů na obočí od Anastasia Beverly Hills. Já osobně teď neustále pokouším něco nového na obočí a co si budeme povídat, zrovna tato značka je v oblasti obočí legenda. 

Too Faced Cocoa Contour

Too Faced vypouští do světa vylepšenou čokoládovou konturovací paletku. Přiznám se vám, při pohled na ni mám neutuchající chuť na čokoládu. :-) Od konce března bude dostupná v zahraničí, věřím, že do léta i u nás. 

Tentokrát mě to tedy pohltilo a nejraději bych vyzkoušela téměř vše. Na co nejvíc těšíte vy?

14 komentářů:

  1. Mám stejné pocity, nejradši bych ty novinky skoupila všechny:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že těch novinek je a všechny jsou více než lákavé :-) hlavně ty od Garnieru a Too Faced konturovací paletka :-)
    All my cosmeticsk

    OdpovědětVymazat
  3. Tak super, za mě super novinky, konečně to není jen o Essence :-), jednoznačně juknu a asi i pořídím Too Faced...a do lékárny budu mít taky nutně cestu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi vyvedené novinky :-) Ačkoliv mě značka Too Faced poslední dobou moc nebere, tak tahle paletka vypadá vážně k nakousnutí :D

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  5. Je super, že je Physicians Formula dostupná konečně i u nás! :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych ráda vyzkoušela Bio Garnier a Bioil. I když upřímně nevím, kam s tím Bioilem úplně mazat, když je to gel. Na obličej asi nee, nebo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě bude stejně univerzální jako olej, takže na celé tělo.

      Vymazat
  8. Ty masky se mi zamlouvají a i ta paletka od Too Faced.

    OdpovědětVymazat
  9. Plátýnko, takže plátýnkové masky :)

    OdpovědětVymazat