pondělí 10. září 2018

Podzimní kosmetické novinky

Nejplodnější období kosmetických novinek je tady. Firmy to na nás hrnou opravdu ve velkém a každý den na mě skáčou nové a nové produkty. A než se nadějeme, skočíme do vánočních limitek. Ale o těch to ještě dnes nebude. Mrkneme se na to, co kde na nás číhá nového právě v těchto dnech. Držte si klobouky, bude to dlouhé...

Fenty Beauty

Sephora jede neskutečným tempem. Už jsem se nad tím rozplývala minule, ale od té doby máme na našem trhu další značku. Fenty Beauty od Rihanny vzbudila loni v zahraničí velké pozdvižení. A že se do roka dostane k nám, o tom se nám snad ani nesnilo. Je opravdu neskutečné, kolik nových značek za tak krátkou dobu tady máme. A mimochodem, už jste byli v nové Sephoře na Novém Smíchově? Doporučuji, je to doslova cukrárna pro všechny kosmetické maniaky. A Fenty Beuaty tam najdete také. Upřimně jsem mezi produkty neměla jasného favorita a nic, co bych nutně musela mít. Po letmém zkoušení a obhlížení stojanu mě ale velmi zaujaly makeupy. Mají je ve 40 odstínech a texturou se mi moc líbí. Musím to jít ještě prozkoušet, ale dost možná si ho časem pořídím. 

LVLY kosmetika

Dalším kosmetickým průkopníkem je u nás drogerie dm, která taktéž hojně přináší novinky. Jednou z nich je nová značka pečující kosmetiky LVLY. Je vytvořena ve spolupráci s blogerkou Paolou Maria. Mělo by jít o luxusní řadu přípravků obsahujících manukový med. Dlouho jsem teď v dm nebyla, musím to napravit a tohle nesmím minout. Je mi to hodně sympatické, a to včetně cen. Produkty jsou doslova za hubičku, nejlevnější maska vás vyjde na 40 Kč a nejdražší pleťový krém potom na 190 Kč. Ráda si něco pořídím a časem vám dám vědět. 

Nature Box

Další sympatickou značkou je Nature Box. Produkty nejsou úplně přírodní, ale jedou na té moderní vlně, takže bez silikonů, parabenů, vegan, recyklovatelný obal, atd. Sortiment je docela široký, mají vlasovou péči, sprchové gely, tělová másla, oleje. Ceny opět fajn, od jedné do dvou stovek. Mají ji v Rossmannu i dm. Už jsem ji letmo obhlížela, ale zatím jsem nic nekupovala. Ale mám to v plánu. 

Rimmel řasenka a linky


Novinkami se zaplnil stojan Rimmel a v obou případech jsem se zamilovala. Nová řasenka Wow Wings má přesně ten typ kartáčku, který miluji snad ze všech nejvíc. Řasenky Rimmel mám navíc obecně ráda, takže tu musím mít. Zajímavé jsou také barevné linky. Škoda, že s nimi přichází až teď, jako letním novinkám by jim to slušelo více. Mám spadeno na tu zlatou. V drogerii už jsou, ale neměla jsem štěstí na testery. Zajímala by mě pigmentace a textura. Tak uvidíme, ale spadeno na ně mám také.

Loreal makeup 

Loreal inovoval svůj Infaillible makeup. Obsahuje teď technologii založenou na molekulárním kyslíku, díky které je na pleti úžasně lehký. Kryje ale stále stejně dobře. Tolik teorie a já jsem moc zvědavá na praxi. S tím původním makeupem jsem totiž měla problém, že je hodně hutný a na pleti vidět, tak jsem na novinku hodně zvědavá. 

Max Factor novinky

Max Factor uvedl na trh hned několik nováčků ve slušivých obalech - řasenku, primer, makeup a korektor. Vypadá to všechno moc hezky. Už jsem kolem toho v drogeriích prošla, ale neměla jsem čas to pořádně omrknout. Nejvíc mě láká asi makeup. 

Yves Rocher makeup

Na podzim se rozjel i můj oblíbený Yves Rocher. Mezi novinkami najdete například matující makeup. Prodává se v deseti odstínech za 269 Kč. Nejsem si úplně jistá, jestli jsme pro něj cílovka, ale omrknout ho půjdu ráda. 

Yves Rocher masky

Z čeho jsem nadšená ještě víc, tak jsou nové masky. Respektive peeling, čisticí maska a obnovují maska. Ta fialová verze úplně vespod se na náš trh bohužel neprobojovala. Líbí se mi, že tuby mají jen 30 ml a jedná vás vyjde na 99 Kč. Takže si je s klidným svědomím můžete koupit všechny tři. Já to mám v plánu hned při nejbližší návštěvě Yves Rocher. 

Yves Rocher maska

Aby bylo jasno, pleťových masek není nikdy dost! Zaujala mě i novinka z luxusnější řady Riche Créme. Obecně ji musím víc prozkoumat, už tam mám vyhlédnutý oční krém a ráda bych zkusila i novou pleťovou masku. Cena už je vyšší, 700 Kč, ale jdou na to uplatnit ty jejich slevy. 

Nivea pleťová maska

Pro potvrzení předchozího tvrzení si dáme další masku. Nejsem si jistá, co konkrétně krabička od Nivey obsahuje a jak se to používá, ale chci to. Vypadá to, že je v tom více věcí, protože multimasking je zkrátka in. Už by to mělo jít sehnat v drogerii Teta, tak tam při nejbližší příležitosti vyrazím, nakoupím, vyzkouším, dám vám vědět. 

Co na to říkáte? Já jsem nadšená a vyzkoušet bych chtěla ideálně všechno. Nebo aspoň většinu. Ještěže se nám blíží Dny Marianne a další různé slevové víkendy, takže to peněženku nebude tolik bolet. 

Které novinky se nejvíce líbí vám?

9 komentářů:

  1. No tentoraz ma takmer vsetko nechava chladnou. Aspon usetrim 😊 Asi som divna, ale YR masky a peeling 30 ml za 99 korun a so zelenym bodom mi pride ako paradne nastrelena cena. Za to mam plne 75 ml balenie od inej znacky.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek, u tebe se vždy podívám, co je nového :) ten makeup od YR mě opravdu láká :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z té řady Lvly jsem si pořídila čistící olej a ještě mám nutkání si koupit balzám na rty. A jinak se mi líbí novinky Rimmel a make-upy Loreal a YR:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Celá řada od Rihanny se mi moc líbí a chci nějaké produkty zkusiiit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty novinky z DM Lvly bych chtěla vyzkoušet. Ještě jsem v DM taky nebyla, ale zaujaly mě asi nejvíce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Nové produkty od Yves Rocher už jsem po nich pokukovala na stránkách a mám je v plánu objednat. :) Nové značky v DM to je super obě nové se mi líbí. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Mne sa najviac zapáčila kolekcia Nature Box! Vyzerá úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nějaké produkty z Nature Box musím zkusit :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat