pátek 7. září 2018

Perfektní pleť s produkty Alcina

Alcina je značka, kterou zatím tak polehoučku objevuji. Psala jsem o jejich velmi známém toniku a jsem moc ráda, že jsem mohla vyzkoušet další věci. 


Moje volba padla na nováčka se Skin Manager řady, a to fluid Perfktionist. A poté to chtělo nahlédnout i do jejich šuplíčku s dekorativkou. A jelikož v poslední době ujíždím na bronzerech a rozjasňovačích, sáhla jsem po jejich krásném bronzeru. Vyplatilo se, v obou případech. 


Perfektionist je oficiálně fluid, ale dalo by se říct, že je to báze pod makeup. Nanáší se až jako poslední krok péče, čili na krém a před makeupem. Případně můžete makeup i vynechat, rovnou to zapudrovat a také to bude fungovat.

Produkt mě zaujal, protože já báze obecně nepoužívám. Důvod je prostý, nikdy mi moc nepomohly. Respektive nemám zase takový problém s výdrží makeupu, jako spíše, že se během dne začnu lesknout. Navíc, všechny ty typické silikonové báze, včetně těch nejslavnějších od Dermacolu či Benefitu, mi vůbec nesedí. Tedy, dalo by se říci, že sedí na pleti, makeup na nich divně klouže a paradoxně drží hůř. Prostě to nikdy nebyl produkt pro mě. Alcina mě ale zaujala, protože dle složení i konzistence se měla chovat trošku jinak a zaměřit se především na zmatnění. 




Konzistenčně je to zkrátka lehký krém, jen když to promnete mezi prsty, je takový lehce křídový. Ale roztírá se hezky a vstřebá se okamžitě. Dávám ho opravdu trošku, dvě lehké pumpičky, méně než klasického hydratačního krému. 

Zkoušela jsem ho postupně kombinovat s dvěma krémy a čtyřmi makeupy. Pouze u jednoho makeupu to vypadalo, že si spolu úplně nesedly a během dne se makeup na mastnějších místech začal "rozpadat", což sám o sobě nedělá. Tak na to pozor, může se stát, že si to s něčím nesedne. Ale pokud kombinujete produkty jiných značek, může se to zkrátka stát. Ale myslím si, že jsem to testovala na fakt velkém vzorku a problém byl jen u jednoho, takže ta pravděpodobnost, že si to s něčím nesedne, není tak velká. 

Makeup se na to tedy nanáší velmi hezky, necuckuje to a vlastně na první pohled, pocit nepoznáte nějaký větší rozdíl. Výsledek ale stojí za to. Pleť je matnější,póry menší a když to navíc zkombinujete s nějakým víc krycím makeupem, tak máte pleť jako z photoshopu. 

Rozdíl jde poté vidět i ve výdrži. Dost možná na tom ten makeup drží i lépe a déle, ale to nikdy nebyl můj velký problém, tak v tom nespatřuji ani tak velký benefit. Co je víc, tak pleť je matná a taková "dokonalá" po daleko delší dobu. Nos a brada se tedy stejně během dne začne lesknout, ale to je zkrátka moje pleť. Moc hezky to jde vidět na tvářích, jak tvářenka a hlavně rozjasňovač vypadají i v pět odpoledne pořád stejně dobře. Já jsem třeba dlouho rozjasňovače nenosila, protože jak se vám během dne začal lesknout obličej, tak to "zapadlo" a když jste to přepudrovali, tak vám to zmizelo úplně. Ale když dám ráno Perfektionistu, tak mám i odpoledne pleť matnou a rozjasňovač pěkně září. Říkám si, máme to ale těžký život. Jednu část obličeje chceme matnou, druhou rozjasněnou, mají to s námi ty produkty těžké. :-) 

Každopádně, jsem nadšená, a to fakt hodně. Je to velmi jednoduchý krok navíc, který navíc nijak nenabourává klasické nanášení makeupu, hezky se to na něj nanáší a následně po celý den vidím rozdíl. Všechno na tom obličeji lépe drží, je matnější a vypadá celkově lépe. Pro mě objev roku a vy to také potřebujete!



Přejděme k bronzeru, který, co si budeme povídat, vypadá vizuálně nádherně. Já si u tvářenek a potažmo bronzerů na tu vizuální stránku potrpím a musí to být zkrátka hezké. Tak tady to funguje. Jinak i samotná krabička je bytelná, kvalitní, s velkým zrcátkem. Jen je tedy dost objemná, protože má ještě druhé patro se štětečkem. Přesně s tím štětečkem, který doporučuji vyhodit. Opravdu, díky těmhle nesmyslům pořád chodí spoustu ženských s pruhy na obličeji. Protože tímhle to prostě nikdy nenanesete hezky. Nikdy! To vám řekne jedenáct blogerek z deseti. Každopádně, tohle pořád dělají všechny firmy, včetně těch nejdražších, takže prostě štěteček vyhodíme a jdeme na bronzer samotný. 




Konkrétně se jmenuje Sun Kiss Powder. Se stejným reliéfem poté ještě seženete tvářenky a rozjasňovač. Barevně je bronzer ideál pro bledule. Tím spíš, když si můžete intenzitu výsledné barvy sami mixovat. Odstínově je to sice lehoučce do oranžova, ale já mám teplý podtón pleti, tak mně to sedí lépe než úplně studené bronzery. 

Textura je hrozně zvláštní. Je to samozřejmě pudr, ale takový na dotek sametový, mívají to občas hodně drahé značka, až takový ,,jelly" finiš. Díky tomu to absolutně vůbec nepráší a na pleti to vypadá skvěle. Trio barev jde navíc využívat velmi multifunkčně. Když chci čistě jen konturovat, tak hrábnu do toho nejtmavšího. Když chci dát bronzer na celé tváře, používám naopak jen ty dvě světlejší. Na pleť se to nanáší velmi dobře, jde to vrstvit, hezky ztrácet, neflekatí to. Výdrž taktéž v pořádku. Záleží, co pod tím máte za makeup, co ten den děláte, ale nijak zásadně se to nevymyká z průměru. Po všech směrech velmi příjemný a nositelný bronzer. 



Jsem moc ráda, že jsem produkty vyzkoušela a vlastně jsem ani v úvodu netušila, že mě tak nadchnou. Především fluid slash báze Perfektionist. To mi doslova změnilo moji líčící rutinu. Bronzer je také velmi dobrý, byť tam chápu, že můžete raději sáhnout po něčem dostupnějším. Anebo lidem se studenějším podtónem by nemusel úplně sednout barevně. Za mě ale také ano. 

Produkty Alcina bohužel neseženete běžně v prodejnách. Musíte buď na internet anebo do specializovaných salonů. Poku na ni ale narazíte, určitě něco vyzkoušejte. Já v jejích vodách budu ráda bádat dál. 

*Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji zastoupení značky Alcina.

Zkoušeli jste něco z Skin Manager řady, aspoň to tonikum? Sedí vám?

5 komentářů:

  1. Tonikum z téhle řady chci už dlouho vyzkoušet, tak snad brzy. Musím říct, že jak na báze pod make-up nejsem, tak tahle mně tedy hodně zaujala. A bronzer vypadá reliéfem i odstínově taky parádně:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Great post dear!
    Have a wonderful day!
    xoxo
    Dilek...

    OdpovědětVymazat
  3. Oba produkty fakt vypadají dost lákavě. Já taky patřím do skupiny, která vůbec nepoužívá báze pod makeup apod. Ale tento mě fakt zaujal. Bronzer se mi líbí, hlavně že je určený pro bledule což jsem já. :) No rozhodně budu muset aspoň něco vyzkoušet. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě značka Alcina láká už delší dobu, hlavně jejich oranžová maska :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat