pondělí 3. září 2018

Kosmetická statistika (srpen)

Máme po prázdninách. Na důkaz toho všeho jsem aktuální statistiku fotila za hustého deště. Jo, zase začíná hra na schovávanou se sluníčkem a vychytávání chvilek na focení. To jen tak na úvod kapka blogerského breptání, ale zpět ke statistice. Vše běželo dle plánu, nákupů ubylo, pr balíčků také a dál jsem uklízela v miniaturách. Výsledkem je 31 novinek a 38 spotřebovaných kousků.

Novinky

Na počet to vůbec není málo, ale je tam dost miniatur a dekorativky, tak je ta hromádka opravdu malá. Žádné velké lahvičky s pečující kosmetikou. To mám radost, té mám totiž doma stále dostatek.


Složení PR balíčků. Od Dermacol mi přišly všechny nové odstíny rtěnek 16 Lip Colour. Miluji je, ale přece jen už jich mám doma docela dost, tak jsem z novinek vytáhla top tři odstíny. Poté tady mám dva super produkty od Alciny, již brzy bude následovat recenze. Na závěr ještě trojice voňavých krémů Nivea. Škoda, že to byla jen limitka, protože se vážně vyvedly.


Poté jsem ještě byla v obchůdku Kiehls, kdy jsem si mohla vše v klidu projít a hlavně se mi věnovala skvělá konzultantka, tak jsme probraly vše možné i nemožné a já se pouštím do dalšího testování. Jak vidíte ze vzorečků, jdu po stopách toho nejlepšího tonika. :-) 


Něco z kategorie "malé radosti". Konečně jsem se dokopala k tomu, abych udělala objednávku u Milani. A zatím jsem docela nadšená. A lak Color Club jsem už dlouho chtěla. Měla jsem kdysi jiný odstín a tyto holografy jsou úžasné, tak jsem se k nim chtěla vrátit. 


Miš maš, něco málo z vesnické drogerie, kde je plno značek, které běžně k dostání nejsou. Nutné doplnění mého nejoblíbenějšího makeupu Astor, tvářenku jsem dostala od Klárky a řasenka byla jako dárek k časopisu. 


Poslední hromádka - tradiční drogérkové nezbytnosti a sprchový gel Oriflame byl jako dárek k časopisu. 

Spotřebováno

O prázdninách jsem se chtěla pořádně pověnovat miniaturám, což se mi myslím povedlo. Padlo jich opravdu dost. Ne že bych tedy ještě stále nějaké doma neměla, ale už se to dá brát jako minimum na cestování a ne skladování milionu malých lahviček.


1) Barva na vlasy Loreal - Stává se z ní klasika této rubriky. Nic se nemění, miluji ji a jinou nepoužívám. 

2) Tonikum The Body Shop - Měla jsem ho už po druhé a je opravdu hodně dobré. K pleti šetrné, lehce hydratační, byla jsem spokojená a ráda se k němu časem zase vrátím. 

3) Šampon Ryor - Dopoužíváno na štětce, na vlasy se to nedalo. Hrozně po tom svědila hlava. 

4) Peeling Dove - Můj nový objev. Miluji tu texturu, vůní...dokonalý produkt. Mám doma ještě jeden a budu kupovat další. 


5) Lak na vlasy Tony and Guy - Jeden z mých nejoblíbenějších, až ho seženu někde ve slevě, pořídím další. 

6) Gel na holení Isana - Velmi příjemná a funkční alternativa oproti Gillette. Navíc stojí doslova pár korun. Kupovala jsem hned další balení. 

7) Sprchová pěna Balea - Přijde mi ze všech těch dostupných pěn nejslabší, navíc mě iritovala jedovatě modrá barva. Za mě ne. 

8) Opalovací olej Dermacol - Měla jsem ho schovaný ještě od loňska, ale nějak jsem se k němu letos nedostala. Je hrozně mastný, smrdí a zkrátka uživatelsky nepříjemný. 

9) Sprchový gel Nuxe - Jestli to fakt pomohl líp smýt SPF a mořskou sůl, to úplně nevím, ale jinak to byl příjemný sprcháč s krásnou vůní. 


10) Opalovací mist La Roche Posay - Objev tohoto léta. Určeno hlavně na obličej, ale já to používala i na další části těla. Byla to taková moje jistota v kabelce, že u sebe vždy budu mít něco s SPF, co navíc nanesu opravdu rychle. Příští rok budu potřebovat opět. 

11) Termální voda Avéne - Bez té by se žádné léto neobešlo. Je skvělá a nenahraditelná. 

12) Antiperspirant Rexona - Používám ho jen příležitostně, ale v těch vedrech vám zkrátka nic jiného nepomůže. Stále nemá konkurenci a když potřebujete stoprocentní ochranu, nezradí vás. :-) 

13) Jo Malone vůně - Moje největší láska. Obecně ta značka je úžasná a tato kombinace jasmínu a máty neměla chybu. Bohužel tedy tuto verzi přestali prodávat. Ale nevadí, koupím si jinou parfemaci. Značce chci ale zůstat věrná. 

14) Krém na ruce Dr. Hauschka  - Velmi příjemný, funkční krém. Nemůžu si na nic stěžovat, jen bych sama asi tolik peněz za krém na ruce nedala. 

15) Ústní voda Dentalux - Je z Lidlu a toto miniatura vás vyjde asi na 10 Kč. Na cesty je to naprostý ideál. 

16) Pasta na zuby MediBlanc - Měla jsem ji v milionu miniatur, tahle je oficiálně poslední. A oficiálně, víckrát tu pastu nepotřebuji. 

17) Loccitane essence - Velmi příjemný produkt. Používala jsem namísto séra a na léto to bylo ideální. Bylo to lehké, osvěžující a zároveň pleť hydratovalo.


18) Krém Mix me Nivea - Soft verzi jsem měla vždy ráda, a když k tomu přidáte vůni kokosu a ananasu, zkrátka to nemá chybu. Opravdu dobrý nápad.

19) Krém Nivea - Univerzální klasika na všechno a překvapivě jsem ji chvíli používala i namísto očního krému a fungovalo to. 

20) Micelární voda Nivea - Černá novinka se vyvedla. Byla příjemná, funkční,  za mě ano. 

21) Micelární ubrousky Nivea - Na cestování skvělý pomocník, taktéž povedená věc.

22) Intimní ubrousky Nivea - Tohle je pro mě taková univerzální věc. Mám ji neustále v šuplíku v práci a používám na všechno, nejen k tomu, k čemu jsou určené, ale klidně na utření stolu, bot, nějakého fleku na oblečení...neptejte se. Zkrátka mi to takto vyhovuje. :-) 


23) Maska Pupa - Katastrofa, to určitě neberte. 

24) 25) Masky Freeman - Příjemné překvapení, jak dobré masky se objevily u nás v drogerii. Doporučuji omrknout. 

26) Maska Skin Food - Příjemná, hydratační, nemůžu si stěžovat. 

27) Pásky na nos 7th Heaven - Nedá se nic dělat, Nivea je prostě lepší...


28) Odličovací gel Kiehls - Mám ho ráda na cestování, protože funguje opravdu dobře. Jen mi tedy nefunguje s konjak houbičkou, a proto bych plné balení nechtěla. 

29) Oční krém Kiehls - Tento jsem ještě nikdy neměla v plném balení, jako jediný, ale musím to napravit, protože je stejně dobrý jako jejich ostatní krémy. 

30) Šampon Kiehls - Příjemné překvapení, že mi skvěle sedl. Ještě teď testuji od nich jinou alternativu, ale dost možná si právě tento koupím v plném balení. 

31) Okurkové tonikum Kiehls - Příjemné, funkční, je to aspirant na plné balení. 

32) Maska Kiehls - Musela jsem si k ní najít cestu, je docela zvláštní. Ale zvykla jsem si na ní, pleť hezky osvěží, nebyla špatná. 

33) Pleťový gel krém Kiehls - Na léto do těch veder byl skvělý. Dlouhodobě by byl na mě asi málo hydratační, ale v létě byl svojí lehkou chladivou texturou k nezaplacení. 


34) Balzám na rty Burt's Bees - Nejlepší balzám, jaký jsem kdy měla. Opravdu geniální a vyléčil cokoliv. Navíc vás vyjde na nějakých 130 Kč. Musím teď trochu pohnout se zásobami balzámů doma, ale chci se k němu vrátit. 

35) No name vůně - Už opravdu poslední, ale musí se nechat, že to byl příjemný PR dárek, který jsem hezky využila. 

36) Řasenka Benefit - Letošní novinka, ale za mě ne. Sice když proschla, tak řasy tolik neslepovala, ale tohle se tak rozmazávalo, že to na tak drahou řasenku ani není možné. Celý den, každý den jsem to uklízela pod očima. 

37) Rtěnka Revlon - Slavné máslíčko. Měla jsem ho ráda, jen moc nedávalo ta vedra, takže se ke konci už dost roztékalo, tak jsme se museli rozloučit. Ale spotřebovala jsem tak 90 % obsahu. 

38) Balzám na rty Blistex - Spotřebovala jsem ho, ale upřimně i tato značka umí daleko lépe. Tohle mělo dost nepěkné složení a celkově byl takový hodně hutný. 

Prázdninový režim máme za sebou a čeká nás tradičně plodné září. Spousta novinek, Dny Marianne. Bude to náročné, varuji vás dopředu. :-) 

Spotřebovávali jste přes prázdniny poctivě miniatury? 

9 komentářů:

  1. Ono se to nezdá, ale ty miniaturky zaberou šíleně místa, také se na ně jednou za čas vrhnu, abych se jich zbavila. Astor make-up jsem v srpnu spotřebovala a je úplně super. Jsem zvědavá na recenze Milani a po dlouhém shánění se mi povedlo také sehnat ŽaŽ, jen druhou verzi sprcháče.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám dost miniaturek z Lookfantastic boxu za celý rok, takže to pomalu postupně musím začít vše spotřebovávat. :) Nejvíc teď spotřebovávám čistící gely, ty jdou docela rychle, když jsou malé. :) Jsme zvědavá co řekneš na značku Alcinu, už jsem o ni hodně četla, ale zatím ještě nic nemám.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Docela mně zaujaly ty oleje od Bione, zajímalo by mně, jaké jsou. Časopis se sprchovým gelem jsem taky ukořistila, voní mi fakt hezky. A radost mám i z krémů Nivea, ty jsem našla ve výprodeji za pár korun, tomu nešlo odolat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ty oleje schovávám spíše na zimu, takže jsem je ještě nestihla otestovat, ale určitě dám časem vědět.

      Vymazat
  4. Ty jo, hlavně ty produkty MILANI vypadají dobře.. Mám tuto kosmetiku moc ráda. V létě jsem ale kosmetiku a celkové nákupy hodně omezila - vůbec mě to netáhlo do obchodů :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem byla s kokosovou sprchovou pěnou od Balei spokojená.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  7. Paletku od Milani mam na mém nikde nepsanem 'wishlistu' :D A spoustu produktu bych ráda vyzkoušela, některé vůbec neznám :) Tyto statistiky jsou skvělé, protože tu vždycky najdu něco skvělého, co bych mohla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat