pondělí 21. ledna 2019

Zimní oblíbenci

Oblíbenci tady dlouho nebyli. Občas mi ty měsíce nějak splynou dohromady a já se nemůžu rozhodnout, co že jsem to v posledních týdnech používala nejčastěji. A tak je vždy lepší dát si trochu pohov a ono se to za chvíli zase nastřádá. 


Úvod roku je takové specifické ne příliš oblíbené období. Prosinec ještě zvládám, to se blíží Vánoce, všude světýlka, setkání s přáteli. Ale padne leden a já se tak nějak nemůžu vyhrabat z pochmurné nálady. Člověk se tomu může bránit jak chce, ale to počasí nás ovlivňuje více než si připouštíme. A tak když ráno vstávám potmě, celý den sedím v kanceláři a poté jedu potmě rovnou domů a druhý den opět to samé, tak mě to nějak netěší. Kříž mám vždy i s blogem, protože kolikrát čekám celý den na ideální světlo, abychom mohla fotit, a ono zkrátka nepřijde. Ale letos to naštěstí není s těmi fotkami tak zlé. Mimochodem, tyhle konkrétní jsem fotila na balkoně, v mínus pěti stupních. :-) Jedině tam ale aspoň nějaké světlo bylo. 

Snažím se proto vždy hledat maličkosti, kterými si můžu udělat radost. A čím jiným já bych si mohla dělat radost, než kosmetikou. Vybrala jsem tedy pár kousků, které v poslední době používám. 


Hutnější textury k lednu tak nějak patří. Vytáhla jsem proto sérum od Ryor s arganovým olejem a překvapivě velmi dobrý je i krém od This Works. Je složený především z olejů, takže je hodně hutný a zároveň lehce lepivý, což právě působí jako slibovaný primer. Ráno pod makeup je to skvělé. Pleť vůbec nešupinkovatí a vše na tom drží skvěle. Odličuji poté balzámem od Clinique. Už chápu, proč ho všichni tak vychvalují. Je výborný, odlíčí skvěle a pleť díky své mastné textuře nevysušuje. Osvědčila se mi také krém na ruce od Panier des Sens. Opět a zase je velmi hutný, ale to je přesně to, co člověk teď potřebuje. 

Malým překvapením je pro mě levandulový sprej od This Works. Já se to pořád zdráhala stříkat přímo na polštář, ale je to boží. Vždy před spaním dvakrát lehce stříknu a člověku to navodí takovou rutinu, že při vůni krásné čisté levandule se prostě usíná. Vyhovuje mi taky, že to jde cítít poměrně krátkou dobu, takže se vám nestane, že vás po celou noc budí levandule. Opravdu je to decentní a moc jsem si to oblíbila. 


S líčením je to dost na křížku, protože jak se líčím potmě, tak mě to tolik nebaví. Nebo minimálně nejde moc experimentovat, a tak sahám po klasice. Vyfotila jsem vám svoje dvě nejoblíbenější paletky. Chudinky tedy vypadají, už jim je oběma asi pět let, ale jsou prostě nejlepší. A kombinuji je s tužkou od lottie. Hodně o ní mluvila Lucka z Get the louk a je skutečně výborná. Skvěle drží. Na rty nosím "nahou" klasiku a ideálně krémovější textury. Troška překvapení se koná u nehtů, kde jsem v poslední době začala nosit červenou. Což je sice klasika, ale já se jí docela dlouho vyhýbala. Asi jsem do ní potřebovala dospět. 


K zimě patří také svíčky a poslední týdny prahnu po čemkoliv vanilkovém. Největší favorit je poté Crem Colored Ponies od Yankee Candle. Je to krásná čistá vůně vanilkového pečiva. Nemůžu se jí nabažit a pálím ji skoro denně. 

V závěru nebude chybět jídlo, i když tady já jsem na to focení marná, takže opravdu jen takové střípky. Není to nic překvapivého,v zimě prostě více tíhnu k těžším jídlům, mám tam nějaké smetanové omáčky a spíše vařené/zavařené zelenině. A taky čokoládě, ale ta u mě mizí kosmickou rychlostí, tu se mi jen tak vyfotit nepoštěstí. :-) 





Jak se daří přežívat zimu vám? Máte nějaké své oblíbence?

13 komentářů:

  1. Články tohoto typu mám nejradši. :) Vzpomněla jsem si, jak jsi psala na IG, že jeden čas sis místo másla dávala na pečivo kečup, protože máslo tě rozčiluje, jak se špatně maže. Uklidním tě - já si taky jede čas dávala na pečivo kečup. :) Bylo to období, kdy jsem už měla potvrzenou intoleranci laktózy, ale margaríny jsem měla zaškatulkované jako "nezdravé", tak jsem obojí nahradila kečupem. :D Ohledně světla si myslím, že je to lepší v lednu, protože už se dny prodlužují - nepříjemný je mi v tomhle hlavně prosinec, kdy se dny pořád zkracují. Chápu tě ale úplně, já poslední dobou ani selfie moc nefotím, když už (o víkendu) doklidím byt, najím se a namaluju se, už je kolem čtvrté a stmívá se. :D Diana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám ten prosinec ráda, to je samá oslavička, party a Vánoce člověk může prospat, tak to uteče. ale leden je dlouhý a po něm je ještě celý únor :-) ale už se nám to krátí...

      Vymazat
  2. Já jsem poslední dobou v zimě fakt hrozně líná jak na cvičení, tak líčení, ale uklidňuju se tím, že je to v zimě normální. Jsem skoro pořád unavená, když cvičím, vyčerpává mě to mnohem víc než v létě. Chtěla bych spotřebovat dost kosmetických produktů a koupit nějaké nové, ale jak jsem líná se malovat, logicky se mi spotřeba moc nedaří. :D Ta jídla vypadají moc pěkně, v posledních dnech taky všude cpu kukuřici. Vanilkovou vůni mám také v zimě ráda a připomněla jsi mi, že chci dnes péct vanilkové rohlíčky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si myslím, že je to fakt přirozené v zimě zkrátka zpomalit.

      Vymazat
  3. Zima je pro mně taky kritické období, listopad a prosinec zvládám, protože jsou to měsíce zpestřené předvánočním obdodím a Vánocemi, ale jak přijde leden, tak je to zlé. Potmě vstávám, potmě se vracím, sluníčka málo a ta zima.. Ale dny se postupně prodlužují, každým dnem jsme jaru o kousek blíž:-)
    Tím levandulovým sprejem jsi mi připomněla, že Avon má v nabídce něco podobného, zklidňující aromatický sprej na polštář s heřmánkem a levandulí, stříkám to jak na polštář, tak do vzduchu, jako osvěžovač a ta vůně je úžasná, tenhle produkt už mi na nočním stolku nemůže chybět:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za tip, já právě přemýšlela, co potom vyzkoušet dalšího, protože this works je docela drahé.

      Vymazat
  4. Pro mě je zima hrozné vlasy (z čepice, suché konce a mastný vršek) a popraskané ruce. Mažu furt, ale efekt nic moc, ty prasklinky začínají být bolestivé. Na vlasy super banánová maska z řady Hair Food. Jinak vše ostatní jako obvykle, častěji asi používám na noc oleje na obličej, Bi-oil, makový olej nebo Nuxe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, ruce taky dostávají zabrat a v těch mrazech tomu nejde zabránit. Oleje jsem taky teď vytáhla, ale musím říct, že zrovna Bi-Oil mám spojený s létem a sluníčkem, takže ten teď u mě odpočívá.

      Vymazat
  5. Momentálne je mojim obľúbencom pomáda na pery od Biodermy, tú milujem. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  6. Mňa zaujal ten odličovací balzam od Clinique, niekedy by som ho rada vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tu paletku od Makeup Revolution mám taky a mooc ráda si s ní dělám makeup look :) Jinak to jídlo vypadá skvěle, všechno.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. To labello vypadá moc zajimave. stiny makeup revolution mam celkem rada.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat