pondělí 11. června 2018

Plátynkové masky s uhlím Garnier

Plátynkové masky jsou opravdu velkým hitem a po všech těch hydratačních variantách se začínají hodně rozrůstat i čisticí varianty. K těm já jsem byla vždy skeptičtější, protože na čištění mi zkrátka přijde lepší klasická jílová maska. Ale ráda zkouším a pokouším nové věci, takže jsem samozřejmě musela sáhnout i po tomhle.


Dnes si posvítíme na dvě plátynkové masky od Garnier. Jejich hydratační ségry se těší velké oblibě a i za sebe můžu říct, že jsou to nejlepší, co nám naše drogerie nabízí a poměr cena/výkon je u nich k nezaplacení. Černí bráškové jím dýchají na záda. 

Černé cokoliv teď v kosmetice hodně frčí, takže vás to čeká i tady. Kromě obalu je černé i plátynko vevnitř. Není se ale čeho bát, černá je jen ta látka, tekutina samotná je normální průhledná, takže nehrozí žádný nepořádek. Je to prostě jen ,,imagovka".

Co mají masky dále shodné, tak velmi příjemné kvalitní plátynko, které na pleť hezky sedne. Nacucané jsou opravdu hodně. Obě se nechávají působit 15 minut a poté se zbytek tekutiny vmasíruje do pleti. 





První z nich obsahuje kromě uhlí také černé řasy a kyselinu hyaluronovou. Slibujie pleť čistit, zatáhnout póry, hydratovat, vypnout. Docela dost práce na jednu masku. Tak se na to pojďme mrknout. 

Samotné použití je uživatelsky velmi příjemné, já mám tento typ masek zkrátka ráda. Voní tak trošku jako jílové masky, tak bahnitě nijak. Není to nejvoňavější, na druhou stranu, není to nic výrazného a vlastně to ničemu nevadí ani nijak neotravuje. Po použití na obličeji zbylo docela dost tekutiny, ještě jsem to trošku otírala tamponkem. Stejně tak zůstal lehce lepivý pocit. Výsledek mě mile překvapil. Pleť byla obstojně hydratovaná, ale zároveň póry viditelně menší. Moc hezký kompromis. Efekt menších póru navíc vydržel i druhý den. 





Druhý kousek má v sobě navíc lístky černého čaje a slibuje pleť zmatnit. Na obličeji se chová velmi podobně jako její kolega výše. Jen voní trošku lépe, ten čaj je tam citelný. Je také o poznání méně mokrá, ale pleti toho stále má co předat.

Po sundání stačilo tekutinu jen vklepat do pleti. Ta poté ani nebyla ulepená. Té hydratace je tady o poznání méně, ale stále je pleť v dobré kondici a bez šupinek. Deklarované zmatnění mi vyrazilo dech. Opravdu bylo hodně patrné, stejně tak póry menší. A co víc, ten efekt se držel tak další dva dny, kdy jsem citelněji méně pudrovala. Pleť to navíc vůbec nevysušilo. Opět za mě velmi dobrý kompromis.

Z masek jsem vážně nadšená a podle mě je ocení všichni majitelé smíšené pleti. Ti to určitě znají, dají si něco hydratačního, moc se po tom lesknou, póry se ucpávají. Dají si něco za zmatnění, zase naskáčou šupinky. Tady mi přijde, že to vyrovnává oba tyto problémy a velmi slušně je dokáže oba eliminovat. Obě masky dodají pleťi kapku hydratace a navíc stáhnou lesk a zmenší póry. To vše během příjemných 15 minut strávených s maskou na obličeji. Opravdu mě baví. Já osobně se k nim budu vracet, asi více k té první s řasou. Cena masek je kolem 60 Kč za kus (číhejte na slevy).

Za poskytnutí masek k recenzi děkuji zastoupení Loreal. 

Stihli jste už nové masky vyzkoušet? Nebo nějaké jiné černé plátynkové?

5 komentářů:

  1. Koupila jsem si obě, zatím jsem vyzkoušela jen tu s mořskými řasami a jak jsem nevěřila, že by to s mou pletí něco provedlo, tak jsem pak docela zírala:-) Ještě vyzkouším tu druhou a nejspíš se k jedné, k druhé, nebo k oběma budu vracet:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tyhle černé vidím poprvé a lákají mě více, než ty hydratační. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem se do drogerky nedostala, takže jsem nezkoušela a ani jinou černou plátýnkovou. Teď mám nějaké objednané z Drogerie ZDE, tak jsem zvědavá, jaké budou :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  5. I u mě se plátynkové masky staly velkými oblíbenci a ráda zkouším různé druhy, efekty a výrobce :) tyhle jsem už jednou zahlédla, ale odradila mě cena. Takže jak sama píšeš, čekám, čekám na nějakou hezkou slevu a kupuji :))

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat