středa 29. listopadu 2017

Líčení s produkty Catrice

Tímto článkem bych se ráda vrátila k líčení jen za pomocí jedné jediné značky. V létě jsem tak využila Loreal, a teď se podíváme na Catrice. 

I přes množství makeupu stále není lehké poskládat všechny produkty z jedné značky. K této hromádce mi z velké části pomohla letní tiskovka právě značky Catrice, odkud jsem si spoustu produktů přinesla. A něco už se poté našlo i v mých zasobách. 


Catrice je značka, kterou stále spíše poznávám. Ono vůbec není lehké si od nich něco pořídit, protože stojany neustále zejí prázdnotou. Fakt jsem ráda, že jsem se mohla zúčastnit jejich tiskovky, kde jsem si v klidu mohla prohlédnout plný stojan. Cenově je to velmi příjemná kosmetika a určitě se tam dá najít mnoho pokladů. Tak pojďme na to.



Makeup je více než jasný , HD Liquid Coverage pobláznil svět a já s ním můžu jedině souhlasit. Je perfektní. Dobře kryje, ale stále je lehký a ještě navíc skvěle drží. Jen tedy v létě mi seděl více, teď je na mě trochu žlutější. S korektory je to problematičtější, slavný Camuflage ráda nemám. Asi jako jediná na světě. :-) Nesedí mi barevně ani texturou. Na zkoušku jsem tedy vzala alespoň projasňující pero, ale i to je vcelku nanic. Vůbec to nekryje. Pudr je také poměrně známý, já ho už dodělávám a nemůžu si stěžovat.



Tvářenku paradoxně doma žádnou nemám, nějak jsem si k nim nenašla cestu. Ale sahám do paletky na oči a používám stejný oranžový odstín, který později půjde i na oči. Jako rozjasňovač poté dám perly z nedávné limitky. Opět jsou fajn.




U očí začínám bází. Ta jejich je poměrně provařená a mně dalo zabrat ji sehnat. Ve stojanech jsem ji vůbec neviděla, vlastně ani nevím, jestli se ještě prodává. Nakonec jsem ji našla na Notino.cz. Dále používám jednu z jejich novějších paletek. Nemám ji moc ráda, na můj vkus je hodně prašná a vše se slévá do jedné barvy, ale miluji tam jednu kombinaci, díky které jsem si paletku nechala. A to je právě tohle. Zářivě oranžovou nanáším na mokro a přidávám tu nejtmavší hnědou. Oko orámuji černou tužkou, kterou považuji za objev roku. Je to neskutečný držák. A nakonec řasenku Glam & Doll. Tu používám zatím jen pár dní. Umí parádní délku, ale moc nezahustí. 





Produkty na rty od Catrice miluji a mám jich doma hned několik. Jen tedy paradoxně zrovna ani jeden není do oranžova tak, aby se hodil k očím. Vytahuji tak aspoň nenápadnou pastelku, kterou mám už hrozně dlouho a obal je totálně ošoupaný, ale vnitřek je stále perfektní. 

Tady kompletní hromádka. Musela jsem tam ještě implementovat gel na obočí od Loreal. Jiný nepoužívám, a tak se velmi špatně nahrazuje. Nic na obočí od Catrice mě nezaujalo.



A tady výsledek. Spokojená nejsem s tím korektorem, tam by bylo potřeba sáhnout po něčem jiném, jak na pupínky, tak hlavně pod oči. Jinak ale miluji tu kombinaci na oči, je hrozně neotřelá a pro mě i trošku neobvyklá, ale baví mě. 

Na první fotce jsem v počítači trošku vytáhla barvy, ať vyniknou, druhá je poté ,,přirozenější".





Co vy a Catrice? Milujete jejich korektor a makeup nebo i něco dalšího?

12 komentářů:

  1. Líčení se ti moc povedlo :). Já miluji jejich korektor, ten mám už asi čtvrté balení.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké líčení, moc Ti to sluší:-) Pro mně jsou legendami téhle značky jejich korektor a make-up, ale ve sbírce mám i nějaké rtěnky, tvářenky, pudry, mono stíny, paletku.. A nově jsem si koupila zesvětlující kapky do make-upu a podkladové sérum, tak se sbírka rozrůstá:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Catrice mám moc ráda, HD make-up a camouflage korektor jsou za tu cenu mé svaté grály.

    OdpovědětVymazat
  4. Já od Catrice ještě nic nezkoušela, láká mě právě makeup a laky na nehty :)) Líčení se povedlo. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já ty korektory Camouflage od Catrice mám moc ráda, ale více mi sedí tekutý. U té oční paletky se mi líbí tebou zvolená kombinace, takže líčení je moc pěkné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Líčení se moc povedlo, ty oči vypadají krásně. Já jsem z počátku byla k makeupu rozpačitá, ale nakonec jsem si ho taky oblíbila a používám ho denně. Na rty mám moc ráda od Catrice jejich Lip Smoother, který funguje úplně stejně jako podobný produkt od Clarins :)

    OdpovědětVymazat
  7. Když přijde na korektory, tak Camouflage od Catrice je moje opěvovaná stálice, ale musí být v tekuté verzi. Určitě doporučuji vyzkoušet ♥
    A moc ti to líčení sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší Ti to , od Catrice miluji jejich make-up, klasika, též korektor a ta báze je u nás normálně ve stojanu, také jsem ji měla a sedla mi, chtěla bych zkusit ty jejich kapky na zesvětlení či ztmavení make-upu.

    OdpovědětVymazat
  9. Líčenie ti pristane, Catrice mám veľmi rada, hlavne ich korektory. ;)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý článek. :) Mrzí mě, že ti nevyhovuje paletka, chtěla jsem si ji koupit, ale prášivé nemám ráda. Taky si moc Catrice nekupuju, jednak není ve všech drogeriích, taky stojan bývá často prázdný. Ale tuhle řasenku určitě zkusím a chci zkusit i jejich tuhé barevné korektory (růžový a zelený) plus ten tekutý camouflage. :) Ten makeup si asi taky někdy koupím, láká mě.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám všem děkuji za krásné komentáře :-)

    OdpovědětVymazat