pondělí 20. listopadu 2017

Druhá adventní soutěž

První soutěž již zná své vítěze, a tak je nejvyšší čas pustit se do té další. Na Instagramu (stannah.navlastnikuzi) jste si odhlasovali, že tento balíček kosmetiky rozdělíme na tři díly, a radovat se tak na konci týdne budou hned tři z vás. 


Všechny produkty jsem dostala od zastoupení jednotlivých značek, za což jim zároveň moc děkuji. Výjimku tvoří lak Kiko, který jsem vám do soutěže koupila sama. 

Hromádku jsem tedy rozdělila na tři tematické balíčky tak, aby si každý našel ten svůj. 


Balíček číslo 1

V tom najdete péči od značky Nivea. Vyzkoušet můžete nové tělové mléko s olejem a vůní růže a k tomu taktéž květinový antiperspirant. Přibaleno bude ještě i klasické Labello Original ve vánočním provedení a oranžový lak na nehty Kiko.

Balíček číslo 2

Dvojka ukrývá především produkty pro intimní hygienu značky Femfresh - intimní mýdlo a deodorant. K tomu můžete vyzkoušet bázi pod makeup Essence a chybět nebude jedna z mých nejoblíbenějších variant Baby Lips od Maybelline.

Balíček číslo 3

Trojka je určena pro všechny majitele problematické pleti. Vyzkoušet můžete řadu Acne Clear od Dermacol. V balíčku na vás čeká čisticí gel, hydratační krém a cílená péče přímo na pupínky. K tomu bude přibaleno taktéž vánoční Labello Original.

Podmínky soutěže:
1) Sledovat můj blog přes jeden z komunikačních kanálů (GFC, Bloglovin, Blogerky, Facebook, Instagram (stannah.navlastnikuzi)).
2) Kontakt na sebe nechat můžete i nemusíte, ale v druhém případě nezapomeňte sledovat vyhlášení soutěže, které proběhne na mém Facebooku
3) Do komentářů mi napište, který balíček byste si v případě výhry vybrali. 

Soutěž  poběží do pátku 24.11. Vítěze vybere random.org.


Všem přeji hodně štěstí!

45 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) odoberám ako soňa záňová a potešil by ma v prípade výhry balíček č.1 :)
    pekný deň!
    (sona.zan@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní soutěž :-) přes GFC sleduji jako Pavla Kopuletá, email: Paja.Kopuleta@seznam.cz a pokud by se poštěstilo, vybrala bych si balíček č. 3, protože mě poslední dobou hodně trápí pupínky.

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji přes GFC jako miss.velvet nebo jako Januska K
    Pokud bych vyhrála, přála bych si balíček č. 1
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, sleduji všude. Email - karolina.samkova@seznam.cz
    Nejvíce by si mi líbil balíček 2. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, líbí se mi balíček c.2. Sleduji gfc jako Lenca, fb Lenka Klimova.
    Lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi balíček číslo 2. Sleduji zde jako Michaela Barthová.
    barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji GFC a FB - Petra Brázdová.
    brazdova.p@seznam.cz
    V případě výhry bych si vybrala balíček č.3.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj GFC langmaierova1
    líbí se mi balíček č.1
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. GFC i FB Vendula Janků
    Já bych si vybrala balíček č.2
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Balíček číslo 1

    OdpovědětVymazat
  12. Urcite balicek c. 1. Intimny deodorant ma popravde trochu desi :D
    GFC i FB Viera Sedlakova
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, sleduji přes GFC jako Pavla x.
    E-mail: loving.pavlinka@gmail.com
    Upřímně mě láká z každého balíčku něco, ale kvůli svým neutuchajícím problémům s pletí bych zvolila č. 3 :)

    OdpovědětVymazat
  14. Gfc Eva Richterová Ervulenka@seznam.cz balíček 1.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, já bych si vybrala jedničku, super soutěž, gfc: Péťa K.; petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com
    Potešil by ma balíček č.1

    OdpovědětVymazat
  17. GFC Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz
    balíček č. 1

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pěkné! :) Kdyby se usmálo štěstí, potěšil by mě balíček č. 2.
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    Přeji krásné podzimní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: bety
    Radost by mi udělal balíček č. 1 :-)
    betykrejcikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Sledujem aj cez GFC Dominika Pastierova aj na instagrame ako _dominka_ páči sa mi balíček č.2 pre mňa neznáma značka Femfresh by potešila :)
    mail: pastierovad@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji přes instagram:)
    Vybrala bych si balíček č.2
    rezinka11@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Andrea P - google
    balíček 1
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, díky za další doutěž, potěšil by balíček Nivea (1). Sleduju přes Bloglovin (zu.klikova zavináč seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  24. Nejvíc bych využila 1. balíček.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. GFC Anna Vágnerová
    moc se mi líbí balíček č. 1 - Nivea patří mezi mé nejoblíbenější značky :-)
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Wau, tady uz krasne frci advent :-) Sleduji na fb a blogerkach jako Ella Nová, hm153@email.cz a nejvic se mi libi balicek c.1

    OdpovědětVymazat
  27. Brala bych první balíček:) ty vánoční obaly Labella jsou nádherné:)
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    najviac ma zaujal balíček č. 3... nakoľko sa mi ešte aj v mojich rokoch vyrážky nevyhýbajú... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  29. GFC : Petga Fektus
    Balíček číslo 3 :-)
    horbendy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, potesil by ma balicek cislo 3 nakolko trpim akne :-) Sledujem Ta cez FB, cez instagram a aj na blogu. ludmila.gajdosova13@gmail.com
    Na FB som pod menom Ludmila Šmajdová :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, sleduji tě jako Hanka Blažková, můj email je hanicka.cica@seznam.cz a líbil by se mi balíček č. 2.

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj sleduji jako elizbeth greenova
    Tomanova.katerina@centrum.cz
    3, balicek

    OdpovědětVymazat
  33. Krásná soutěž.
    GFC Genevra, genevra43@gmail.com
    Balíček č. 2 :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, moje pleť by poděkovala určitě za balíček č. 3 :D :) Sleduji tě tady, na Bloglovinu jako cesti a na instagramu :)

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduji jako Sedmikráska přes GFC (i jinde :-D).
    Vybrala bych si balíček č. 1.
    USedmikrasky zavináč seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj,
    tvůj blog sleduji již dlouho jako pravidelná čtenářka pod tímto účtem jako Nela Agáta Procházková. Líbil by se mi balíček č. 2 :)
    cumanelka(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. hezký den, sleduji přes GFC jako Barbora Červenková. nejvíce se mi líbí balíček č. 1 :) cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Sleduji jako Charmedka
    Moc se mi líbí Nivea, takže by mě potěšil první balíček :)
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, sleduji přes FB (Pavleek Kratinoha). Líbil by se mi balíček č. 1. Kontakt: pavelkratinoha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, vybrala bych si balíček c3:o)

    surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Jednička nemá chybu!
    alpyP@seznam.cz
    sleduji fb

    OdpovědětVymazat
  42. Vzhledem k tomu, že mám problematickou pleť, tak bych si vybrala balíček č. 3. Sleduji tě tady na FB i Insta. jane.racak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj, vybrala bych si balíček č.1. hintoska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduji jako Klára Odehnalová
    Vybrala bych si balíček č. 2
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    balíček č. 1

    OdpovědětVymazat