pondělí 2. října 2017

Kosmetická statistika (září)

Září bylo pěkně nabité, a tak i statistika bude pěkně naplněná. Čísla jsou vysoká, ale vzhledem k tomu, že jsem byla v Berlíně a ještě se konaly i Dny Marianne, tak to není tak hrozné. Umím toho nasyslit za měsíc i víc. :-) Celkově je to 49 novinek a prázdné lahvičky statečně sekundovaly v počtu 30 kusů. 

Novinky

Je to už několikátý měsíc po sobě, že mi kraluje pečující kosmetika. Mám teď takové období, že mě prostě bere víc. Jen už tedy nevím, kam ji budu dávat, skříňky a poličky praskají ve švech. Je to takový hezký mix berlínských, marinanne a dalších nákupů. Paradoxně je tento měsíc málo spoluprací. Asi vesmír. Když jsem tak nezřízeně utrácela, už mi neposlal nic zadarmo. :-)


Spolupráce se vešly na jednu fotku. V balíčku od Dermacol tedy kromě mýdla byly ještě koupelové pěny, ale ty jsem porozdávala v práci, aby si je užili ti, co mají doma vanu. :-) Zajímavou novinkou jsou určitě šampony Elseve, které nepění. Měla jsem tři, ale usoudila jsem, že jeden bude na testování stačit. A zatím tedy můžu říct, že vůbec není špatný. Poté to byl ještě mix dekorativky Maybelline/Loreal a teď mě tak napadá, že jsem tam zapomněla přihodit i tu Burgundy paletku očních stínů. Nejdříve jsem si ji totiž nechtěla nechávat, ale pak se mi to rozleželo v hlavě, tak ji uvidíte brzy v recenzi. A za zmínku určitě stojí nová Loreal řasenka Paradise Extatic. V našich drogeriích se bude prodávat od listopadu a také vám o ní napíšu už brzy.


Návštěva Berlína byla krátká, ale o to intenzivnější, a to i v drogeriích. Opět a zase to vedla na plné čáře péče, ale laky Essie a Kiko jsem si stejně neodpustila. Jsou to moje nejoblíbenější značky laků, takže vždycky když jsem v Německu, musím si nějaké dovést.


Dny Marianne byly náročné a opět kralovala pečující kosmetika, až mě to samotnou překvapilo, když jsem to doma vyskládala. Dekorativku mám jen z Rossmannu - gel na obočí Loreal a rtěnku Revlon (je boží!). V dohledné době také plánuji speciál se sprchovými pěnami, tak můžete vidět, že jsem doplňovala výbavičku.


Stále Dny Marianne. V Kiehls jsem si koupila oční krém a sérum a dostala jsem fakt kupu deluxe miniatur. Navíc jsem pak ještě vracela prázdné obaly, takže přibyl další vzorek. Opět vám to časem vše shrnu v nějakém článku.


Takový miš maš, ústní voda a odlakovače jsou klasika a masky jsem všechny dostala - jednu k časopisu, další jako dárek k nákupům.


Poslední kupička. Labellino jsem dostala od Klárky, za což moc děkuji. Bi-oil jsem ulovila jako dárek k časopisu. Poté jsem si udělala radost a na zimu si koupila můj vysněný parfém od Guerlain. A na úplný závěr mix laků. 

Spotřebováno

Září bylo přesně tím měsícem, kdy mi došlo vše, na co jsem sáhla. Poté jsem také vyhodila pár kousků především z péče, a tak to dalo pěkné kulaté číslo - třicet kousků.


1) Zubní pasta Signal - Vůbec mi neseděla, měla jsem po ní citlivé zuby. Ale konečně se mi ji podařilo dodělat, víckrát ne.

2) Hydratační maska Caudalíe - Byla příjemná a vyhovovala mi. Jen mám asi raději plátynkové masky a k této se vracet nehodlám.

3) Sprej na nohy Dermacol - Asi rok mi tady ležel a vůbec to nepoužívám, tak šel z domu.

4) Tekuté mýdlo Vivaco - Velmi příjemné, jen mám pocit, že hrozně rychle zmizelo.

5) Lak na vlasy Aussie - Jeden z mých oblíbenců, které kupuji pravidelně.

6) Sprchový gel Dermacol - Průměr, znovu bych ho nutně nepotřebovala.


Rozloučení se s létem.

7) Opalovací krém Loreal - Sice fungoval, ale uživatelsky nic moc. Dělal bílé fleky a v kombinaci s chlorem na kůži dokonce zezelenal. Loreal by se měl držet raději jiných produktů.

8) Labello - Moje letní klasika, za rok si zase koupím nové.

9) Opalovací krém Astrid - Byl hodně příjemný, funkční, vůní připomínal dětství. Jen na mě je patnáctka moc nízká ochrana, tak jsem ho ani celý nedodělala.

10) Opalovací krém Vichy - S tím jsem se mořila dvě sezóny, ale je nic moc. Sice dobře funguje, ale je hrozně tekutý a blbě se nanáší.

11) Samoopalovací krém Dove - Také už se mi tady válí dlouho a mně to moc nesedlo. Já jsem prostě od přírody běloba a s tímto se necítím dobře.


12) Odličovač Vichy - Tohle je katastrofa. Já nechápu, jak to pořád může sbírat ocenění a kdo že si to vlastně kupuje. Tohle prostě vůbec neodličuje. 

13) Čisticí pásky Nivea - Známe. :-)

14) 15) Plátynkové masky Skin 79 - Zatím musím říct, že je to spíše průměr, tak uvidím, jak bude mé velké testování pokračovat.

16) Tělové mléko Balea - Hrůza, to byl zase jednou nápad si něco takového kupovat. Mělo to divnou konzistenci, blbě se to roztíralo, bylo to na kůži nepříjemné. Ale podařilo se mi to udolat a vypotřebovat.


17) Hydratační maska Balea - Překvapivě velmi příjemná a funkční. Pytlíčky navíc vydržely celkem na čtyři použití. Za těch pár korun fakt pecka.

18) Tělový krém Nivea - Je to ta nová textura a musím říct, že jsem si ji oblíbila. Povedla se.

19) Pleťový krém Ryor - Výborný krém, Ryor prostě umí. Byla jsem spokojená a musím si zase něco od této značky brzy koupit.

20) Zubní pasta Swiss Smile - Normální pasta, za ty prachy nic zvláštního.

21) Odličovací gel Origins - Nejlepší odličovač co jsem kdy měla. Opravdu perfektní, podrobnější recenze vás ještě čeká.

22) Tonikum Loccitane - Bylo fajn, především díky té velikosti, bylo super na cesty. Plné balení bych ale nutně nepotřebovala.

23) Oční krém Kiehls (na fotce chybí) - Můj avokádový miláček. Měla jsem už dvě balení a asi se k němu časem vrátím.


24) 25) Oční stíny Colour Pop - Stíny jsou to skvělé, ale potvůrky vysychají. Tyto dva kousky už jsou suché na troud a nejde s nimi pracovat.

26) Oční stín Avon - Má fakt divnou konzistenci a už dlouho mi tady jen leží.

27) Peeling na rty Lush - Pro někoho zbytečnost, já ho však mám ráda a časem se k němu vrátím.

28) Rtěnka Kat von D - Tady mě to fakt mrzí, ale začalo to podivně smrdět, tak se s ní musím rozloučit. Jinak je ale perfektní a musím brzy navštívit Sephoru a pořídit si nový kousek.

29) Řasenka Avéne - Jedna z mých top řasenek.

30) Báze pod oční stíny Urban Decay - Samotná báze je super, ale to balení mě přivádělo k šílenství. I tak se k ní možná časem vrátím, protože dobrých bází je prostě pomálu.

Tak je to za námi a plány na říjen jsou jak jinak než veliké. Musím tedy šetřit, už fakt opravdu. Ale nějaké spolupráce už jsou na cestě a něco si přece jen koupím jen tak pro radost, to bych nebyla já. A také plánuji velkou čistku v dekorativce. Sice se v ní poslední měsíce držím, ale i tak mám potřebu udělat podzimní úklid.

Co vy a Dny Marianne, ulovili jste něco hezkého kosmetického?

20 komentářů:

  1. Tolik věcí, wow :D se sprchovou pěnou od Balei jsem byla spokojená. Sprchový gel s vůní čokolády a pomeranče od Dermacolu mám moc ráda a sprchovat se s ním přes léto je skoro nutnost :D. Pásky na nos od Nivei jsem zkoušela jednou a byla jsem s nimi spokojená, ale četla jsem, že se dají opravdu hodně srovnat s páskami od Balei, které jsou mnohem levnější.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně osobně více sedí právě ty Nivea, mají podle mě lepší tvar a jsou šetrnější k pleti. ale pokud někomu sedí Balea, tak jedině dobře, protože ty niveácké jsou hrozně drahé.

      Vymazat
  2. To jsou teda hromady kosmetiky :-) já na dnech Marianne lovila jenom hadříky, kosmetické zásoby mám zatím vysoké, takže musím nejdřív všechno spotřebovat :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Tú Sephora masku na ruky som si zamilovala! <3 Navyše má krásnu vôňu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som si pocas Dni Marianne kupila konecne Naked 3 a mini UD bazu na oci (prvy krat v tomto novom baleni s aplikatorom, tak ma snad z toho nedrbne) a dostala som UD ceruzku na oci zdarma k nakupu 😉 A este Douglas krem na ruky a dvojfazovy odlicovac zdarma 👍

    OdpovědětVymazat
  5. Dny Marianne se na mých nákupech podepsaly dost značně a celkově jsem se po prázdninách nějak rozjela, takže i u mně toho bylo dost. Jen na ten Bi-Oil jako dárek k časopisu jsem měla smolíka, u nás všude jen suché šampony Batiste.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já k tomu přišla jako slepý k houslým. Byla jsem v Lidlu na nákupech a najednou poslední kus žena a život a ještě s bi-oilem. to jsem tam nemohla nechat.

      Vymazat
  6. Moc ráda bych v budoucnu viděla nějaký článek o těch kiehl's produktech! mám od nich zatim jen noční a denní olejíček a jsou super, ale trochu se bojím dál experimentovat tak bych ocenila nějaký doporučení nebo recenzi :)
    Herb Theory

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek na všechny ty miniatury určitě bude, jen co je trochu prozkouším. A zatím případně můžeš mrknout na nedávný článek, kde shrnuji docela dost pytlíkových vzorečků Kiehls https://navlastnikuzi.blogspot.cz/2017/09/vzoreckovani-s-kiehls.html

      Vymazat
  7. Já jsem si tenhle měsíc kromě spotřebovaných produktů začala psát i nákupy a to jsem neměla dělat :D Spotřebovaných produktů jsem měla ,,jen'' 16 a v nákupech se mi vyrojilo 33 kousků :D Sice je to dost miniatur (Lookfantastic box, Marianne box), ale je tam i nějaký Avon, Yves Rocher a samozřejmě DMko :D Taky bych měla šetřit a nic nekupovat a hlavně hodně spotřebovávat, skříňky totiž praskají ve švech a to jsem si musela na zásoby vyčlenit už třetí skříňku :D HRozný!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi skříňkami mám taky problém, nějak se mi to doma rozpíná. :-D

      Vymazat
    2. No právě :D Doufám, že se jednou dopracuju k tomu, abych měla daleko víc spotřebovaných věcí než těch nových. To by byl ideál :D Ale ono to moc nejde, zvlášť když jsou pořád nějaké novinky a člověk je prostě ,,potřebuje'' nutně vyzkoušet.

      Vymazat
  8. Pásky na nos od Nivei bych ráda vyzkoušela, ale jsou drahé, budu muset je konečně vyzkoušet. :) Mě se tolik spotřebovaných produktů nikdy nedaří :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ta tvoje každoměsíční spotřeba je neuvěřitelná :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono je to u ní spíš vyhazování produktů, co už smrdí nebo vyschly. :D

      Vymazat
    2. No ono je to u ní spíš vyhazování produktů, co už smrdí nebo vyschly. :D

      Vymazat
  10. Já jsem zase v září neutrácela za kosmetiku skoro vůbec. :D Nějak mě to nebere, moc se ani nelíčim a vlastně skoro už nesleduju ani beauty youtuberky. Já se v září dala hlavně do péče o tělo - zpřísnila jsem jídelníček, koupila jsem si ostropestřec na pročištění těla, víc jsem sportovala a koupila jsem si některé prudukty Dermacol na spalování tuků a celulitidy. Musím říct, že výsledky jsou dobré. :) Jako tonikum mi v jedné FB skupině radili jablečný ocet, zředit ho vodou a tím potírat obličej, ale bohužel mi to dráždilo pleť, takže tudy cesta nevede.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat