středa 18. října 2017

Essence slaví 15 let + podzimní update

O víkendu jsem byla pozvaná na milé setkání při příležitosti oslavy patnáctých narozenin značky Essence. Zároveň nám byly představeny i podzimní novinky, které už nějakou tu chvíli najdete v našich drogeriích. 


Jak už tomu bývá u Essence akcí dobrým zvykem, sešly jsme se v super partě, v příjemném prostředí a u dobrého jídla. Které jsem vám kromě kosmetiky také cvakla. :-) Ze všeho nejlepší byl ale dort, který nejen skvěle vypadal, ale ještě o to více chutnal.




Co se novinek týče, trošku se přiznám, že má očekávání nebyla úplně naplněna. Podle prvních náhledů to vše vypadalo perfektně, na živo už mě zaujalo věcí o poznání méně. Každopádně, pokud milujete metalický efekt, určitě se tady vyblbnete, protože metalické mají úplně vše od laků na nehty přes rtěnky až po oční stíny a ještě i další vychytávky.

Mě nejvíce lákají stíny v kalíšku, mají opravdu lehce podobnou texturu jako Colour Pop a mají úžasné odstíny. Musím si zajít nějaký koupit. Druhou věcí, která mě opravdu láká, tak je nový makeup, který je v hezkých odstínech a i texturou se mi líbí. A také nové rtěnky vypadají fajn. Takže vlastně nakonec si tam ty svoje kousky najde každý, i já. :-)




Zajímavé jsou i tyto pudry na nehty, které vám vykouzlí skutečně blyštivý efekt.


Mezi ta největší lákadla ale již tradičně patří trendové edice, a že je tentokrát na co se těšit. Bude limitka speciálně jen se štětci, které vypadaly dobře a především se bude prodávat setík třech krémů na ruce, a ty prostě musíte mít. Krásně voní a i texturou vypadají, že budou hezky hydratovat. 


Dalším překvápkem je adventní kalendář, z čehož mám obrovskou radost. Nějaký si chci letos určitě pořídit a Essence patří mezi favority, protože prostě bude finančně přijatelnější než jeho nablýskanější kolegové z parfumerie.


Domů jsme si odnesli i malý balíček a ti co mě sledujete déle, tak jistě víte, co bude následovat. O Essence se s vámi vždy poctivě dělím, takže už v pátek se můžete těšit na tradiční vybírací soutěž a pár kousků z této hromádky může být vašich.


Za pozvání a milou společnost děkuji zastoupení eshopu kupkosmetiku.cz.

Co vás z novinek Essence láká nejvíc? A máte už něco vyzkoušeno?

11 komentářů:

  1. Adventní kalendář a set krémů na ruce vypadají božsky, ale jinak mně tam nic úplně nezaujalo. Ještě teda houbička na makeup, kterou budu muset vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som si z noviniek kupila iba ceruzku/konturku na pery. Ale na sutaz sa tesim ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten set krémů na ruce vypadá skvěle a o adventním kalendáři už jsem slyšela a pokud na něj budu mít štěstí, tak si ho určitě pořídím:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem zvědavá na ten kalendář :) Líbí se mi a možná bych si konečně mohla nějaký pořídit :) a ty krémy! :-O krása!

    OdpovědětVymazat
  5. Kalendář vypadá hodně dobře a celkově novinky vypadají skvěle, Essence je dobrá značka. Set krému no wow! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak na limitku se stetci se už moc těším. Štětců není nikdy dost.. A co se týče metalickych produktů, tak ty mě moc nelakaji. Koupila jsem si metalickych NYX rtěnku a moc mi nesedí

    OdpovědětVymazat
  7. Mě rozhodně zajímá kalendář a limitka se štětci, to jsem hodně zvědavá. Metalické novinky abych řekla pravdu mě extra nenadchli a upřímně mě nelákají ke koupi. Co bych u drogerkové kosmetiky uvítala by byl například jeden pořádný rozjasňovač. Přijde mi že v drogerkách nic takového není(pouze MakeupRevolution) a docela mi takovýhle produkt chybí.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě zaujaly ty pigmenty na nehty, už je letos měli v jarní limitce a jsou super. No a ty krémy, ty jsou roztomilé, to bude i hezký vánoční dárek :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mě nejvíce zaujal adventní kalendář, ten vypadá fakt skvěle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Kalendář se mi taky líbí, jen by mě zajímalo, co v něm je, jestli jen nějaký konkrétní typ produktů nebo spíš směs - od každého něco :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat