středa 20. září 2017

Podzimní kosmetické novinky

Představování podzimních novinek je v plném proudu, a tak si pojďme dát další várku. Tentokrát je to tedy paradoxně převážně tělová péče, ale najdou se i nějaké ty pěkné kousky z dekorativky. 

Nová značka Cottage


Už posledně to bylo spoustu nových značek na našem trhu, a na této vlně budeme pokračovat i dnes. Fakt mám radost, že to u nás kosmetické firmy takto rozjíždějí. Nováčkem je tělová péče Cottage, kterou najdete exkluzivně ve Fann parfumeriích. Je to francouzská přírodnější, nikoliv však čistě přírodní značka a jejich produkty jsou voňavé a vypadají opravdu hezky. Navíc mě překvapily i ceny, spráč seženete lehce přes stovku a tělová mléka či koupelové oleje za dvě stě. Já sama jsem neodolala při dnech Marianne a sáhla jsem po tělovém mléce ve spreji. A tak jsem se zamotala do výběru parfemací, že jsem radši vzala dvě. :-) Někdy v budoucnu vám je představím více.

Zoella
Aby se nám ty parfumerie nehádaly, Marionnaud zase exkluzivně nabízí produkty od Zoelly. Po těch se všichni můžou utlouct, a tak je fajn, že je v klidu seženete i u nás. Mě Zoella samotná ani její věci nikdy nebraly a asi se to ani nebude měnit. Z nabídky mě nic nezaujalo.

Koupelové pěny Dermacol

Líbí se mi, že řada Aroma Ritual od Dermacolu se neustále rozrůstá, a to jak o nové parfemace, tak také typy produktů. Nejnověji najdete v nabídce tři koupelové pěny. Za mě fakt super nápad, jen škoda, že nenám doma vanu a nevyzkouším je. 

Loreal šampony

Konečně i Loreal pochopil, že to jde i bez sulfátu. V drogerii teď najdete trojici novinek tzv. Low Shampoo, které nepění. Zvláštností také je, že suplují zároveň i kondicionér a masku. Na jednu stranu je hrozně chci vyzkoušet, ale trochu se bojím, že to vlasy zatíží. Škoda je, že všechny tři verze jsou pro suché a poškozené vlasy, a to já nemám. Ale stejně to asi prubnu. 

Nivea šampony

Když jsme u těch šamponů, tak i Nivea nabízí nově tyto zajímavé lahvičky. Micelární šampon, to tady ještě nebylo. Měly by být bez silikonů, jeden je ,,osvěžující" a druhý ,,posilující". Já si myslím, že mi nesednou, ale stejně mě lákají. Cena je 80 Kč.

Balzámy na rty Labellino

Balzámů na rty není nikdy dost, těch ve tvaru Eos dvojnásob. A tak u nás v drogerii můžete narazit na Labellino. Modrý mintový mám doma, ale ještě jsem ho nestihla zkusit. Druhý růžový voní po malinách.

Balzámy na rty Eos

Když jsme to mluvili o Eos, tak i oni mají novinku. Tím jsou průhledné varianty Crystal. Zatím je to fotka ze zahraničí a u nás jsem je neviděla, ale věřím, že je to otázka času. Chci je vyzkoušet.

Gabriella Salvete laky na nehty

Nejvyšší čas podívat se i na nějakou dekorativku. Tak co třeba nová limitka laků na nehty od Gabriella Salvete? Za mě velmi povedené odstíny. Třpytky já můžu. Líbí se mi hlavně ten první. Už jsem ho měla v ruce, ale spíše počkám na nějakou slevu. Cena je 99 Kč.

Rtěnky Yves Rocher

V Yves Rocher jsem snad tři měsíce nebyla, ale musím to co nejdříve napravit. Nově nabízí tekuté matné rtěnky ve 12 odstínech. Cena je 325 Kč, ale znáte to...slevičky. Moc se mi líbí i design a určitě chci aspoň jeden kousek vyzkoušet. 

Co myslíte? Podle mě je zase z čeho vybírat a člověk neví, co si pořídit dřív. Co vás nejvíce zaujalo?

17 komentářů:

  1. Ty EOS průhledné balzámky jsou pecka, doufám, že budou také brzy u nás :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Cottage vypadá moc dobře, těším se na recenze. Zaujaly mě i nové balzámy a rtěnky YR.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kozme. zn. Cottage, som mala moznost vyskusat. Zakupila som sprchac, tel. mlieko, neskor olejovy sprchovy gel a za seba vrelo odporucam. Vone su naozaj uzasne. Ako pisala autorka, clovek ma problem s vyberom. Vonaju naozaj autenticky prirodne. Kvalita je taktiez super. Kremova textura a dobra hydratacia. No najviac ma dostal olejov. sprchac argan. Je naozaj genialny. Len pozor, toto je ten tip kozmet. na ktorom sa clovek stava zavisy a najradsej by som mala doma vsetky vone :D:D:D

      Vymazat
  3. Priehladny EOS a Yves Rocher matny tekuty ruz ma zaujali. Ale asi si ich nekupim, pretoze to podla mna bude fail 😳

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nuz, po vzhliadnuti zopar clankov ohladom noveho EOS asi nebudete daleko od pravdy. Vyzera ze to fail bude. Vela ludi si myslelo ze je tekuty, co nie je pravda. Dalsi fail je rozpadavanie balzamu. Takze zrejme spravny predpoklad. :)

      Vymazat
  4. Líbí se mi snad úplně všechno :D do Fnn nechodím zase tak často ale Cottage vypadá fajn. Balzámy, laky a věcičky od Zoelly vypadají taky fantastický a na pěny od Dermacolu se chystám a dopotřebuju ty co mám doma tak uvidíme :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  5. Mě teda zaujala první novinka tělové kosmetiky. Řekla bych jestli to nebude něco jako Yves Rocher. Do Fann nechodím tak často, spíš se tam pomalu ani nedostanu.

    OdpovědětVymazat
  6. Labellina už mám doma, zase jsem se nemohla rozhodnout, které potřebuji víc, tak jsem brala obě:-D A zajímavě se mi jeví i laky GS, průhledné EOSy a značka Cottage.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, fakt pěkné novinky! :D :) Se mi líbí i ten EOS! :D A Cottage mi silně připomíná různé ty smoothie drinky :D Nejdřív jsem si říkala, proč nám tu ukazuješ potraviny! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mě zaujalo nejvíc to Labellino i nový Eos. Laky GS se mi moc nelíbí, nemusím třpytky a u těchto se mi moc nelíbí ani odstíny. Musím ale říct, že jeden pískový lak od nich mám (modrý) a na to, že je pískový, jde dobře dolů oproti jiným pískovým lakům. Pěny do koupele bych nevyužila - nemáme vanu. :D A jelikož jsem si oblíbila přírodní kosmetiku na vlasy, nelákají mě moc ani ty šampony.

    http://kliknisem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Značku Cottage vidím úplně poprvé a jsem na její produkty velmi zvědavá :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  10. Ty EOS balzámy jsou krásné, ale já po nich měla strašnou vyrážku kolem úst, takže se jim vyhýbám jako čert kříži. Jinak mě docela zaujaly věci od Zoelly, jsou prostě strašně roztomilé :D Mám doma Scooper Dooper pěnu a je moc fajn. Ale je fakt, že ta parfemace u ostatních produktů není tak úžasná, jako by se mohlo zdát. Ty Nivea šampony mě docela zaujaly, ale asi do nich nepůjdu. Spíš se mi líbí ta Coconut Water řada od Baley. A jinak se nemůžu dočkat příchodu Kat von D do Sephory! Sice ty ceny budou určitě hrůza, ale stejně bych něco zkusit chtěla :)

    xoxo Tess Pretty Little Things blog

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se moc líbí kosmetika Cottage a ty rtěnky od Yves Rocher

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ta fotka GS laků je absolutně, ale absolutně nádherná!!!! Balzámy od Nivea musím zkusit, díky za tipy

    OdpovědětVymazat
  13. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  14. Ty laky od Gabriella Salvette wow! :) Novinka od Nivei se mi celkově zalíbila. :)

    OdpovědětVymazat
  15. O těch tekutých rtěnkách Yves Rocher jsem dosud neměla tušení a to tam chodím poměrně často :) Tak ti pěkně děkuji za informaci a bojím se, že ji budu potřebovat vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat