pondělí 25. června 2012

Pleťová maska Nivea Visage

Dnes bych vám ráda představila masku od Nivea Visage. Objevila jsem ji docela nedávno, když jsem se poohlížela po nějaké nové masce. Tahle mě zaujala proto, že je určena pro smíšenou pleť. Což je přesně pro mě. A navíc byla tehdy ve slevě, takže po prvním použití jsem běžela pro další tři kousky. Což naznačuje, že jsem s ní spokojená. :-)



Maska podle výrobce reguluje lesk pleti, poskytuje jí hydrataci, odstraňuje nečistoty a nadbytečný kožní maz. Po použití by vaše pleť měla být hloubkově vyčištěná, hladká a matná.

A jak to funguje ve skutečnosti? Maska má takovou hutnou konzistenci, doslova jako krém. Voní tak nějak ,,niveovsky", prostě jestli už jste od Nivea měli někdy jakýkoli krém, dokážete si dost dobře představit, jak voní tahle maska. Barva je bílá s nádechem do modra (možná zelena). Roztírá se dobře. Nezasychá, pouze se na nejmastnějších místech na obličeji lehce vsakuje. Podle návodu ji máte nechat působit 2 až 3 minuty. Já většinou nechám i 5. Jelikož maska neschne, tak jak bývá u těchto výrobků zvykem, nedostaví se takový ten typický pocit ,,kamenné" tváře a stahování pleti. Je na obličeji moc příjemná, lehce chladí. A na závěr se velmi lehce oplachuje. Co se aplikace týče, nemám výhrady.

Chtěla jsem vám ukázat, jak samotná maska vypadá, ale spíš můžete vidět, jak nemožný mám foťák. :-) Slibuji, že další fotky budou dělány lepším přístrojem. Tohle je opravdu hodně pro ilustraci.


A jdeme na výsledek. Byla mi slíbena hloubkově vyčištěná pleť. Což upřimně nedokážu úplně posoudit, jak moc do hloubky se maska dostala. Dále by pleť měla být hladká. To můžu potvrdit. Pleť je jemná. Sice je určitě dobré ji hned namazat krémem, jak je zvykem po každé masce. Ale mně osobně se líbí, že není nijak extrémně vysušená, nestahuje se, je příjemná na dotek. Jemnost pleti vydrží i do druhého dne po použití.  A nakonec by pleť měla být matná. Já mám s lesknoucí se pletí velké problémy, takže její zmatnění dokážu náležitě ocenit, což tato maska krásně splňuje. Žádný náznak lesknutí se. Nutno však dodat, že do druhého dne se lesknu jako obvykle. Trvalé lesknutí to neodstraní, což vlastně ani neslibuje.

Balení obsahuje dva samostatné pytlíčky. Každý má 7.5ml a mně osobně vydrží na tři použití. Já  ale moc nešetřím, takže si dokážu představit, že jeden pytlíček vystačí i na čtyřikrát. Takže celkem to je 6 - 8 použití. Cena je asi 40Kč. 

Takže celkové resumé, aplikace je příjemná, dostavil se očekávaný výsledek a kladně hodnotím i cenu. Co bych uvítala, tak kdyby se maska prodávala v klasické tubě. Nejsem příliš velký fanoušek pytlíčků, což je ale můj subjektivní pocit. Masku tedy můžu vřele doporučit, a to především majitelkám smíšené či problematické pleti, které trápí nadměrné lesknutí.



1 komentář:

  1. Masky moc nepoužívám (tedy ty na vlasy ano), protože mi strašně vadí, když uschnou, že stahují pleť. Ale jak to tak čtu, tak tahle by stála za vyzkoušení. Mám jen jednu slupovací, ale spíše proto, že mě to balí slupovat. :D

    OdpovědětVymazat