čtvrtek 28. června 2012

Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics je moje oblíbená značka kosmetiky. Mám v hlavě již spoustu nápadů na recenze jednotlivých výrobků, ale jelikož jsem si všimla, že beauty blogy se o ní vůbec nezmiňují, rozhodla jsem se vám nejdříve tuhle značku představit obecně a na jednotlivé recenze se můžete těšit později.




Eveline je takový bratříček nyní velmi populárni Ziaji. Pochází z Polska, výrobky jsou levné, ale zároveň dobré.
Co o sobě tvrdí sama firma?
Eveline Cosmetics je jednou z největších kosmetických firem v Polsku, která má zastoupení v celé Evropě. Od roku 1983 vyrábí luxusní kosmetické přípravky podle technologie Dr. Talor Ltd., England. Zaměstnává přes 400 odborníků a neustále inovuje a zlepšuje kvalitu svých kosmetických výrobků. EC přináší na trh špičkové a cenově dostupné kosmetické produkty. Výrobky jsou dermatologicky testovány a nejsou testovány na zvířatech.


V České republice je kosmetika dostupná od roku 2009. Prodává se podobným katalogových způsobem jako třeba Avon nebo Oriflame. Ale v poslední době můžete část výrobků najít v drogerii Schlecker. Nemám s tím osobní zkušenost, ale slyšela jsem, že kosmetika se prodává taky v Makru a v Praze v Růžové ulici, ve stejné prodejně jako Ziaja. Já osobně jsem registrovaná jako ,,Eveline Lady" a mám na všechny výrobky 25% slevu. Což bych doporučila i Vám. Registrace je zdarma a jediná podmínka je objednat během kalendářního roku zboží minimálně za 1500Kč. Já objednávám pouze pro sebe, maminku, babičku a někdy pro jednu až dvě kamarádky a těch 1500Kč obrátím během roku i dvakrát.


A nyní se podíváme přímo na výrobky. Eveline se především specializuje na pleťové krémy. Dříve byly dokonce jedinou nabídkou této firmy, teprve později začali vyrábět i další věci. Vybrat si lze z mnoha druhů krémů pro všechny věkové kategorie. Jelikož mně je 23 a předpokládám, že vám čtenářkám je plus mínus podobně, velká část produktů je pro nás zatím zapovězena. Od maminky ale můžu potvrdit, že je s krémy pro starší pleť moc spokojená, a to jich vyzkoušela už několik. 


Vás by ovšem nejvíce mohla zajímat řada Garden of nature.


Já jsem z této řady vyzkoušela denní, noční i oční krémy ze všech třech variant. Aktuálně mám doma olivový denní a noční krém a více vám o něm povím v samostatné recenzi. Vřele vám ale můžu doporučit všechny tři varianty. (Ten kakaový voní božsky po čokoládě.) Cena je 99Kč za každý jeden výrobek.


Dále v nabídce najdete množství tělových mlék. Pro ilustraci přidávám jen pár mých nejoblíbenějších. 
Natural Dreams Spa jsou skvělé všechny, ale jasný favorit je ten kokosový (úplně vpravo)!



Natural Line má v oblibě zase babička, ale myslím, že by mohla potěšit i vás :-)



Naprosto legéndární jsou jejich krémy na ruce a nohy. Důkazem budiž to, ať jsem je půjčila k vyzkoušení komukoliv, ihned chtěl celé balení. :-) Cena je kolem 60Kč za kus.



Já osobně sice nevěřím, že mi krém vyzmizíkuje celulitidu a smaže centimetry na stehnech, kdo to chce ale stále zkoušet, Eveline nabízí spousty variant. Nejdražší stojí 169Kč.




Co se dekorativní kosmetiky týče, přemýšlím, co vám ukázat. Jak je Eveline v pleťové a tělové kosmetice opravdu skvělá, dekorativka není jejich silná parketa. Vyzkoušela jsem už skoro všechno a vůbec nic bych si  neobjednala podruhé. Řasenky nemalovaly, laky na nehty se loupaly, lesky na rty hrozně lepí atd. Snad jen korektor funguje tak jak má a také tužky na oči si kamarádky chválily. Já sama je moc nepoužívám. A jelikož už je tento článek i tak dost dlouhý, připojuji vám odkaz na celý katalog a udělejte si představu sami. 

Recenze na jednotlivé kousky můžete očekávat v dalších dnech a určitě vás moc nepřekvapí, že má první giveaway bude obsahovat něco z této kosmetiky. Sice je na ni ještě čas, to až vás tady bude víc, ale v mé další objednávce už na vás budu myslet.

 Pokud se chcete dozvědět více, tak tady je Katalog a oficiální stránky, odkud jsem také čerpala fotografie pro tento článek. Nebo se můžete zeptat mě v komentářích.

5 komentářů:

  1. Moc děkuji za představení této kosmetiky, sice jsem už o ní slyšela, ale vůbec by mě nenapadlo, že má katalog a slevu 25%, pokud jsi zaregistrovaná. Vážně přemýšlím, že budu taky "Eveline Lady". Jinak dělám oriflame, tam je taky sleva, ale 30% a není tam podmínka 1500Kč útrata/rok. Ale nějaká tam určitě je, nejspíš, že musíš obejdnat alespoň jednou za půl roku nebo za rok, už si nevzpomínám. Takže se moc těším na recenze, tato kosmetika vypadá lákavě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od Eveline jsem vyzkoušela krémy "New hyaluron second generation" a noční s arganovým olejem a kozím mlékem. Naprosto nevyhovující, vyhozené peníze!
    Oba obsahují nějakou látku, která se na kůži patlá, ale nevsákne, spíše zaschne. Pokožka je pak nepříjemně stažená. Polský šmejd, stejně jako některé jejich potraviny. NEDOPORUČUJI!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den,
    já mám úžasnou zkušenost s lakem na nehty "8 v 1" ...absolutně skvělá záležitost. Měla jsem zničené nehty po gelech a po vylakování jedné lahvičky /cca 85 kč/ mám nehty ok. Upozorňuji že jsem měla papírové nehty. dokonce se mi zlepšila i kůžička kolem nehtového lůžka.Lak je lehce mléčný, v podstatě francie, když si konečky nehtů podmalujete bílou pastelkou...paráda.
    Má někdo zkušenost s tím přípravkem na lepší růst řas?

    Ag*
    orosganos@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež som EVELINE na blogu spomenula :) zbožňujem ich "kondicionér" na nechty https://cosmeticsthingsandother.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Mám s kosmetikou EVELINE jen tu nejlepší zkušenost, ať jsou to krémy, gely na celulitidu, přípravky na nehty atd. Dávám prst nahoru

    OdpovědětVymazat