pondělí 4. února 2019

Kosmetická statistika (leden)

První letošní statistika si udržuje svůj standard, a tak vás jistě vysoká čísla už vůbec nepřekvapí. V lednu to byla jedna velká inventura, což v řeči čísel znamená 29 novinek a 43 spotřebovaných kousků. Pokud platí jak na Nový rok, tak po celý rok, máme se letos na co těšit. :-) 

Novinky

Ve finále to zase tak hrozné není a v lednu se to drželo poměrně slušně. Hlavně dekorativky je tady minimum. Nejvíc dělá balíček od For life and Madaga, kde kromě plných produktů bylo i mnoho miniatur. Zbytek taková klasika. 


V úvodu ledna mě překvapil Lookfantastic box. A to doslova, protože už jsem jej neplánovala, ale ten jejich systém je pekelný a znovuobnovil mi předplatné. Nechávala jsem si tentokrát čtyři kousky. 


Od eshopu lékárny Benu jsem si mohla vybrat nějaké produkty na testování. Vyhrálo to u mě duo od Vichy. Sérum Mineral 89 byla sázka na jistotu. Mám ho vyzkoušené ze vzorečků a je skvělé. Těším se, až ho začnu pravidelně používat. Další věc je kyselinový peeling, což je oblast péče o pleť, kterou nyní hodně prozkoumávám,  a tak mě i mile překvapilo, že něco takového má v portfoliu právě Vichy. 


Drobnosti - rtěnku Loreal jsem si kupovala ještě za poukazy od Vánoc, Urban Decay jsem poté dostala od kamarádky. Masky byly jako dárek v časopisech.


Nezbytnosti z drogerie. Jsou věci, které by docházet nikdy nemusely, tohle mě kupovat moc nebaví. :-) 


For Life and Madaga je česká značka, kterou už jsem zkoušela v minulosti a seděla mi. Nyní jsem se rozhodla vyzkoušet téměř kompletní péči a uvidím, co to udělá, když budu na obličej používat jednu značku. K tomu mi dorazila opravdu kupa vzorečků, kromě toho co vidíte, ještě i plno malých pytlíčků. 


Z Elnino.cz mi dorazila tato úžasná sada od Lancome. Odličovač chci už opravdu dlouho vyzkoušet a co se řasenek týče, pořád o nich všichni mluví, jak jsou skvělé, tak do toho také musím jít. Od Lancome jsem měla zatím řasenku jen jednu, takovou s tím zahnutým krkem a byla to snad nejhorší řasenka, co jsem kdy měla. Tak doufejme, že klasika Hypnose na tom bude lépe.

Spotřebováno

Co vám budu povídat, je to pořádná nálož. To, že spotřebuji 20 kousků, už jste si zvykli, pak se to zvedlo na 30 a také už jste to tak nějak brali. No a letošek startujeme se 40. :-) Ale je to tím, že jsem už zlehka započala jarní úklid a asi 10 věcí je vyhozených, proto to takto vystřelilo. A ono to mé sbírce vůbec neuškodí ji občas takto provětrat. 


1) Barva na vlasy Loreal - Klasika, netřeba nic víc dodávat.

2) Micelární voda Dermacol - Byla fajn, fungovala, vyhovovala mi. U těch micelárek je to vesměs jednoduché a fungují dost obdobně. 

3) Sprchový gel Dermacol - Aroma Ritual zkrátka nikdy nezklame. 


4) Masque J Beverly Hills - Napříč názvu, tohle používám jako kondicionér, ten nejlepší kondicionér na světě. Mám ho již dva roky a nedám na něj dopustit. Hned jsem jej vyměnila z nové balení. 

5) Šampon J Beverly Hills - Na vlasy nic lepší než tato značka není, taktéž jsem hned koupila nové balení. 

6) Ústní voda Dontodent - Vyhovuje mi, chuťově fajn, bez alkoholu a navíc stojí asi 25 Kč. 

7) Antiperspirant Dove - Ty mám obecně ráda, ale spreje nepatří k mým oblíbeným variacím, vracím se spíše k tuhým či kuličkám.

8) Tonikum La Chevre - Příjemné, funkční, ale nutně ho znovu nepotřebuji. 


9) Tělové máslo Dermacol - Hodně hutné, ale na zimu právě ideál. 

10) Odlakovač Dermacol - Na ten nedám dopustit a jiný ani nekupuji.

11) Levandulový olej - Vzpomínka na dovolenkové Chorvatsko. Byl příjemný. 

12) Krém na ruce Yves Rocher - Nejvyšší čas zpracovat  starou vánoční limitku a můžu se pustit do té nové. :-)

13) Micro peeling The Body Shop - Já vlastně ani po celém balení nevím, co si o tom mám myslet. Ale snad ano, občas to dokázalo pěkně rozzářit unavenou pleť. Ale znovu si to asi nekoupím. 


14) Maska Balea - Velmi průměrná. Já se snad nikdy neponaučím, tady ty limitky od Balea vždycky stojí za nic, ale vždycky vás ukecají na ty krásné obaly.

15) Maska na oči Garnier - Příjemně to chladí a to je asi tak všechno, co to dělá.

16) Maska Missha - Stojím si za tím, že tohle jsou prostě nejlepší plátynkové masky. 

17) Maska Alcina - Perfketní, moc se jim povedla. Pleť byla viditelně vypnutá ještě dva dny. 

18) Maska Korika - Byl to hydrogel napuštěný šnečím slizem, a ten vždy umí s pletí zázraky. Byla pěkně napnutá a spokojená.

19) Maska Earth Kiss - Mám tuto značku ráda, ale tady jsem moc spokojená nebyla. Pleť to sice vypnulo, ale druhý den byla dost suchá. 


20) Sprchový gel Yves Rocher - Příjemný, YR vánoční limitky zkrátka umí.

21) Oční krém La Chévre - Byl lehoučký a velmi dobře hydratoval. Jen mě tedy občas pálil, a proto bych si ho znovu nekoupila. 

22) Pleťový krém La Chévre - Příjemný, dobře se používal, pleť hydratoval, jeden z těch lepších krémů, co jsem kdy měla. 

23) Broskvový olej Bione - Tento konkrétně mě moc nezaujal, byl dost hutný, ale kvituji, že Bione nabízí množství olejů v těchto praktických baleních. 

24) Sérum Exclusive - Česká značka a povedený produkt. Pleť to viditelně vyhlazovalo. 

25) Pleťové ubrousky Douglas - Byly převoněné a nebylo to na obličeji příjemné. Za mě ne. 


26) 27) Krémy na ruce Essence - Příjemné, voňavé, funkční. Essence krémy na ruce umí!

28) Sérum avant - Výborné sérum s kyselinami, umělo to s pletí divy. Klidně bych si ho koupila, ale stojí fakt raketu. 

29) Oční krém Kiehls - Byla jsem spokojená, obecně oční krémy od Kiehls jsou všechny skvělé. 

30) Pleťový krém Yves Rocher - Vyhovoval mi, měla bych si od nich zase někdy koupit plné balení krému, mám tam víc oblíbenců.

31) Chladivá tyčinka pod oči Essence - Blbost. Sice to chladilo, ale nehydratovalo to a cuckovatěl pod tím makeup. 


32) Vůně Karl Lagerfeld  - Byla to pěkná květinovka, ale vůbec ne můj styl. 

33) Balzám na rty Maybelline - Pro BabyLips mám slabost, ale tohle konkrétní se moc nepovedlo. Bylo lehce mentolové a na rtech chytalo divně flekatě nepřirozeně růžově. Vyhazuji předčasně.

34) Linky Maybelline - Za mě velké zklamání. Vůbec nedrží, vyhazuji.

35) Lak na nehty Yves Rocher - Nebavil mě, schnul sto let.

36) Top coat Dermacol - Nebyl marný, i když mám jiné oblíbence a totálně mi tedy zatuhl.

37) Lak na nehty Catrice - Ten jsem nosila hodně často, ale už také musí jít pryč.


38) Rtěnka wet n wild - Ve světě ji všichni milují, mě ve finále tolik nezaujala. Svými vlastnostmi průměrná a ještě má fakt ošklivé levné balení. Jasně, stojí to dolar, ale podle mě to za to nestojí. 

39) Gel na obočí Yves Rocher - Fungoval dobře, seděl mi, ale to balení je pidi a stojí docela dost. Gel od Loreal je lepší. 

40) Tužka na oči Essence - Tragédie, použila jsem to možná tak třikrát, je to hrozně měkké a láme se to. 

41) Linky Nyx - S tou růžovou jsem se přecenila, moc často jsem je nenosila. 

42) Tekutá rtěnka Dermacol - Také jsem ji mockrát nevytáhla a už začala smrdět. 

43) Řasenka Catrice - Efekt průměrný, ale dalo se to. 

Leden máme shrnutý a stálo to fakt za to. Únor patří každoročně k nejklidnějším a nejchudším měsícům. Ale něco mi říká, že letos tomu tak nebude, a to ani u novinek ani u spotřebovaných kousků.

Jak jste si kosmeticky užili leden vy?

13 komentářů:

  1. Great post dear! Have a wonderful day!
    xoxo
    Dilek...

    OdpovědětVymazat
  2. Nakúpila som si fakt len ten základ, avšak zlákali ma hlavne balíčky, ktoré boli vo výpredaji. :D

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  3. Smekám před tebou a množstvím spotřebované kosmetiky..

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi produkty Vichy, to sérum Mineral 89 jsem měla ve vzorcích a asi budu taky potřebovat plné balení:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ráda když se dostanu na 10 produktů spotřebovaných natož ne 40 :D ForLife je dobrá kosmetika. :) Tu bych taky ráda vyzkoušela.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. To je tak super, já jsem dostala Vichy sérum také ve vzorečku a přesně vím, že pro mně rozhodně není, ale už vím, že ho koupím mé kamarádce Verče :-), Kiehls .. alespon zatím, co jsem vyzkoušela mi naprosto sedlo a Lancolme řasence uvažuji, ale zatím mám asi 3 další v lednici.

    OdpovědětVymazat
  7. Tyy jo to je produktů :). Spoustu je jich pro mě novinka.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  8. Můj leden byl na nule tak nějak celkově - skoro nic jsem nenakoupila, ani nespotřebovala. Koupila jsem si tedy od Alverde 2 produkty - růžovou vodu (ta je dobrá) a tekutý korektor, ale tam jsem netrefila odstín, byl tmavší a ještě na mně trochu zoxidoval, tak jsem ho musela dát mamce. :D Ta ale byla naštěstí ráda, jí barevně sedí a prý si zrovna chtěla nějaký korektor koupit. Taky jsem si koupila na základě tvé recenze řasenku UltraTech od Dermacolu a zatím se mi zdá dost dobrá, takže děkuji za skvělou recenzi. :) Diana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, to vždy potěší, když vím, že moje recenze někoho inspirovala a je také spokojený.

      Vymazat
  9. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  10. Sérum od VICHY mám také, pomalu se blížím k jeho dnu, achjo :-( je tak super!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat